Maros735

Brzdy 406 hdi Break

25 posts in this topic

Stalo sa uz niekomu ,ze brzdovy pedal absolutne stvrdol a auto prestalo brzdit . Stalo sa to mne aj kamaratovy na 406 kym sa nam vsak podarilo auta dopravit do servisu zavada sa "sama "opravila a nedala sa identifikovat . Auto od vtedy brzdi normalne.

Dalsi jav brzdovy pedal zmakne a po jeho zatlaceni auto flekuje ako ked na automate pouzijete lavu nohu. Opat sa to prejavuje na oboch autach .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prave ze nie auto sa sprava ako keby mu zablokovalo kolesa, najlepsie to vystihuje pocit ked na automate pouzijes oba pedale naraz mas problem aby si si nerozbil hlavu o predne sklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ze pedal ztvrdne je normalni pote co se brzdy prehreji (ze 160 km/h brzdeni "na miste"). Je to proste bolest tohohle auta. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tento ukaz poznam mne sa to vsak stalo pri 40 a auto prestalo brzdit uplne ."nastastie bola prazdna cesta"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je nejaky divny, kotouce, desky dobry? Jestli jsou dost sjety tak je to mozny. Jednou jsem testoval po meste chip, takze brzda - plyn a kdyz jsem uz dojizdel k posledni odbocce (brzdeni z 80 na 50) tak taky prestali jit a trvalo to cca 10 minut a byly jak predtim. Proste zkontroluj v jakym stavu ty brzdy mas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

To ze pedal ztvrdne je normalni pote co se brzdy prehreji (ze 160 km/h brzdeni "na miste"). Je to proste bolest tohohle auta. :papa

nevím co používáte za brzdy ale to se mi nikdy nestalo a to jezdím i víc jak 160 km/h já mám kotouče Bremba a desky Textary na obou nápravách....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: MatrixChose

To ze pedal ztvrdne je normalni pote co se brzdy prehreji (ze 160 km/h brzdeni "na miste"). Je to proste bolest tohohle auta. :papa

nevím co používáte za brzdy ale to se mi nikdy nestalo a to jezdím i víc jak 160 km/h já mám kotouče Bremba a desky Textary na obou nápravách....

tak neco je treba jeste puvodni, a ostatni treba taky sjety, to vis, kazdej nema "miliony" aby je cpal do auta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: MatrixChose

To ze pedal ztvrdne je normalni pote co se brzdy prehreji (ze 160 km/h brzdeni "na miste"). Je to proste bolest tohohle auta. :papa

nevím co používáte za brzdy ale to se mi nikdy nestalo a to jezdím i víc jak 160 km/h já mám kotouče Bremba a desky Textary na obou nápravách....

tak neco je treba jeste puvodni, a ostatni treba taky sjety, to vis, kazdej nema "miliony" aby je cpal do auta ;)

Miliony jo???? a to jako já??????? Brzdy je věc která tě umí zastavit,na tom se nedá šetřit......a nikdy šetřit nebudu......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Miliony jo???? a to jako já??????? Brzdy je věc která tě umí zastavit,na tom se nedá šetřit......a nikdy šetřit nebudu......

miliony bylo v uvozovkach, ale nejakej ten tisic a vys ta tva (sestka) spolkla... ne, neda, ale taky nejde menit brzdy pokazdy kdy uz me prijde ze to neni jako novy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: Přema

Miliony jo???? a to jako já??????? Brzdy je věc která tě umí zastavit,na tom se nedá šetřit......a nikdy šetřit nebudu......

miliony bylo v uvozovkach, ale nejakej ten tisic a vys ta tva (sestka) spolkla... ne, neda, ale taky nejde menit brzdy pokazdy kdy uz me prijde ze to neni jako novy...

To máš pravdu ale já měním desky už tehdy když mají půlku sjetou pod půlku a mín ty brzdy se dřív zahřívají.... jsem asi magor ale tak to je.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotuce platnicky vsetko bolo nove menene asi 2000km pred tou udalostou orig peugeot prvovyrobca ,brzdovka dot5

v peugeot servise si s tym tiez lamali hlavu ale ziadnu chybu nenasli .

Ponukli mi pre nich klasicke riesenie budu menit suciastky :vymena hlavneho brzdoveho valca, ventilu, mozno ABS......

ze snad kdesi tam bude chyba , a ja aby som to zaplatil :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

To máš pravdu ale já měním desky už tehdy když mají půlku sjetou pod půlku a mín ty brzdy se dřív zahřívají.... jsem asi magor ale tak to je.....

Ja vim, je to lepsi, ale kdyby jsi mel plat neco okolo 12 000,- tak to asi tezko budes delat. Znam taky takovy, vzal jsem si od nej ty polovicny desticky, dal si je dozadu, mam na nich 20 000 km a moc z nich neubylo a ja usetril, nemuzu si stezovat. A s tim prehratim se me to stalo zatim 2x co to auto mam, od unora min. roku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Maros735

Kotuce platnicky vsetko bolo nove menene asi 2000km pred tou udalostou orig peugeot prvovyrobca ,brzdovka dot5

v peugeot servise si s tym tiez lamali hlavu ale ziadnu chybu nenasli .

Ponukli mi pre nich klasicke riesenie budu menit suciastky :vymena hlavneho brzdoveho valca, ventilu, mozno ABS......

ze snad kdesi tam bude chyba , a ja aby som to zaplatil :grr

Tak to je zvlastni... Jinak tihle "vymenkari" jsou fakt nejlepsi :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
:myslim stane se, že brzdy zvadnou. Je to psané i v některých testech o Peugeotu. Po chvíli se zase srovnají. Záleží, jak jsou brzdové kotouče sjeté apod. Pokud budš dávat nové, tak vyměň jak kotouče, tak i destičky. A nejlepší je to vyměnit na obou nápravách. A taky dát kvalitní značku. Já mám ATE a spokojenost.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj si skontrolovat podlakovku na brzdy.Hm?

Původně zaslal: Maros735

Stalo sa uz niekomu ,ze brzdovy pedal absolutne stvrdol a auto prestalo brzdit . Stalo sa to mne aj kamaratovy na 406 kym sa nam vsak podarilo auta dopravit do servisu zavada sa "sama "opravila a nedala sa identifikovat . Auto od vtedy brzdi normalne.

Dalsi jav brzdovy pedal zmakne a po jeho zatlaceni auto flekuje ako ked na automate pouzijete lavu nohu. Opat sa to prejavuje na oboch autach .

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj podtlakovka je ok skor som si myslel ze to je nejaka vyrobna vada a prejavuje sa u viacerych majitelov preto som sa ozval

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

:myslim stane se, že brzdy ,,zvadnou"!!! Je to psané i v některých testech o Peugeotu. Po chvíli se zase srovnají. Záleží, jak jsou brzdové kotouče sjeté apod. Pokud budš dávat nové, tak vyměň jak kotouče, tak i destičky. A nejlepší je to vyměnit na obou nápravách. A taky dát kvalitní značku. Já mám ATE a spokojenost.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.