Guest zdhof Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Dobrý den Prosím o radu. Mám uvedeného Peugeota motor 1.9 benzín a zničeho nic mi začal blbnout motor. Vše běží v pořádku a po určité době vypne (samozřejmě uprostřed křižovatky). Opět nastartuju a vše se opakuje. Ovšem intervaly se zkracovali, nyní s ním samozřejmě nejezdím. Vyblikal jsem závadu a vypsalo to kód č. 52 - mixture control A/supply voltage. Česky (nevím zda správně) poměr vzduchu a paliva mimo rozsah. Nemohl by mi někdo poradit kde začít hledat? Problém je v tom, že v určitém okamžiku proměřování nelze zjistit, zda se momentálně chyba projevuje, nebo ne. Díky za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdhof Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Ví prosím někdo přesně, co tento kód znamená v praxi? Osobně si myslím posloupnost váha vzduchu, škrtící klapka, vstřiky, zapalování, lambda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Co je to za typ motoru??? No ja osobně bych zajel na pal test,změřit emise,pak napíchnout osciloskop na vstřiky...(pač je možny že řj nechá z ničeho nic déle otevřené vstřikovací ventily a motor se zaleje palivem)pak na lambdu(pokud teda je),a dále průtokoměr,popř.snímač tlaku.....no a pak bych řešil dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdhof Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Je to XU9JAZ (DKZ) 1992 vstřikování Motronic 1.3. Lambda samozřejmě je. [upravil dne 15.11.2007 zdhof] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. listopad 2007 Sdílet Odesláno 16. listopad 2007 Tak jsem juknul do Vividu, a 52 - palivová směs mimo toleranci/lambda- nesprávný, nebo žádný signál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdhof Odesláno 16. listopad 2007 Sdílet Odesláno 16. listopad 2007 tušli jsem, že je to vázáno na některou komponentu, ale nevěděl jsem na jakou, moc díky hned to jdu očíhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 16. listopad 2007 Sdílet Odesláno 16. listopad 2007 Nezapomeň, že vlastní lambáda může být v pořádku, ale můžou být špatné kabely, nebo někde nevodivá oxydace! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zdhof Odesláno 16. listopad 2007 Sdílet Odesláno 16. listopad 2007 Tak jsem to otestoval. Lambda je v pořádku. Kontakty, stav elektroinstalace ok. Teď to začalo "chcípat" ještě častěji, cca po 3-5 minutách. Zapalování taky bez problémů. Nakonec to bude ECU. Protože teď chcípá motor a pokud to vyblikám, žádné chyby to nehlásí. Napíše začátek a konec diagnostiky a nic víc. Nevím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. listopad 2007 Sdílet Odesláno 17. listopad 2007 No sériová diagnostika má k dokonalosti hodně daleko, více méně tě jen vede určitým směrem. I když se samozřejmě stane, že vyblikání přesně sedí. Paralelní diagnostika s osciloskopem už je o něčem jiném.... Ale je k tomu zapotřebí, mimo potřebného vybavení, i hafo zkušeností.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.