Guest zdhof

405SRi + chybový kód 52

9 posts in this topic

Dobrý den

Prosím o radu. Mám uvedeného Peugeota motor 1.9 benzín a

zničeho nic mi začal blbnout motor. Vše běží v pořádku a po určité době vypne (samozřejmě uprostřed křižovatky). Opět nastartuju a vše se opakuje. Ovšem intervaly se zkracovali,

nyní s ním samozřejmě nejezdím. Vyblikal jsem závadu

a vypsalo to kód č. 52 - mixture control A/supply voltage.

Česky (nevím zda správně) poměr vzduchu a paliva mimo rozsah. Nemohl by mi někdo poradit kde začít hledat? Problém je v tom, že v určitém okamžiku proměřování nelze zjistit, zda se momentálně chyba projevuje, nebo ne.

Díky za jakoukoliv radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ví prosím někdo přesně, co tento kód znamená v praxi? Osobně si myslím posloupnost váha vzduchu, škrtící klapka,

vstřiky, zapalování, lambda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co je to za typ motoru???

No ja osobně bych zajel na pal test,změřit emise,pak napíchnout osciloskop na vstřiky...(pač je možny že řj nechá z ničeho nic déle otevřené vstřikovací ventily a motor se zaleje palivem)pak na lambdu(pokud teda je),a dále průtokoměr,popř.snímač tlaku.....no a pak bych řešil dál...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to XU9JAZ (DKZ) 1992 vstřikování Motronic 1.3. Lambda

samozřejmě je.

[upravil dne 15.11.2007 zdhof]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem juknul do Vividu, a 52 - palivová směs mimo toleranci/lambda- nesprávný, nebo žádný signál....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tušli jsem, že je to vázáno na některou komponentu, ale nevěděl jsem na jakou, moc díky hned to jdu očíhnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezapomeň, že vlastní lambáda může být v pořádku, ale můžou být špatné kabely, nebo někde nevodivá oxydace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to otestoval. Lambda je v pořádku. Kontakty, stav

elektroinstalace ok. Teď to začalo "chcípat" ještě častěji, cca po 3-5 minutách. Zapalování taky bez problémů. Nakonec to bude ECU. Protože teď chcípá motor a pokud to vyblikám, žádné chyby to nehlásí. Napíše začátek a konec diagnostiky a nic víc. Nevím co s tím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sériová diagnostika má k dokonalosti hodně daleko, více méně tě jen vede určitým směrem. I když se samozřejmě stane, že vyblikání přesně sedí. Paralelní diagnostika s osciloskopem už je o něčem jiném.... Ale je k tomu zapotřebí, mimo potřebného vybavení, i hafo zkušeností....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.