Sign in to follow this  
Followers 0
Guest cipiseg

Problem z motorem.

14 posts in this topic

Mam problem ze 406.Uz se nekomu z vas stalo ze vypnul klicek a motor bezel dal neky 3 vteriny???A nebo to neslo vytocit vic jak 3000 otacek???A nebo kdyz jsem jel z kopce a mel jsem tam rychlost a nepridaval jsem a pak jsem chtel pridat ta byl motor chciplej.Prosim o radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vítám tě v clubu.Musíš napsat co máš za motor??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalo se mi něco podobného u HDi.Motor jel do 2500ot netáhl.Slo to na nouzový režim.Bylo to bordelem v naftě.Nechal jsem vyčistit palivovou soustavu a je po problému.Je to jedna z možných variant,proč Ti to blbne.:papa

[upravil dne 17/11/2007 Smeták]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, no jak pisal prema, je dulezite vedet motor. Ja sem mal kedysi zigulika, a dal sem tam raz 85oktanovy benzin od kamosa, ktery ho nekde zehnal za 15 sk/litr. No a ked sem vypel zapalovani, nechcel svina jedna chcipnut. Teraz uz vim, ze to bylo nizkym oktanovym cislem, a o samodetonaciu, alebo jak sa to vola.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale stale nenapisal, jaky to ma motor, takze stale to budu len dohady. ked nam napise, budeme mudrejsi.. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dignostice jsem byl dnes a ukazalo se chyba ridici jednotky.A ta chyba nejde vymazat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V dieslech se moc nevyznám, ale co jsem se dočetl tady na fóru, tak že motor po vypnutí klíčku pár vteřin dojíždí prý většinou způsobuje vadný "chcípací" ventil na naftovém čerpadle. A že to nejde do otáček zase poukazuje na nouzový režim, který může vyvolat například výpadek důležitého čidla. Netuším ale, jestli to může způsobit i vadný chcípák. Chce to někoho znalejšího HDi-ček :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamos ma 406 TD a ma tento isty problem, ze vypne klucik a motor este bezi cca 3 sekundy....bol na diagnostike a bohuzial nic mu nenasli... ale podozrenie je na chcipak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muze mi nekdo poradit nejakou internetovou adresu kde bych sehnal novy dily?konkretne palivove cerpadlo v nadrzi a ventil na cerpadle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podavacie cerpadlo do nadrze predavaju nejaki poliaci. Bol tu niekde v diskusii odkaz. Skus to najst. Druha moznost je na www.ebay.de, ak vies po nemecky, tak sa cez autodiely preklikas, alebo daj hladat odkaz "kraftstoffpumpe 206" a budes milo prekvapeny cenami kompletneho plavaka, snimaca hladiny a podavacej pumpy. Vela zdaru. Len najst niekoho, kto ti to kupi. Ja tak kupujem uplne normalne, mam login a na paypall-e konto na platenie cez kreditku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieko tu mal podobny problem a vyriesil to tak ze natankoval kvalitnu naftu a bolo po probleme. Skus vyjazdit to co mas v nadrzi a natankuj potom trebars na muslicke/shell/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.