mira206 Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Měl bych jeden skromnej dotaz.Zdá se mi,že pri volnoběžným chodu motoru je z ventilace cítit zápach výfuku.Čim to může být?Když dám vnitřní okruh,tak necítím nic. Nějaký špatný filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 zapach vyfuku muze zpusobovat praskly vlnovec, je kousek za turbem.Smrdi to vic kdyz zastavis na semaforu nez kdyz jedes? Kdyz das vnitrni okruh je dobre ,ze nic necitis - klapka ti funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira206 Odesláno 20. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 nejvíc je to cítit právě při stojícím autě,třeba na semaforech.Co se tá dělat s tím vlnovcem,jak jej zalátat?Nemůže být ještě někde problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Ucpi při volnoběhu dlaní výfuk a uslyšíš zda to vepředu syčí. Foukání se pozná také omakem dlaní, ale pozor na popálení o výfuk (dělat při studeném motoru). Já jsem na podzim vařil střední orig. část výfuku, celý ho natřel (nevím zda to něčemu pomůže) a příští rok se chystám také na ten vlnovec (mám prasklých pár drátků). Jsou dvě řešení: 1. Koupit celý přední díl výfuku i s vlnovcem a katalyzátorem. 2. Koupit samotný vlnovec, oddělat přední část výfuku, odříznout vlnovec a navařit nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 17. květen 2008 Sdílet Odesláno 17. květen 2008 Taky mě přimělo k hledání zápach výfukových plynů v kabině a našel jsem toto Je to ten vlnovec o kterém mluvíte? je to jen na ochranu trubky, nebo i nejaká jiná funkce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 17. květen 2008 Sdílet Odesláno 17. květen 2008 a potom dvě dírky (je to katylyzátor?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 17. květen 2008 Sdílet Odesláno 17. květen 2008 a potom unavené gumy držáku (tyky zrezlého) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 17. květen 2008 Sdílet Odesláno 17. květen 2008 Prosím o radu, jak to je moc závažné a jé jsou možnosti opravy kromě výměny předního dílu za 15tis. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bostich Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Novej vlnovec a dírky zavařit Chvilku to vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 Původně zaslal: mmmb Taky mě přimělo k hledání zápach výfukových plynů v kabině a našel jsem toto Je to ten vlnovec o kterém mluvíte? je to jen na ochranu trubky, nebo i nejaká jiná funkce Je to ten vlnovec. Podle mne je to ohebné a slouží to k tomu, aby se nepřenášely vibrace motoru na zbytek výfuku. Ten vlnovec navař nový a ty díry šikovně obvařit novým plechem. Ty gumy bych asi neřešil, pokud nejsou utrhané (mrkni se kolik stojí a pro klid je můžeš vyměň taky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 18. květen 2008 Sdílet Odesláno 18. květen 2008 ten gumový držák stojí kolem 500,- Takže to budu muset vyhodit tem celý přední díl a mrknout se na to. Ten vlnovec je pod tou drátěnou sítí? Jak poznám že je katylazator v pořádku?(abych to za rok nemusel rozdělávat znovu). Čím se to vaří ? plynem, nebo COčkem? Nebo máš zkušenosti s těmi izolepami na opravu výfuků? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Původně zaslal: mmmb ten gumový držák stojí kolem 500,- Takže to budu muset vyhodit tem celý přední díl a mrknout se na to. Ten vlnovec je pod tou drátěnou sítí? Jak poznám že je katylazator v pořádku?(abych to za rok nemusel rozdělávat znovu). Čím se to vaří ? plynem, nebo COčkem? Nebo máš zkušenosti s těmi izolepami na opravu výfuků? Díky - Vlnovec je to s tou drátěnou sítí jako celek (mění se hlavně kvůli těm popraskaným drátům). - Jestli je katalyzátor v pořádku jsem nikdy nezkoumal (pozná se to asi při měření emisí), ale s tím by nic být nemělo (pokud není děravý). - Ve svařování se moc nevyznám, ale není plyn a COčko to samé? Dělal mi to kamarád tak, že z plechu vystřihnul patřičný tvar (třeba kolem toho držáku), naohýbal, přiložil a přivařil COčkem. Izolepy budou jenom dočasné řešení. [upravil dne 19/5/08 Leo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Lepšie je použiť COčko ale dá sa i plynom. Pri použití plynu sa viacej vypáli uhlík z materiálu a okolie spoja je náchylnejšie na koróziu. Nakoľko potrebuješ prevariť vlnovec tak nemá zmysel špekulovať nad zalepením dierky pastou alebo páskou. Pri tom varení ti to môže opraviť. Katalizátor sa neopotrebova. Môže sa zaniesť splodinami alebo rozpadnúť vložka. Oboje spôsobuje jeho upchatie a spoznáš to na chode motora. Bude sa dusiť vo vyšších otáčkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Díky, COčko tu někdomá, atak by to neměl být problém. Od 2,2tis. otačk do 3,5 to táhne, tak sned bude ještě dobrý. jinak vlnovec jsem viděl za cca 800,- až 1000,-. A celý přední díl neoriginá za 5700,-, toje třetina originalu. Ale jak to dostanu dolů? musí se rozdělat nějaké krytky? - odšroubovat ten držák - tu svorku na prvním obrázku - a ještě něco???? nebo na co si dát bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 19. květen 2008 Sdílet Odesláno 19. květen 2008 Původně zaslal: mmmb Díky, COčko tu někdomá, atak by to neměl být problém. Od 2,2tis. otačk do 3,5 to táhne, tak sned bude ještě dobrý. jinak vlnovec jsem viděl za cca 800,- až 1000,-. A celý přední díl neoriginá za 5700,-, toje třetina originalu. Ale jak to dostanu dolů? musí se rozdělat nějaké krytky? - odšroubovat ten držák - tu svorku na prvním obrázku - a ještě něco???? nebo na co si dát bacha Podle mne by se měla odšroubovat ta horní spojka na prvním obrázku a stejná je na druhé straně pod autem. Ten silentblok oddělávat nemusíš, z toho by to mělo jít vysunout. Nejtěžší asi bude rozpojit přední a střední díl výfuku – jsou to dvě trubky v sobě (nebo odhákni ze silentbloků celý výfuk a vyndej ho jako celek – budeš moci prohlédnout jestli není ještě někde děravý). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 20. květen 2008 Sdílet Odesláno 20. květen 2008 Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.