JFormanek

807 HDI 2.0 2003 nestartuje - palivo?

36 posts in this topic

Nemáte někdo podobnou zkušenost? Dovoz z Belgie údajně po leasingu. 807 HDI2.0 2003. Točí, ale nenastartuje - servisu bylo prověřené dopravní i tlakové čerpadlo, vyměněné svíčky - filtr, ale nic se nezměnilo. Můžete někdo poradit? Díky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulátor tlaku paliva prý vyměnili - předpokládám tedy, že ten to není. Diagnostika prý chybu v těchto členech nerozpozná...tak nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnostika chybu v těchto členech normálně pozná akorát neurčí přesně co je špatné. Pozná jestli jde špatnej tlak od podávačky a pozná jestli je správnej tlak v railu.

Jinak kamarádovi auto taky jen točilo a nechytalo, taky říkali že měnili regulátor že to bylo na diagu i osciloskopu a že to je vadné CR čerpadlo, že nedává správný tlak tak auto ani nenastartuje. Po výměně čerpadla za "nové" ( sehnal z vrakáče za 5,5tisíc) auto sice chytlo ale zdechalo a žádali ho teelfonicky o navíšení objednávky, že odešel je v hájí právě ještě ten regulátor.Ono je docela možné, že byl špinavej ten regulátor a to čerpadlo bylo dobré, diag nepozná že je to v regulátoru nebo v čerpadle, jen že je nesprávný tlak na rampě popřípadě, že není správný tlak od podávačky v nádrži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, co si to poradne neprecitate??? pise ze je to HDi, tak jake ventily?? A pise, ze svicky su vymenene. Pokal, vim, tak svicky ma benzinak. Ale HDi? Snad myslel tym zhavice alebo co? Je to nejake zmatené... Co to je teda za motor??? :myslim :myslim :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

Chlapi, co si to poradne neprecitate??? pise ze je to HDi, tak jake ventily?? A pise, ze svicky su vymenene. Pokal, vim, tak svicky ma benzinak. Ale HDi? Snad myslel tym zhavice alebo co? Je to nejake zmatené... Co to je teda za motor??? :myslim :myslim :myslim

No čítat neumíš asi ty umělče.

Přesně tak, je to HDi a první verze HDI byly osmiventily, novější tuším kolem roku 2002-3 už 16 ventily.

A i u dieslu se jmenují "žhaviče" svíčky, přesnějí žhavící svíčky. ;)

Takže shrnutí Tvého plepsu je následují. Píšeš pokal vim, tak... a z toho plyne, že nevíš nic když jsi jsem tohle prsknul. :papa:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to 2003 tak asi 16 ventil. Uz je měsíce a půl v servisu. A nikdo si nejak nevi rady... Ted doslo na trysky a jejich cisteni, ale pry je nerealne dostat je ven bez poruseni a nové 80 - 100 tis. Jsem z toho trochu nestastnej to auto snad neni tak stary.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle toho, co ti servisák říká, je debil anebo tě lakuje, protože neví čím to je. Trysky vyndá i cvičená opice..... Odkud jsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak píše Rebík,když se budeš vrtat u toho v nose tak jsou trysky venku tak kolem půl hodky..... a trysky za 80 - 100 tisíc??????????? to je blbost a nemůžou se poškodit vyndáním,víš co radši to z toho servisu vem zpět a dej to někomu rozumnějšímu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Uz je měsíce a půl v servisu" -to doufam neni znackovej servis,jestli jo tak si stezuj na centralu do Prahy,at poslou mechanika co na to prijde. Jak pise Přema najdi nekoho kdo umi opravovat a ne jen vymenovat dily. Pak napis co jsi s tim mel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Původně zaslal: foxo

Chlapi, co si to poradne neprecitate??? pise ze je to HDi, tak jake ventily?? A pise, ze svicky su vymenene. Pokal, vim, tak svicky ma benzinak. Ale HDi? Snad myslel tym zhavice alebo co? Je to nejake zmatené... Co to je teda za motor??? :myslim :myslim :myslim

No čítat neumíš asi ty umělče.

Přesně tak, je to HDi a první verze HDI byly osmiventily, novější tuším kolem roku 2002-3 už 16 ventily.

A i u dieslu se jmenují "žhaviče" svíčky, přesnějí žhavící svíčky. ;)

Takže shrnutí Tvého plepsu je následují. Píšeš pokal vim, tak... a z toho plyne, že nevíš nic když jsi jsem tohle prsknul. :papa:P

no ty kokso, ze by mal HDi 16v to mna nenapadlo. NO a jak sa potom hovori svickam v benzinaku? svicky. ne? tak jak ma clovek poznat, o jake zrovna ide, ked vychadzame z teho ze dotycny sa mohel pomylit?? ja mam rok vyroby okt.2003 a nevim otem, ze bych mal 16v......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty mas 406 tam mam 16 ventilu jen ja:D 2,0HDI 66kw a 80kw ve 406 byly 8vent. 2,0hdi 16v se davali az do novejsich modelu.

"Koho jste potkali,co vam to nalhali,jen jedna 406 16 ventilu má a tu mám JÁ.":D:D:D sem si nemohl pomoct:mad:

[upravil dne 20/11/07 p406b]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to: JFormanek, chlape skus napisat, jaky vykon ma ten tvuj HDi. Robim si taku malu statistiku o HDi ckach, ich poruchovosti, nachylnosti na naftu, a ine potencialne chyby cidel, senzoru a tak..... Podla doterajsich zisteni sa seru vice ty 80kW verzie oproti 66kW asi tak 90 ku 10 %..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to: p406b to Xantik sa ma snazi presvedcit, ze HDi maju 16v, a asi je jedno, v jakem aute je to HDi. Pokal vim, su dva typy 66 a 80 kW. zeby to rozlisovali ventilama, v jakem aute je, to fakt nevim.... a mam docela novy model. takze ked nemam 16v ja, tak asi nikdo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

to: p406b to Xantik sa ma snazi presvedcit, ze HDi maju 16v, a asi je jedno, v jakem aute je to HDi. Pokal vim, su dva typy 66 a 80 kW. zeby to rozlisovali ventilama, v jakem aute je, to fakt nevim.... a mam docela novy model. takze ked nemam 16v ja, tak asi nikdo....

Tak ty určitě nemáš 16v to jsi bud jistý.....16V má jen 2,2 Hdi a to ty nemáš....p406b myslel novější modely 407 atd.....já mám 2.0 HDI 80 kw a taky nemám 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo Přemo přesne tak.;) a nedavali do 807 16V az nekdy od r.2006? podle Auto-kelly to tak vypada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znackovy servis to prave neni. Tam jsem pred pul rokem nechal vyplatu a nic se nezmenilo. Trosku jsem spolehal na "znameho", ale jak vidim tak marne. Moc autum nehovim, ale potrebuju, jen aby jezdilo...zkuste doporucit nekoho v okoli Zbralsav Praha 5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, tak diki premo, ja sem myslel, ze mysli nove modeli 406, a ne nove modeli peugeotu. no tak ajtak dik za vysvetleni. :super Ale myslim, ze tych 16v je u naftaku zbytecne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

to: JFormanek, chlape skus napisat, jaky vykon ma ten tvuj HDi. Robim si taku malu statistiku o HDi ckach, ich poruchovosti, nachylnosti na naftu, a ine potencialne chyby cidel, senzoru a tak..... Podla doterajsich zisteni sa seru vice ty 80kW verzie oproti 66kW asi tak 90 ku 10 %..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.