jarajarda Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 Mám tu takový drobný problém s palivoměrem. Kamarád má 1,8D, nedávno ji koupil a jakmile vyjede nádrž, rozsvítí se mu "hladový oko" a asi po 10 km si auto řekne dost a už dál nejede. Přitom já mám rezervu vždycky tak na cca 120-130km od doby co mi to začne blikat a pak svítit. Může být problém s plovákem, případně jak by se to mohlo vyřešit aby to ukazovalo správně? Jedno řešení určitě je, mít neustále dostatek nafty, ale to je doufám to poslední.. Jinak asi to na to nebude mít vliv, ale nádrž je z benzínu 1,9 a ta má taky 50l. Díky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 ono záleží na plováku je drobet zohnutý a pak si ukazuje jinak.Mne u 406 ukazovalo hl.oko a v nádrži bylo asi 15 l po upravě /přihnutí plováku/ mi nyní ukazuje 8 l což by odpovídalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 18. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 Původně zaslal: sarkomi ono záleží na plováku je drobet zohnutý a pak si ukazuje jinak.Mne u 406 ukazovalo hl.oko a v nádrži bylo asi 15 l po upravě /přihnutí plováku/ mi nyní ukazuje 8 l což by odpovídalo. ě Přesně, těch 8litrů je normální.. Takže vyndat plovák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 Je to těžký. Nejjednodušší je dát si do kufru kanystr a pak jde o to , že se dolije. Mám 2 205-tky a každá ukazuje jinak. Jedna jede od nuly ještě 200 km a po rozsvícení žárovky zdechne za 30 km , druhá po rozsvícení kontrolky 110 km a k nule ani nikdy neklesne. Nené lepší si na to zvyknout , jak to je a vykašlat se na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 taky jedno z řešení ale nezapomenout dočerpat i kanystr.Pokud je oboje prázdné pak to nejede a není z čeho dolít.Záleží na něm jak se rozhodne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 jasný, kanystr je na kontrolu spotřeby a na dojetí k pumpě, jes s prázdným je asi stejná blbost, jako jízda po ráfcích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 Ja sem s hladovym okem ujel max tak 40 km... ale asi i pak tam jeste neco bylo, u benzinky sem tam pak nacpal nejakych 44 litru do plne. No ja nevim, byt tvojim kamaradem tak se na to vykaslu a hlidam si to spise podle trip kilometrovniku na palubce. Mi treba ukazuje tak zajimave skutr, nadrz ma 5,2 l , a rucicka mi klesne na absolutni nulu kdyz je v nadrzi asi tak 1,5 litru. Ale tam je to zas takovy fajny pocit, čepnout plnou nádrž a zaplatit 120 kč . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 18. listopad 2007 Sdílet Odesláno 18. listopad 2007 ty jo, v poslední době je to s plovákem velmi vtipné (ještě, že to neslyší Marcel) No, uznejte, jet trasu České Budějovice-Praha a zpět, permanentně s rafičkou okolo nuly (většinu času stejně byla tak 2 mm pod nulou) a svítícím/blikajícím "hladovým okem" a pak ještě týden na to hopsat po Budějkách... které auto to zvládne? Podle mě ten plovák musí být něčím zapatlaný, nebo jak tam lejou ty ekologický sračky, tak jim to musí dělat nějakej šrumec v těch velkejch nádržích. Najet na rezervu 350 km se mi zdá jako trochu špatné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 22. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Hmm, takže dráty jsou v pořádku a teď naposled to začalo problikávat, tak jsme jeli na pumpu a nádrž naplnili po hrdlo a vlezlo se tam 43litrů, takže tam skoro 10 mohlo bejt, což by bylo v pořádku..takže si to dělá co chce..pokaždý jinak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 To je nejhorší typ závady ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 U palivoměru mi to zase tolik nevadí. Mám ještě tu spodní řádku na tachometru, a ta je přesnější. Prostě, u 205 jsou už určité závady neopravitelné. Ne, že by nešly opravit, ale ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kahy Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 já mám na 205 (1988) pouze ručičku. Ono tam má něco ještě svítit červeně?:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 no spíš oranžově a jmenuje se to rezerva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 je to vlevo nahoře nad tou pomyslnou nulou. No a vpravo nahoře by Ti měla svítit kontrola sytiče. Rezerva je benzinovej stojan , sytiš symbol klapky v potrubí. Asi spálená žárovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 tu oranžovou kontrolku "REZERVA" beru od mé cesty ČB-Pha a zpět s "rezervou" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kahy Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 no nevím, já to mám tak čudně mám hodiny, tachometr a ukazovač nafty. Pak je oddělení plastem a nahoře podél jsou kontrolky, světlo, stop, olej apod.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 kahy: ano, to je klasický, non-GTI přístrojový štít... hodiny nejdou nastavit (bo po čase zdegradoval plastový mechanismus nastavování, takže hodiny se ani nepředcházej, ani nezpožďují, jen ukazují špatný čas - jde řešit odpojením a zpětným připojením ve správný čas baterky, nebo jen vyndáním a ve správný čas zandáním pojistky), ručička tachometru už trochu škube - asi by chtěla namazat, možná i náhon tacha.. a kontrolka palivoměru (včetně ručičky) si dělá co chce. Ale auto, to přeze všechno, stále jezdí ... tomu, co máš na palubce, se říká informativní (nebo informační ) přístroje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kahy Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 já jsem absolutní antitalent na auta, mám ho tři týdny. Nikdy jsem se o auta nezajímal tak proto mám tyto dementní otázky. Tož co, ty by ses mohl zeptat jak se dělá nábytek:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 ne, já si nedělám v žádném případě srandu... tu černou, zablácenou, kouli co snad ještě stojí před barákem (pokud ji ty kuy neodtáhli nebo neukradli), mám 5 let a už leccos o ni vím. Ale dokážu se vžít do tvý kůže... takže, to co jsem psal, to ber s nadhledem a nic si z toho nedělej časem se u toho naučíš měnit olej, měnit filtry a bude ti taky fajn P.S.: Nechtěj vědět, jak jsem vypadal před 5-ti lety já P.S.S.: Jak se dělá nábytek, bych se časem rád zeptal (aneb, někdo umí to a někdo tohle, aneb všichni máme Piškoty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kahy Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 předpokládám že palubní deska jde rozebrat a případně se tam na to kuknout. ehm v případě kdyby byli ty maličké žárovečky nefunkční co tedy stím? Vyhodit:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.