Sign in to follow this  
Followers 0
jarajarda

Palivoměr- problém

23 posts in this topic

Mám tu takový drobný problém s palivoměrem. Kamarád má 1,8D, nedávno ji koupil a jakmile vyjede nádrž, rozsvítí se mu "hladový oko" a asi po 10 km si auto řekne dost a už dál nejede. Přitom já mám rezervu vždycky tak na cca 120-130km od doby co mi to začne blikat a pak svítit. Může být problém s plovákem, případně jak by se to mohlo vyřešit aby to ukazovalo správně? Jedno řešení určitě je, mít neustále dostatek nafty, ale to je doufám to poslední..

Jinak asi to na to nebude mít vliv, ale nádrž je z benzínu 1,9 a ta má taky 50l.:myslim

Díky za pomoc.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono záleží na plováku je drobet zohnutý a pak si ukazuje jinak.Mne u 406 ukazovalo hl.oko a v nádrži bylo asi 15 l po upravě /přihnutí plováku/ mi nyní ukazuje 8 l což by odpovídalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

ono záleží na plováku je drobet zohnutý a pak si ukazuje jinak.Mne u 406 ukazovalo hl.oko a v nádrži bylo asi 15 l po upravě /přihnutí plováku/ mi nyní ukazuje 8 l což by odpovídalo.

ě

Přesně, těch 8litrů je normální.. Takže vyndat plovák?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to těžký. Nejjednodušší je dát si do kufru kanystr a pak jde o to , že se dolije. Mám 2 205-tky a každá ukazuje jinak. Jedna jede od nuly ještě 200 km a po rozsvícení žárovky zdechne za 30 km , druhá po rozsvícení kontrolky 110 km a k nule ani nikdy neklesne. Nené lepší si na to zvyknout , jak to je a vykašlat se na to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jedno z řešení ale nezapomenout dočerpat i kanystr.Pokud je oboje prázdné pak to nejede a není z čeho dolít.Záleží na něm jak se rozhodne

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasný, kanystr je na kontrolu spotřeby a na dojetí k pumpě, jes s prázdným je asi stejná blbost, jako jízda po ráfcích

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sem s hladovym okem ujel max tak 40 km... ale asi i pak tam jeste neco bylo, u benzinky sem tam pak nacpal nejakych 44 litru do plne.

No ja nevim, byt tvojim kamaradem tak se na to vykaslu a hlidam si to spise podle trip kilometrovniku na palubce. Mi treba ukazuje tak zajimave skutr, nadrz ma 5,2 l , a rucicka mi klesne na absolutni nulu kdyz je v nadrzi asi tak 1,5 litru. Ale tam je to zas takovy fajny pocit, čepnout plnou nádrž a zaplatit 120 kč :mrk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty jo, v poslední době je to s plovákem velmi vtipné (ještě, že to neslyší Marcel)

No, uznejte, jet trasu České Budějovice-Praha a zpět, permanentně s rafičkou okolo nuly (většinu času stejně byla tak 2 mm pod nulou) a svítícím/blikajícím "hladovým okem" a pak ještě týden na to hopsat po Budějkách... které auto to zvládne?

Podle mě ten plovák musí být něčím zapatlaný, nebo jak tam lejou ty ekologický sračky, tak jim to musí dělat nějakej šrumec v těch velkejch nádržích.

Najet na rezervu 350 km se mi zdá jako trochu špatné...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, takže dráty jsou v pořádku a teď naposled to začalo problikávat, tak jsme jeli na pumpu a nádrž naplnili po hrdlo a vlezlo se tam 43litrů, takže tam skoro 10 mohlo bejt, což by bylo v pořádku..takže si to dělá co chce..pokaždý jinak..:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

U palivoměru mi to zase tolik nevadí. Mám ještě tu spodní řádku na tachometru, a ta je přesnější.

Prostě, u 205 jsou už určité závady neopravitelné. Ne, že by nešly opravit, ale ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám na 205 (1988) pouze ručičku. Ono tam má něco ještě svítit červeně?:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to vlevo nahoře nad tou pomyslnou nulou. No a vpravo nahoře by Ti měla svítit kontrola sytiče. Rezerva je benzinovej stojan , sytiš symbol klapky v potrubí. Asi spálená žárovka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu oranžovou kontrolku "REZERVA" beru od mé cesty ČB-Pha a zpět s "rezervou"

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nevím, já to mám tak čudně mám hodiny, tachometr a ukazovač nafty. Pak je oddělení plastem a nahoře podél jsou kontrolky, světlo, stop, olej apod..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kahy: ano, to je klasický, non-GTI přístrojový štít... hodiny nejdou nastavit (bo po čase zdegradoval plastový mechanismus nastavování, takže hodiny se ani nepředcházej, ani nezpožďují, jen ukazují špatný čas - jde řešit odpojením a zpětným připojením ve správný čas baterky, nebo jen vyndáním a ve správný čas zandáním pojistky), ručička tachometru už trochu škube - asi by chtěla namazat, možná i náhon tacha.. a kontrolka palivoměru (včetně ručičky) si dělá co chce.

Ale auto, to přeze všechno, stále jezdí :D

... tomu, co máš na palubce, se říká informativní (nebo informační :myslim) přístroje :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

já jsem absolutní antitalent na auta, mám ho tři týdny. Nikdy jsem se o auta nezajímal tak proto mám tyto dementní otázky. Tož co, ty by ses mohl zeptat jak se dělá nábytek:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne, já si nedělám v žádném případě srandu... tu černou, zablácenou, kouli co snad ještě stojí před barákem (pokud ji ty kuy neodtáhli nebo neukradli), mám 5 let a už leccos o ni vím.

Ale dokážu se vžít do tvý kůže... takže, to co jsem psal, to ber s nadhledem a nic si z toho nedělej ;)

časem se u toho naučíš měnit olej, měnit filtry a bude ti taky fajn :)

P.S.: Nechtěj vědět, jak jsem vypadal před 5-ti lety já :roker

P.S.S.: Jak se dělá nábytek, bych se časem rád zeptal (aneb, někdo umí to a někdo tohle, aneb všichni máme Piškoty) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

předpokládám že palubní deska jde rozebrat a případně se tam na to kuknout. ehm v případě kdyby byli ty maličké žárovečky nefunkční co tedy stím? Vyhodit:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.