Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

807 HDI 2.0 2003 nestartuje - palivo?


JFormanek

Recommended Posts

Diagnostika chybu v těchto členech normálně pozná akorát neurčí přesně co je špatné. Pozná jestli jde špatnej tlak od podávačky a pozná jestli je správnej tlak v railu.

Jinak kamarádovi auto taky jen točilo a nechytalo, taky říkali že měnili regulátor že to bylo na diagu i osciloskopu a že to je vadné CR čerpadlo, že nedává správný tlak tak auto ani nenastartuje. Po výměně čerpadla za "nové" ( sehnal z vrakáče za 5,5tisíc) auto sice chytlo ale zdechalo a žádali ho teelfonicky o navíšení objednávky, že odešel je v hájí právě ještě ten regulátor.Ono je docela možné, že byl špinavej ten regulátor a to čerpadlo bylo dobré, diag nepozná že je to v regulátoru nebo v čerpadle, jen že je nesprávný tlak na rampě popřípadě, že není správný tlak od podávačky v nádrži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

Chlapi, co si to poradne neprecitate??? pise ze je to HDi, tak jake ventily?? A pise, ze svicky su vymenene. Pokal, vim, tak svicky ma benzinak. Ale HDi? Snad myslel tym zhavice alebo co? Je to nejake zmatené... Co to je teda za motor??? :myslim :myslim :myslim

No čítat neumíš asi ty umělče.

Přesně tak, je to HDi a první verze HDI byly osmiventily, novější tuším kolem roku 2002-3 už 16 ventily.

A i u dieslu se jmenují "žhaviče" svíčky, přesnějí žhavící svíčky. ;)

Takže shrnutí Tvého plepsu je následují. Píšeš pokal vim, tak... a z toho plyne, že nevíš nic když jsi jsem tohle prsknul. :papa:P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Xantik

Původně zaslal: foxo

Chlapi, co si to poradne neprecitate??? pise ze je to HDi, tak jake ventily?? A pise, ze svicky su vymenene. Pokal, vim, tak svicky ma benzinak. Ale HDi? Snad myslel tym zhavice alebo co? Je to nejake zmatené... Co to je teda za motor??? :myslim :myslim :myslim

No čítat neumíš asi ty umělče.

Přesně tak, je to HDi a první verze HDI byly osmiventily, novější tuším kolem roku 2002-3 už 16 ventily.

A i u dieslu se jmenují "žhaviče" svíčky, přesnějí žhavící svíčky. ;)

Takže shrnutí Tvého plepsu je následují. Píšeš pokal vim, tak... a z toho plyne, že nevíš nic když jsi jsem tohle prsknul. :papa:P

no ty kokso, ze by mal HDi 16v to mna nenapadlo. NO a jak sa potom hovori svickam v benzinaku? svicky. ne? tak jak ma clovek poznat, o jake zrovna ide, ked vychadzame z teho ze dotycny sa mohel pomylit?? ja mam rok vyroby okt.2003 a nevim otem, ze bych mal 16v......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty mas 406 tam mam 16 ventilu jen ja:D 2,0HDI 66kw a 80kw ve 406 byly 8vent. 2,0hdi 16v se davali az do novejsich modelu.

"Koho jste potkali,co vam to nalhali,jen jedna 406 16 ventilu má a tu mám JÁ.":D:D:D sem si nemohl pomoct:mad:

[upravil dne 20/11/07 p406b]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to: JFormanek, chlape skus napisat, jaky vykon ma ten tvuj HDi. Robim si taku malu statistiku o HDi ckach, ich poruchovosti, nachylnosti na naftu, a ine potencialne chyby cidel, senzoru a tak..... Podla doterajsich zisteni sa seru vice ty 80kW verzie oproti 66kW asi tak 90 ku 10 %..... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to: p406b to Xantik sa ma snazi presvedcit, ze HDi maju 16v, a asi je jedno, v jakem aute je to HDi. Pokal vim, su dva typy 66 a 80 kW. zeby to rozlisovali ventilama, v jakem aute je, to fakt nevim.... a mam docela novy model. takze ked nemam 16v ja, tak asi nikdo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

to: p406b to Xantik sa ma snazi presvedcit, ze HDi maju 16v, a asi je jedno, v jakem aute je to HDi. Pokal vim, su dva typy 66 a 80 kW. zeby to rozlisovali ventilama, v jakem aute je, to fakt nevim.... a mam docela novy model. takze ked nemam 16v ja, tak asi nikdo....

Tak ty určitě nemáš 16v to jsi bud jistý.....16V má jen 2,2 Hdi a to ty nemáš....p406b myslel novější modely 407 atd.....já mám 2.0 HDI 80 kw a taky nemám 16v

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

to: JFormanek, chlape skus napisat, jaky vykon ma ten tvuj HDi. Robim si taku malu statistiku o HDi ckach, ich poruchovosti, nachylnosti na naftu, a ine potencialne chyby cidel, senzoru a tak..... Podla doterajsich zisteni sa seru vice ty 80kW verzie oproti 66kW asi tak 90 ku 10 %..... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...