Sign in to follow this  
Followers 0
p.etc

P 306 - nováček

21 posts in this topic

Jako nový člen a majitel P 306 1,6 všechny zdravím:papa a chtěl bych poprosit o pár rad:

1. Nějak se mi nezdá ventilátor topení.Poradí někdo,jak se k němu dostat?

2. Jaké svíčky bych měl koupit?

3.Jakou nemrznoucí směs používáte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak te vitam..:papa

ad. 1. co to je "nezda" spatne reaguje a regulaci??

ad. 2. zalezi kolik do toho chces vrazit, doporucuji svicky NGK..

ad. 3. nemrznouci smes?? myslis do chladice nebo do ostrikovacu?? Jestli do chladice tak klasicky Fridex do teploty cca -30°C a do ostrikovacu pouzivam vyrobky od Sheronu..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad 1. Zpočátku občas pískal,teď vynechává-snad bude stačit,když ho vyndám a promažu ložiska,no a s tou regulací se mi to také nelíbí-reostat??? :myslim

ad 2,3 děkuji za odpověď:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

To že vynechává může být v tom ovládacím panelu, já to teď zrovna také řeším. Nejdříve občas vynechával, po očištění tišťáku to dalo pokoj a teď přestalo ovládání fungovat skoro úplně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky mi blbla regulace, rozdelal jsem to ocistil kontakty na jezdci(tlacitku) jsou tam takove 3 nozicky ktere se trou o medeny krouzek trosku jsem je ocistil a malinko prihnul a ocistil jsem i ten medeny krouzek, delal jsem to WD40 a zatim je to naprosto v pohode..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Béďa

taky mi blbla regulace, rozdelal jsem to ocistil kontakty na jezdci(tlacitku) jsou tam takove 3 nozicky ktere se trou o medeny krouzek trosku jsem je ocistil a malinko prihnul a ocistil jsem i ten medeny krouzek, delal jsem to WD40 a zatim je to naprosto v pohode..;)

Tohle vyčištění kontaktů mi poprvé taky pomohlo, teď to vypadá, že na tom tišťáku asi něco odešlo, protože sice se ventilátor točí ale když ho dám na max tak se točí moc pomalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Tohle vyčištění kontaktů mi poprvé taky pomohlo, teď to vypadá, že na tom tišťáku asi něco odešlo, protože sice se ventilátor točí ale když ho dám na max tak se točí moc pomalu.

jo tak jestli odeslo neco na tistaku tak je to problem.. novy stoji hroznej ranec, zkus se zeptat treba Stiflera jestli by ti ho neprodal za nejakej rozumnej peniz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já se koukal na stránky peugota a tam mají cenu za tišťák cca 1500,- a za celý panel 2000,-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostal sem se na nej od spolujezdcovych nohou .. tusim dva srouby a byl venku ale moc sem si nepohoml (zdal se mi zbytecne hlucnej) tak sem ho chtel na nulovou hodnotu uplne umlcet ale pry se ma tocit i na nulovou hodnotu aby chladil tistak nebo nejakou jednotku ktera ho ridi.. a ktera je u nej.. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj dáš tři šrouby pryč pěkně vytáhneš... jinak dá se to rozdělat uplně do šroubku ventilator. dělal jsem to minulý týden a toho prachu fuj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj lidi.

ventilator nam v piskotu spatne fouka. aby to aspon trochu foukalo, tak musi byt pusteny na 3 nebo na 4 stupen (4-stupnove ovladani), a pritom zvuk vydava, jako by nas mel odfouknout. proto me zajima, jestli ma auto nejaky pylovy filtr, ktery by mohl byt zaneseny.

a taky nam to spatne topi. proto by me zajimalo, kde je radiator a jestli jde nejak rozumne vyndat abych ho poradne proplachnul.

zdar a silu

Karel

Share this post


Link to post
Share on other sites

WD40 na plosnak? brrrrrrrr :o tim se to akorat zas**e, olej na elektroniku nepatri ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

WD40 na plosnak? brrrrrrrr :o tim se to akorat zas**e, olej na elektroniku nepatri ;)

ted sem mirne zmatenej, mel jsem vsugerovany WD40 ale delal jsem to u kamose, mechanika kterej mi podaval nejakej bazmek abych to mohl ocistit a prave to melo modro-zlutej obal tak jsem to mozna poplet..:mad: nicmene ocisteni kontaktu jsem udelal a ted to jede jako novy..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebylo to neco jako kontaktol?

btw jak je to s tim pylovym filtrem, je tam neco nebo ne? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jaký máš model, já 98 s aut. klimatizací a pyl. filtr tam není. Veškerý spreje na kontakty na elektroniku -vyjma kontaktů-určitě nepatří-max. vyčistit lihem. Dobrý svíčky-obzvláště používáš-li LPG, ale nejsou to speciály na to- jsou dvouelektrodový NGK nebo DENSO. NGK cca 500 DENSO nevím. S BOSCH mám špatný zkušenosti, ale každý ti je určitě doporučí, český BRISKy taky určitě nejsou špatný. S kapalinama je to stejný-existujou normy a těch se výrobci držej-jasně, že i ty český. Co se týče olejů můžeš mrknout na oleje.cz-názory odborníků. Chladící kapalinu používám taky českou přesnej název si nepamatuju, pikslu mám ještě v garáži-vyrábí to VELVANA má 4-letou výměnou lhůtu. Brzdovku VELVANA DOT-4, stejný jako se vším-je přeci jedno jestli koupíš brzdovku ELF se stejnou normou-rozdíl je jen v ceně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pylovy filtr je sice uvedeny v manualu jako neco, co se tam montovalo, slysel jsem ze v nejakych modelech dokonce byl, ale v zivote jsem to nevidel a ani tam neni moc moznosti jak ho do standardnich vozu osadit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

pylovy filtr je sice uvedeny v manualu jako neco, co se tam montovalo, slysel jsem ze v nejakych modelech dokonce byl, ale v zivote jsem to nevidel a ani tam neni moc moznosti jak ho do standardnich vozu osadit...

Take sem ho nikdy nevidel.. stejne jako tempomat ktery je udajne taky v nekterych manualech uveden.. takze to jsou veci ktere se sice nekdy mozna planovaly ale nedotahly.. nicmene prostor by se na filtr nasel bezproblemu hned u vstupu z podkapoty do kabiny..

Share this post


Link to post
Share on other sites

prostor by se nasel, ale to co jsem videl v katalogu tam proste nejde bez uprav usadit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

prostor by se nasel, ale to co jsem videl v katalogu tam proste nejde bez uprav usadit :)

A Ty si nasel v katalogu primo pro 306ku??? Jinak tam kde je tunel pod prednim oknem tam by byla teoreticky taky moznost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.