Sign in to follow this  
Followers 0
Piotor

Otáčky

4 posts in this topic

Zdravím. Mám taký menší problém a rád by som vedel, či s tým navštíviť radšej servis alebo pomôže banálna oprava (zvládnuteľná laikom). Pred dvoma dňami som si všimol, že mám vypuknutý kryt tachometra a otáčok, keďže bol aj trochu prasknutý, rozhodol som sa ho vybrať. Pravdepodobne som pri vyberaní pritlačil ručičku otáčok, ak nebola pritlačená predtým. Odvtedy mi stále padá. Vždy ju dám na 9000 pri vyradení, ale po čase je vidno ako postupne padá. Normálne to asi nie je. Mimo iné, je možnosť kúpiť ten kryt sám o sebe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak niekto viete čo s tým tak PROSIIIIIIIIM poradte. Dokonca sa ta rucicka dala aj zatlacit - vyzerala akoby vyskocila, tak som si myslel ze je po probleme, ale kazdym nastartovanim ukazuje inak....resp. padne dole pod nulu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ešte si nenapísal aký máš motor. Ja mám 1,6 HDi a tam pri vyradení je 800 a po chvíľke státia na voľnobeh sa dotiahne na 750 ot/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s motoromsa nie je co chvalit 1,4 55KW - to najslabsie co sa do 307 asik kedy montovalo, ale zdedil som ho po sefke...co dodat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.