309Tom Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 může se stát, že když stojím v kopci a hodím tam kvalt, že to auto přesto pojede dolů? dneska jsem měl takovej pocit, že se mu moc stát nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaris1 Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 To výš že jo, záleží na stoupání kopce a jaký máš zařazený rychlostní stupeň (nejjistější je zpátečka) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 Do kopce 1, z kopce zpátečka ale nemělo by se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 no, když budeš stát v kopci rovnoběžně s vrstevnicí, tak se nikam nehne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Fusion: Proč myslíš, že by se to nemělo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 No, já teda dávám jedničku vždy (do kopce nebo z kopce) ale pokud je ten kopec prudší, tak dávám ručku, aby to nenamáhalo spojku a převody. Ten kvalt je tam jen pro sichr. Jináč samozřejmě možný je, že se auto rozjede z kopce se zařazeným kvaltem. Na jedničku by to ale musel bejt pořádnej prďák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Jo, a nezabudnut otocit kolesa spravnym smerom, ked sa uz auto rozhodne cestovat bez majitela, tak nech neleti dolu kopcom, alebo do protismeru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Tiez som videl magora co nezaradil rychlost ani rucnu brzdu. Na zdanlivej rovine zacalo auto naberat rychlost a preletelo dobrou 40-kou cez zastavku plnu ludi az do parku. Nastastie nikto nebol zraneny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 nekdy taky neni spatne pouzit rucni brzdu ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Ono dost záleží i na tom,jak hodně je motor opotřebenej a jaký má tlaky.Ten tvuj jak tak koukám už je skoro dospělej /18/ , tak se pouze na kvalt nespoléhej. Vždy je vhodná kombinace kvalt /1,R/, ruční brzda a dost dám i na vytočený rejd proti obrubníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahel Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 A jako zviknete mat zabrzdene auto ruckou alebo rychlostou na rovine pri beznom parkovani. Ked je tam hodena rychlost bez rucky neni nejako namahana spojka a prevody?:myslim:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Rychlost zařazuju vždy (síla zvyku) - převážně jedničku (vyšší rychlostní stupně, kor 5tka jsou z kopce takřka bezpředmětné). Ručku dávam jenom z kopce. A v zimě vůbec a nikomu bych to ani moc nedoporučoval na delší stání, kor když mrzne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 je jedna věc pokud jsou lanovody promazané tak je OK pokud ne tak se zdrží vody a zamrzne.Pokud parkuji v kopci záleží jak stojím bud dám 1 či zpátečku.A pokud stojím někde a nechci dáti ručku tak si jistím i nějakým kamenem pod kolo,zakládací klíny bohužel nevozím:D [upravil dne 19/11/07 sarkomi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Jako většina zde zařazuji první rychlostní stupeň a pokud je potřeba tak použiju i ruční brzdu a přidám pootočení kol proti obrubníku. :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahel Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 takze nieje tim nijak namahana 1- :auttka ked je zaradena a auto dlksie stoji:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Původně zaslal: Schreek Fusion: Proč myslíš, že by se to nemělo? No pokud pak při startování sešlápneš spojku tak to tak nepěkně zaklachtá, nevím jestli to dělá spojka nebo klikovka jak je mirně pootočená a pak se vrací. Stejnak je nejlepší vytočit rejd a opřít se o obrubník, pak to nemůže nikam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Původně zaslal: bagr Ono dost záleží i na tom,jak hodně je motor opotřebenej a jaký má tlaky.Ten tvuj jak tak koukám už je skoro dospělej /18/ , tak se pouze na kvalt nespoléhej. Vždy je vhodná kombinace kvalt /1,R/, ruční brzda a dost dám i na vytočený rejd proti obrubníku. Chlope, líp bych to nenapsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 jak vas tak slysim, zlaty automat, a zlatejsi C5 - rucka na predek primo na trmeny a brzdi na beton Krome komfortu jedna z pramala vyhod automatu, kdyz se tak posloucham )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Původně zaslal: rimmer jak vas tak slysim, zlaty automat, a zlatejsi C5 - rucka na predek primo na trmeny a brzdi na beton Krome komfortu jedna z pramala vyhod automatu, kdyz se tak posloucham )) Nevim jak má C5 v automatu řešeno parkování, ale co znám automaty já, tak poloha "P" v kopci bez ručky je dost divná. Ne že by to auto někam chtělo ujet, ale při odbržďování to dává takovou dost divnou ránu a vůbec to vyřazení je celé těžké. Ale uplně nejlepší je, tam vrazit "P" ještě dřív než zastavíš (u novějších aut to asi snad ani nejde - blokování klacku) Já to tam nacpal u R5ky a ten zvuk, co se linul z podkapoty, to bych nikomu nepřál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: rimmer jak vas tak slysim, zlaty automat, a zlatejsi C5 - rucka na predek primo na trmeny a brzdi na beton Krome komfortu jedna z pramala vyhod automatu, kdyz se tak posloucham )) V tom nevidim výhodu ... maximálně, když to někomu půjčíš, že Ti s tim nebude dělat na sněhu hodiny. Obecně citroeni měly vždycky divnej styl ruček BXo mělo ručku myslim na všechny 4, anebo taky na předek, teď si to nevybavim přesně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.