Sign in to follow this  
Followers 0
ondris

ake casy zrychlenia?405 605 td?

25 posts in this topic

zaujima ma cas zrychlenia z 0-100km/h pre peugeot 405 td a p.605 2,1td, lebo mi je divne ze by som dal na odpichoch 605 z 80kw motorom....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co se týče zrychlení z 0 na 100km/h u 405tek, tak ty časy se pohybují v rozmezí cca 12 - 16 vteřin, záleží samozřejmě na specifikaci a motoru:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

zaujima ma cas zrychlenia z 0-100km/h pre peugeot 405 td a p.605 2,1td, lebo mi je divne ze by som dal na odpichoch 605 z 80kw motorom....

nic si z toho nedelej, to je normalni, 405tka je o dost lehci nez 605 a to se hodne projevi. 405tka ma tusim neco kolem 1150kilo ? 605 v 2.1Td ma par kilo do 1.5t. Jednou jsem to rozjel z krizovatky a vedle me facko, drzelo se vedle me do cca 70-80kilaku, pak mu dosel dech a ve stovce jsem ho mel daleko za sebou, vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Přesně tak. 605ka rozhodně není auto pro sprinty z křižovatky, i když taky není lenoch. Jeho předností je ale kultivovaná jízda po dálnici, kdy v rychlosti, v které už sprinteři pomalu ztrácí dech tě po přidání plynu zatlačí do sedačky a kontinuálně zrychluje a to bez nutnosti podřazování a řazení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no lenze my sme sli do 140 a nie do 100... tam mi to je divne ze nestihal za mnou v tych rychlostiach... :myslim

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: ondris

zaujima ma cas zrychlenia z 0-100km/h pre peugeot 405 td a p.605 2,1td, lebo mi je divne ze by som dal na odpichoch 605 z 80kw motorom....

nic si z toho nedelej, to je normalni, 405tka je o dost lehci nez 605 a to se hodne projevi. 405tka ma tusim neco kolem 1150kilo ? 605 v 2.1Td ma par kilo do 1.5t. Jednou jsem to rozjel z krizovatky a vedle me facko, drzelo se vedle me do cca 70-80kilaku, pak mu dosel dech a ve stovce jsem ho mel daleko za sebou, vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

no lenze my sme sli do 140 a nie do 100... tam mi to je divne ze nestihal za mnou v tych rychlostiach... :myslim

Holt ten váhový handicap. Kdybyste pokračovali ve zrychlování, tak tě dostal. Záleží taky např na rychlosti (době) řazení apod. Prostě, jestli byl stejně razantní, jako ty.

Edit: jednou jsem takhle na nájezdu na dálnici zkusil jednu Mazduu 323 (benzin). Najížděli jsme po sobě, on druhý a bylo vidět, že mu hrozně vadím. Jeho zrychlení bylo razantnější, předjel mne. Já vytočil 4ku výš než obvykle, dal za pět a s přibývající rychlostí (otáčkami) přidával postupně plyn. Neměl jsem ho u podlahy. Rozdíl, který se nejdřív zvětšoval se zastavil a začal zmenšovat. Když jsem ho míjel, měli jsme tam asi 160 a auto pořád zrychlovalo. Když jsem byl už před jeho úrovní, bylo vidět, jak prudce ubral (asi se rozhodl, že nechce závodit). Pak jel za mnou a postupně odpadl úplně.

[upravil dne 17.11.07 Kdo]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: ondris

no lenze my sme sli do 140 a nie do 100... tam mi to je divne ze nestihal za mnou v tych rychlostiach... :myslim

Holt ten váhový handicap. Kdybyste pokračovali ve zrychlování, tak tě dostal. Záleží taky např na rychlosti (době) řazení apod. Prostě, jestli byl stejně razantní, jako ty.

Edit: jednou jsem takhle na nájezdu na dálnici zkusil jednu Mazduu 323 (benzin). Najížděli jsme po sobě, on druhý a bylo vidět, že mu hrozně vadím. Jeho zrychlení bylo razantnější, předjel mne. Já vytočil 4ku výš než obvykle, dal za pět a s přibývající rychlostí (otáčkami) přidával postupně plyn. Neměl jsem ho u podlahy. Rozdíl, který se nejdřív zvětšoval se zastavil a začal zmenšovat. Když jsem ho míjel, měli jsme tam asi 160 a auto pořád zrychlovalo. Když jsem byl už před jeho úrovní, bylo vidět, jak prudce ubral (asi se rozhodl, že nechce závodit). Pak jel za mnou a postupně odpadl úplně.

[upravil dne 17.11.07 Kdo]

Je to o psychike vodica.;) Keby chcel, dupol by na plyn aj ten mazdak. Mozno nechcel riskovat vodicak... :myslim Mozno mal potom vyssiu spotrebu...:myslim Mozno mal slabsi motor...:D Ja si tiez obcas vychutnam nejaku oktavku, alebo nieco ine, papierovo silnejsie, v meste tak, ze zrychlim na semafore z 0 na 70km/h a tam sa drzim, kdezto clovek, ktoreho tym nastvem (ze som ho predbehol), potom pridava v meste aj viac, len aby ma predbehol. Tiez sa da s velkou efektivnostou vyuzivat nacasovanie semaforov, ale to je uz o inom...

