Piotor Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Zdravím. Mám taký menší problém a rád by som vedel, či s tým navštíviť radšej servis alebo pomôže banálna oprava (zvládnuteľná laikom). Pred dvoma dňami som si všimol, že mám vypuknutý kryt tachometra a otáčok, keďže bol aj trochu prasknutý, rozhodol som sa ho vybrať. Pravdepodobne som pri vyberaní pritlačil ručičku otáčok, ak nebola pritlačená predtým. Odvtedy mi stále padá. Vždy ju dám na 9000 pri vyradení, ale po čase je vidno ako postupne padá. Normálne to asi nie je. Mimo iné, je možnosť kúpiť ten kryt sám o sebe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piotor Odesláno 21. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 ak niekto viete čo s tým tak PROSIIIIIIIIM poradte. Dokonca sa ta rucicka dala aj zatlacit - vyzerala akoby vyskocila, tak som si myslel ze je po probleme, ale kazdym nastartovanim ukazuje inak....resp. padne dole pod nulu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Ešte si nenapísal aký máš motor. Ja mám 1,6 HDi a tam pri vyradení je 800 a po chvíľke státia na voľnobeh sa dotiahne na 750 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piotor Odesláno 21. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 s motoromsa nie je co chvalit 1,4 55KW - to najslabsie co sa do 307 asik kedy montovalo, ale zdedil som ho po sefke...co dodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.