vlado-.m

STUDENY START vs ZHAVICE

3 posts in this topic

Ahojte , ma niekto skusenosti so zhavicmi? Pri terajsich teplotach mi motor 2,0hdi naskoci nejak tazsie. Kontrolka zhavenia len preblikne, tak ako pocas minulych teplejsich dni.Tak som pripojil skusacku na zhavice, s umyslom zistit aky cas je zapnute zhavenie. Pocas casu pokial nezhasnu kontrolky a nezasvieti stav oleja/tak bezne startujem/, som nenameral nic. Az ked som nastartoval na skusacke som mal stavu. Je to normalne? Mne to teda moc nepripada ale nemam skusenosti s novym vstrekovanim. Na klasike sa najkor zhavilo a az potom sa dalo dobre nastartovat aj pri minusovych teplotach:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žhavení a dobažhavení závisí na teplotě chladící kapaliny a nadmořské výšce, Při současné teplotě okolo 0 a nadmořské výšce do 1000 m je doba předžhavení 0,5s a doba dožhavení 180 s. Začátek žhavení není dán impulsem otočení klíčku, ale ECU motoru rozhodne o žhavení ihned po částečném probuzení sítě RCD (otevření dálkou, otevření dveří, ...) Proto nic nenaměříte při žhavení a měříte pouze dožhavení.

[upravil dne homat]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak mne zhavenie snima teplotu prepadovej nafty.....

a nezhavi mi to ani pri 1°C vonku a auto stalo na ulici , motor studeny...na zhavicoch nenameram nic......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.