Zrychlenie je naozaj aj o vahe auta. Tazsie auto nema take zrychlenie (dymnamiku) s rovnakym motorom, ale ma potom zato velku zotrvacnost.

[upravil dne 17/11/2007 durino81]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: rimmer

vykon u velkych aut jde poznat az pri vetsi rychlosti, kde uz se tak rychle nezrychluje a zalezi spis na vykonu motoru nez vaze auta.

Přesně tak. 605ka rozhodně není auto pro sprinty z křižovatky, i když taky není lenoch. Jeho předností je ale kultivovaná jízda po dálnici, kdy v rychlosti, v které už sprinteři pomalu ztrácí dech tě po přidání plynu zatlačí do sedačky a kontinuálně zrychluje a to bez nutnosti podřazování a řazení.

:xvul

teda, co tys me za 2.1TD ze te to tlacilo do sedacky ve 130 na dalnici :)) me to jen normalne zrychlovalo, nejaky tlak jsem necitil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

:xvu

teda, co tys me za 2.1TD ze te to tlacilo do sedacky ve 130 na dalnici :)) me to jen normalne zrychlovalo, nejaky tlak jsem necitil :)

Asi záleží na kondici motoru. Nevytahuju se. Ve 130 to jsou nejlepší otáčky a ten tlak do zad tam je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: durino81

Mozno nechcel riskovat vodicak... :myslim Mozno mal potom vyssiu spotrebu...:myslim Mozno mal slabsi motor...:D

Možná mi chtěl udělat radost, možná měl zrovna telefon....Koukám, že jsi schopen napsat cokoliv, jen holt neuznat, že by 605ka byla schopná něco a někoho předjet. Kolik jsi s 605kou najezdil, že jsi tak nekompromisní a znalý???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

mne to pri 130 tiez uplne normalne zrychluje az po 160...

No vidíš a mně ještě dál. Dokonce to umí jet 180 trvale. Když se rozjede, tak už jede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak 180 pre 405 neni problem, len ide o to pokial to dost dobre zrychluje... ;)

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: ondris

mne to pri 130 tiez uplne normalne zrychluje az po 160...

No vidíš a mně ještě dál. Dokonce to umí jet 180 trvale. Když se rozjede, tak už jede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: durino81

Mozno nechcel riskovat vodicak... :myslim Mozno mal potom vyssiu spotrebu...:myslim Mozno mal slabsi motor...:D

Možná mi chtěl udělat radost, možná měl zrovna telefon....Koukám, že jsi schopen napsat cokoliv, jen holt neuznat, že by 605ka byla schopná něco a někoho předjet. Kolik jsi s 605kou najezdil, že jsi tak nekompromisní a znalý???

Tak som to nemyslel, zle si ma pochopil - ja som si z tej situacie robil zart.:roll Vobec som sa ta nechcel dotknut a uz vobec som tym nemyslel, ze 605 nedokaze nikoho predbehnut. To by som si nedovolil tvrdit uz len z toho dovodu, ze som v nej este nesedel. Mam rad starsie auta - sam mam jedno.;) A bolo by mi potesenim sa v 605 zviest. Takze ak som sa ta dotkol, alebo som to zle napisal, tak sorry. 605 je urcite super velka kara.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: durino81

A bolo by mi potesenim sa v 605 zviest. Takze ak som sa ta dotkol, alebo som to zle napisal, tak sorry. 605 je urcite super velka kara.:super

Nic se neděje, v pohodě. Škoda, že bydlíš poněkud z ruky. Nebyl by problém tě svézt i nechat řídit. Kromě rozměrů je fakt i dostatečně silná, rychlá a přitom umí jezdit za poměrně levno. Alespoň v naftě. I při těchto cenách je přijatelnější jezdit za něco pod 7 litrů nafty, než za 9 litrů benálu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Supersonic

No co se týče zrychlení z 0 na 100km/h u 405tek, tak ty časy se pohybují v rozmezí cca 12 - 16 vteřin

Hmmmm to mám 405ku trošku svižnější ;)

Edit: sorry přehlédl jsem ten dovětek td.....ale turbo jako turbo, ne ???:roll

[upravil dne 20/11/2007 Bohouš]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no turbo ako turbo... a tebe to za kolko zrychli???

Původně zaslal: Bohouš

Původně zaslal: Supersonic

No co se týče zrychlení z 0 na 100km/h u 405tek, tak ty časy se pohybují v rozmezí cca 12 - 16 vteřin

Hmmmm to mám 405ku trošku svižnější ;)

Edit: sorry přehlédl jsem ten dovětek td.....ale turbo jako turbo, ne ???:roll

[upravil dne 20/11/2007 Bohouš]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Při hmotnosti 1150 kg a výkonu 66kW má 405TD měrný výkon 57kW/1tunu hmotnosti. 605-tka při výkonu 80kW a hmotnosti asi 1400-1500kg?, přesně nevím?, má měrný výkon 53-57kW/1tunu. Proto 405 může být klidně "svižnější" než-li 605.

Se 405TD bych ale nezávodil, jinak je čas udělat motoru papa :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

no turbo ako turbo... a tebe to za kolko zrychli???

tabulkově - 0 - 100 = 7,1

skutečnost = nevím, ale když to fouká tak jak má, tak se to celkem hejbe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.