Sign in to follow this  
Followers 0
honzyh

280.000KM

14 posts in this topic

Ahojte.Mám takový dotaz.Mám 2.0hdi r.v.99 a má naběháno už 280tkm.Mě se to ani moc nezdá protože motory můžou jet i na vrakáči když je kastle po smrti:),ale chtěl bych vědět když to má tolik najeto co se tam může začít kazit.Zatím je vše o.k.akorát ta spotřeba jak sem psal minule je 7.5l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: honzyh

Čím může být ta spotřeba?

Spotřebu umí zvýšit vstřikovače,mě to před výměnou vstřikovačů žralo 7,4 a po výměně mám i ted v zimě podle palubáku 6,5

a při těch tvojich 280000 km by mohli být v prd...li:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: honzyh

Vstřikovače stojí dost peněz?Nevím.Na to by mohla přijít diagnostika jestli nejsou špatné?

Stojí dost to ano.....jestli chceš změřit jestli máš špatné vstřikovače tak ale musí ven na stolici,jen tak přes kabel to nejde.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.No mě se zdá že motor je o.k.Nic neklepe,nehučí atd.Známí říkal že jít na diagnostiku.Podle Vás mám teda tak o litr vyší spotřebu.Nevím jestli je to hodně-možná by stačilo vyměnit palivový filtr-nevím,nerozumím tomu.U té diagnostiky je prej osm testů a každý na něco jiného,tak nevím na jaký jít.Jsem ze Zlína a kdyby náhodou někdo věděl o někom kdo to umí někde poblíž,budu rád.A ještě jedna otázka:)-Neměl jsem nikdy naftáka ale vím že se muselo vždy čekat až se nažhaví svíčky a pak se teprve startovalo.Tady u té mé 406 2.0hdi r.v.99 nečekám na nic.Omlouvám se za blbé dotazy.Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: honzyh

Ahoj.No mě se zdá že motor je o.k.Nic neklepe,nehučí atd.Známí říkal že jít na diagnostiku.Podle Vás mám teda tak o litr vyší spotřebu.Nevím jestli je to hodně-možná by stačilo vyměnit palivový filtr-nevím,nerozumím tomu.U té diagnostiky je prej osm testů a každý na něco jiného,tak nevím na jaký jít.Jsem ze Zlína a kdyby náhodou někdo věděl o někom kdo to umí někde poblíž,budu rád.A ještě jedna otázka:)-Neměl jsem nikdy naftáka ale vím že se muselo vždy čekat až se nažhaví svíčky a pak se teprve startovalo.Tady u té mé 406 2.0hdi r.v.99 nečekám na nic.Omlouvám se za blbé dotazy.Díky

Neomlouvej se od toho to forum tu je..... HDIčko má vysokotlakový přímý vstřik a proto tolik nežhaví jako staré TD s komůrkou.....

[upravil dne 22-11-07 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže to je v pořádku že to ani nepoznám jo?Mě to přijde jezdit jako s benzínem.Nevím jak ostatní ale já třeba řadím asi tak-1rozjezd,2do 30,3do 50,4 u 50 a 5 u 70.Nevím,zdá se mi že je to lepší na spotřebu.Budu rád pokud mě někdo poradí lepší způsob který bude mín žrát:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: honzyh

Takže to je v pořádku že to ani nepoznám jo?Mě to přijde jezdit jako s benzínem.Nevím jak ostatní ale já třeba řadím asi tak-1rozjezd,2do 30,3do 50,4 u 50 a 5 u 70.Nevím,zdá se mi že je to lepší na spotřebu.Budu rád pokud mě někdo poradí lepší způsob který bude mín žrát:)

Ano je to v pořádku a jezdi jak uznáš za vhodné......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já právě jen tuším jak jezdit aby to málo žralo.Jestli znáš lepší způsob budu rád.Jsem rád že je tady to forum,nebo jinak by člověk jezdil pořád do servisu a ptal se.Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.