Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ake casy zrychlenia?405 605 td?


ondris

Recommended Posts

Původně zaslal: ondris

zaujima ma cas zrychlenia z 0-100km/h pre peugeot 405 td a p.605 2,1td, lebo mi je divne ze by som dal na odpichoch 605 z 80kw motorom....

nic si z toho nedelej, to je normalni, 405tka je o dost lehci nez 605 a to se hodne projevi. 405tka ma tusim neco kolem 1150kilo ? 605 v 2.1Td ma par kilo do 1.5t. Jednou jsem to rozjel z krizovatky a vedle me facko, drzelo se vedle me do cca 70-80kilaku, pak mu dosel dech a ve stovce jsem ho mel daleko za sebou, vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Přesně tak. 605ka rozhodně není auto pro sprinty z křižovatky, i když taky není lenoch. Jeho předností je ale kultivovaná jízda po dálnici, kdy v rychlosti, v které už sprinteři pomalu ztrácí dech tě po přidání plynu zatlačí do sedačky a kontinuálně zrychluje a to bez nutnosti podřazování a řazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no lenze my sme sli do 140 a nie do 100... tam mi to je divne ze nestihal za mnou v tych rychlostiach... :myslim

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: ondris

zaujima ma cas zrychlenia z 0-100km/h pre peugeot 405 td a p.605 2,1td, lebo mi je divne ze by som dal na odpichoch 605 z 80kw motorom....

nic si z toho nedelej, to je normalni, 405tka je o dost lehci nez 605 a to se hodne projevi. 405tka ma tusim neco kolem 1150kilo ? 605 v 2.1Td ma par kilo do 1.5t. Jednou jsem to rozjel z krizovatky a vedle me facko, drzelo se vedle me do cca 70-80kilaku, pak mu dosel dech a ve stovce jsem ho mel daleko za sebou, vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ondris

no lenze my sme sli do 140 a nie do 100... tam mi to je divne ze nestihal za mnou v tych rychlostiach... :myslim

Holt ten váhový handicap. Kdybyste pokračovali ve zrychlování, tak tě dostal. Záleží taky např na rychlosti (době) řazení apod. Prostě, jestli byl stejně razantní, jako ty.

Edit: jednou jsem takhle na nájezdu na dálnici zkusil jednu Mazduu 323 (benzin). Najížděli jsme po sobě, on druhý a bylo vidět, že mu hrozně vadím. Jeho zrychlení bylo razantnější, předjel mne. Já vytočil 4ku výš než obvykle, dal za pět a s přibývající rychlostí (otáčkami) přidával postupně plyn. Neměl jsem ho u podlahy. Rozdíl, který se nejdřív zvětšoval se zastavil a začal zmenšovat. Když jsem ho míjel, měli jsme tam asi 160 a auto pořád zrychlovalo. Když jsem byl už před jeho úrovní, bylo vidět, jak prudce ubral (asi se rozhodl, že nechce závodit). Pak jel za mnou a postupně odpadl úplně.

[upravil dne 17.11.07 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: ondris

no lenze my sme sli do 140 a nie do 100... tam mi to je divne ze nestihal za mnou v tych rychlostiach... :myslim

Holt ten váhový handicap. Kdybyste pokračovali ve zrychlování, tak tě dostal. Záleží taky např na rychlosti (době) řazení apod. Prostě, jestli byl stejně razantní, jako ty.

Edit: jednou jsem takhle na nájezdu na dálnici zkusil jednu Mazduu 323 (benzin). Najížděli jsme po sobě, on druhý a bylo vidět, že mu hrozně vadím. Jeho zrychlení bylo razantnější, předjel mne. Já vytočil 4ku výš než obvykle, dal za pět a s přibývající rychlostí (otáčkami) přidával postupně plyn. Neměl jsem ho u podlahy. Rozdíl, který se nejdřív zvětšoval se zastavil a začal zmenšovat. Když jsem ho míjel, měli jsme tam asi 160 a auto pořád zrychlovalo. Když jsem byl už před jeho úrovní, bylo vidět, jak prudce ubral (asi se rozhodl, že nechce závodit). Pak jel za mnou a postupně odpadl úplně.

[upravil dne 17.11.07 Kdo]

Je to o psychike vodica.;) Keby chcel, dupol by na plyn aj ten mazdak. Mozno nechcel riskovat vodicak... :myslim Mozno mal potom vyssiu spotrebu...:myslim Mozno mal slabsi motor...:D Ja si tiez obcas vychutnam nejaku oktavku, alebo nieco ine, papierovo silnejsie, v meste tak, ze zrychlim na semafore z 0 na 70km/h a tam sa drzim, kdezto clovek, ktoreho tym nastvem (ze som ho predbehol), potom pridava v meste aj viac, len aby ma predbehol. Tiez sa da s velkou efektivnostou vyuzivat nacasovanie semaforov, ale to je uz o inom...

