Sign in to follow this  
Followers 0
methu.m

potize s radici pakou

11 posts in this topic

Zdravim vsechny "pezotaky", mam proble s radici pakou u sve 306 1,4ccm z roku 95. je hafo volna pri pohybu z leva do prava, mno a vsem je problem jak je to volne tak mi jdou spatne radit kvalty respektive stupen 1 a zpatecka,a nevim kde co mam vymenit, nekdo rika ze je to tim kloubem na kterym je primo radicka zavesena (nebo upevnena) a nekdo rika ze je potreba vymenit nejake silentbloky, jenze kde?pod autem zadny nejsou a v motorovym prostoru, to uz je trochu mimo ne??diky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj. Nejsem zadny odbornik, ale este ked sem mal mazdu, mal sem rovnaky problem. Je to 12 rocne auto, takze budes mat asi hrdzave tahla. Ja sem mal odhrdzaveny skoro cely drzak teho klbu, co vlastne drzi tu saltpaku, a potom sa to cele deformovalo, a bolo tazke zaradovat rychlosti. Odrezal sem ten drzak, z kusu hrubsiho plechu vyrobil podobny a privaril na misto, kde bol puvodny drzak. No ale nevim, ci je to tvuj pripad. Preskumaj stav celeho mechanizmu od saltpaky po prevod. skrinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyměnit táhla převodovky a pod řadící pákou zespod auta to všechno prostříkat WD40.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Vyměnit táhla převodovky a pod řadící pákou zespod auta to všechno prostříkat WD40.

No jasne aj to by mohlo pomoct, ale za predpokladu, ze nebude mat zhrdzavene nejake casti teho mechanizmu, jako napriklad ja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnjupis

Mel sem taky ten problem :myslim A pak sem sehnal ty tycky a cekam az prijdou..Pak je dam a sdelim vysledek..:papa

kde si je objednával? v pažoutu? taky se mi páka viklá, v některých polohách i o několik cm :-( tak kouknu jestli to neni tadytěma tyčkama..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyměň ty tyčky řazení,ale WD-40 nepoužívej. S tím si tak maximálně vyplavíš vazelínu. Ve WD je víc rozpouštědel než samotnýho oleje a je dobrý tak maximálně na uvolnění zarezlých šroubů. Na čepy atd. patří vazelína a ne olej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: standa

Vyměň ty tyčky řazení,ale WD-40 nepoužívej. S tím si tak maximálně vyplavíš vazelínu. Ve WD je víc rozpouštědel než samotnýho oleje a je dobrý tak maximálně na uvolnění zarezlých šroubů. Na čepy atd. patří vazelína a ne olej.

Já myslel WD na ten bezmekovej systém přímo pod řadičkou zespod auta.

U 605 je tam taková tyč chycená šroubama a občas to tam trochu zarezne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.