Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zastavení pomocí rychlosti


309Tom

Recommended Posts

No, já teda dávám jedničku vždy (do kopce nebo z kopce) ale pokud je ten kopec prudší, tak dávám ručku, aby to nenamáhalo spojku a převody. Ten kvalt je tam jen pro sichr.

Jináč samozřejmě možný je, že se auto rozjede z kopce se zařazeným kvaltem. Na jedničku by to ale musel bejt pořádnej prďák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono dost záleží i na tom,jak hodně je motor opotřebenej a jaký má tlaky.Ten tvuj jak tak koukám už je skoro dospělej /18/ , tak se pouze na kvalt nespoléhej. Vždy je vhodná kombinace kvalt /1,R/, ruční brzda a dost dám i na vytočený rejd proti obrubníku.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rychlost zařazuju vždy (síla zvyku) - převážně jedničku (vyšší rychlostní stupně, kor 5tka jsou z kopce takřka bezpředmětné). Ručku dávam jenom z kopce. A v zimě vůbec a nikomu bych to ani moc nedoporučoval na delší stání, kor když mrzne ... :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

je jedna věc pokud jsou lanovody promazané tak je OK pokud ne tak se zdrží vody a zamrzne.Pokud parkuji v kopci záleží jak stojím bud dám 1 či zpátečku.A pokud stojím někde a nechci dáti ručku tak si jistím i nějakým kamenem pod kolo,zakládací klíny bohužel nevozím:D

[upravil dne 19/11/07 sarkomi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Schreek

Fusion: Proč myslíš, že by se to nemělo? :myslim

No pokud pak při startování sešlápneš spojku tak to tak nepěkně zaklachtá, nevím jestli to dělá spojka nebo klikovka jak je mirně pootočená a pak se vrací.

Stejnak je nejlepší vytočit rejd a opřít se o obrubník, pak to nemůže nikam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bagr

Ono dost záleží i na tom,jak hodně je motor opotřebenej a jaký má tlaky.Ten tvuj jak tak koukám už je skoro dospělej /18/ , tak se pouze na kvalt nespoléhej. Vždy je vhodná kombinace kvalt /1,R/, ruční brzda a dost dám i na vytočený rejd proti obrubníku.:papa

Chlope, líp bych to nenapsal :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

jak vas tak slysim, zlaty automat, a zlatejsi C5 - rucka na predek primo na trmeny a brzdi na beton :) Krome komfortu jedna z pramala vyhod automatu, kdyz se tak posloucham :)))

Nevim jak má C5 v automatu řešeno parkování, ale co znám automaty já, tak poloha "P" v kopci bez ručky je dost divná. Ne že by to auto někam chtělo ujet, ale při odbržďování to dává takovou dost divnou ránu a vůbec to vyřazení je celé těžké. Ale uplně nejlepší je, tam vrazit "P" ještě dřív než zastavíš (u novějších aut to asi snad ani nejde - blokování klacku) Já to tam nacpal u R5ky a ten zvuk, co se linul z podkapoty, to bych nikomu nepřál :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

jak vas tak slysim, zlaty automat, a zlatejsi C5 - rucka na predek primo na trmeny a brzdi na beton :) Krome komfortu jedna z pramala vyhod automatu, kdyz se tak posloucham :)))

V tom nevidim výhodu ... maximálně, když to někomu půjčíš, že Ti s tim nebude dělat na sněhu hodiny. Obecně citroeni měly vždycky divnej styl ruček BXo mělo ručku myslim na všechny 4, anebo taky na předek, teď si to nevybavim přesně ... :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...