Zrychlenie je naozaj aj o vahe auta. Tazsie auto nema take zrychlenie (dymnamiku) s rovnakym motorom, ale ma potom zato velku zotrvacnost.

[upravil dne 17/11/2007 durino81]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: rimmer

vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Přesně tak. 605ka rozhodně není auto pro sprinty z křižovatky, i když taky není lenoch. Jeho předností je ale kultivovaná jízda po dálnici, kdy v rychlosti, v které už sprinteři pomalu ztrácí dech tě po přidání plynu zatlačí do sedačky a kontinuálně zrychluje a to bez nutnosti podřazování a řazení.

:xvul

teda, co tys me za 2.1TD ze te to tlacilo do sedacky ve 130 na dalnici :)) me to jen normalne zrychlovalo, nejaky tlak jsem necitil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

:xvu

teda, co tys me za 2.1TD ze te to tlacilo do sedacky ve 130 na dalnici :)) me to jen normalne zrychlovalo, nejaky tlak jsem necitil :)

Asi záleží na kondici motoru. Nevytahuju se. Ve 130 to jsou nejlepší otáčky a ten tlak do zad tam je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: durino81

Mozno nechcel riskovat vodicak... :myslim Mozno mal potom vyssiu spotrebu...:myslim Mozno mal slabsi motor...:D

Možná mi chtěl udělat radost, možná měl zrovna telefon....Koukám, že jsi schopen napsat cokoliv, jen holt neuznat, že by 605ka byla schopná něco a někoho předjet. Kolik jsi s 605kou najezdil, že jsi tak nekompromisní a znalý???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: durino81

Mozno nechcel riskovat vodicak... :myslim Mozno mal potom vyssiu spotrebu...:myslim Mozno mal slabsi motor...:D

Možná mi chtěl udělat radost, možná měl zrovna telefon....Koukám, že jsi schopen napsat cokoliv, jen holt neuznat, že by 605ka byla schopná něco a někoho předjet. Kolik jsi s 605kou najezdil, že jsi tak nekompromisní a znalý???

Tak som to nemyslel, zle si ma pochopil - ja som si z tej situacie robil zart.:roll Vobec som sa ta nechcel dotknut a uz vobec som tym nemyslel, ze 605 nedokaze nikoho predbehnut. To by som si nedovolil tvrdit uz len z toho dovodu, ze som v nej este nesedel. Mam rad starsie auta - sam mam jedno.;) A bolo by mi potesenim sa v 605 zviest. Takze ak som sa ta dotkol, alebo som to zle napisal, tak sorry. 605 je urcite super velka kara.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: durino81

A bolo by mi potesenim sa v 605 zviest. Takze ak som sa ta dotkol, alebo som to zle napisal, tak sorry. 605 je urcite super velka kara.:super

Nic se neděje, v pohodě. Škoda, že bydlíš poněkud z ruky. Nebyl by problém tě svézt i nechat řídit. Kromě rozměrů je fakt i dostatečně silná, rychlá a přitom umí jezdit za poměrně levno. Alespoň v naftě. I při těchto cenách je přijatelnější jezdit za něco pod 7 litrů nafty, než za 9 litrů benálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Supersonic

No co se týče zrychlení z 0 na 100km/h u 405tek, tak ty časy se pohybují v rozmezí cca 12 - 16 vteřin

Hmmmm to mám 405ku trošku svižnější ;)

Edit: sorry přehlédl jsem ten dovětek td.....ale turbo jako turbo, ne ???:roll

[upravil dne 20/11/2007 Bohouš]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no turbo ako turbo... a tebe to za kolko zrychli???

Původně zaslal: Bohouš

Původně zaslal: Supersonic

No co se týče zrychlení z 0 na 100km/h u 405tek, tak ty časy se pohybují v rozmezí cca 12 - 16 vteřin

Hmmmm to mám 405ku trošku svižnější ;)

Edit: sorry přehlédl jsem ten dovětek td.....ale turbo jako turbo, ne ???:roll

[upravil dne 20/11/2007 Bohouš]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při hmotnosti 1150 kg a výkonu 66kW má 405TD měrný výkon 57kW/1tunu hmotnosti. 605-tka při výkonu 80kW a hmotnosti asi 1400-1500kg?, přesně nevím?, má měrný výkon 53-57kW/1tunu. Proto 405 může být klidně "svižnější" než-li 605.

Se 405TD bych ale nezávodil, jinak je čas udělat motoru papa :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...