teh.owner Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Zdravím, mám 406 HDi 80 kW rv 2002 - jsou dva stupně nad nulou a vůbec nešlo nastartovat. Zkoušel jsem to několikrát a nenaskočilo ani na desáté otočení - pak už se začala evidentně vybíjet baterka. Auto má najeto docela dost, je dovezeno ze španělska kde zimu patrně moc nezažilo, má novou spojku - nevím zda to může mít nějakou souvislost expert nejsem Patrně se nevyhnu servisu nicméně netušíte čím by to mohlo být? Případně zda je možné nějak auto nastartovat (baterku sem nechal nabíjet) abych do toho servisu dojel? .. napadá mě jedině čekat až bude tepleji - to bude ale možná až na jaře neb je stále větší a větší zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teh.owner Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 ještě přihodím laický dotaz - může to být zanedbaním nalití nemrznoucí chladící kapaliny? nedávno sem tam dolil cca litr, třeba to bylo málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 První věc co mne napadla je žhavení (to souvisí se zimou – jak dlouho žhaví a zda vůbec). Taky to se zimou nemusí souviset vůbec a je to pouze náhoda. Určitě bych se nepokoušel auto třeba roztláčet (hrozí poškození motoru). Doporučuji domluvit se s někým a odtáhnout to na laně do zateplené garáže (ověří se zda je to teplem) nebo přímo do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teh.owner Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 mno tak tohle byl tak trochu panický příspěvek.. baterii sem vrazil do auta nabitou a nastartovalo okamžitě.. sem zvědavý zase zítra až trochu namrzne přes noc stejně se to chová divně.. zimou počínaje občas hlásí "abs fault" a to skutečně jen občas. Jednou se mi zbláznil palubní počítač že nefungoval imobilizer a párkrát zařvalo "airbag fault" ale kontrolka airbagu pak zhasla. Jinak auto jezdí ok. Nemáte někdo zkušenost? .. co by to potřebovalo? Diagnostiku? Nový palubní počítač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teh.owner Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 no kontrolka žhavení se vůbec nerozsvítí - nicméně párkrát rozsvícenou jsem ji viděl ale pokud pamatuji tak ne dnes při neúspěšném startování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Původně zaslal: teh.owner mno tak tohle byl tak trochu panický příspěvek.. baterii sem vrazil do auta nabitou a nastartovalo okamžitě.. sem zvědavý zase zítra až trochu namrzne přes noc stejně se to chová divně.. zimou počínaje občas hlásí "abs fault" a to skutečně jen občas. Jednou se mi zbláznil palubní počítač že nefungoval imobilizer a párkrát zařvalo "airbag fault" ale kontrolka airbagu pak zhasla. Jinak auto jezdí ok. Nemáte někdo zkušenost? .. co by to potřebovalo? Diagnostiku? Nový palubní počítač? Nebyl problém se startováním třeba také kvůli tomu imobilizéru? Možná pomohlo právě to odpojení baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapa Odesláno 14. listopad 2007 Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 Pokud po několika (nevím kolika ) pokusech bylo znát vybití baterky a po nabití start na poprvé je otázka jak je baterka stará a zda-li se už neloučí ( na zimu je třeba baterka na diesla dost dobrá- vlastní zkušenost s Fiestou -občas se nikam nejelo , než se nabila baterka ) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 14. listopad 2007 Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 A dobija ti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 14. listopad 2007 Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 Myslím, že pokud baterka točí startérem v rozumných otáčkách, tak by to mělo chytnout (z toho plyne, že je dostatečně nabitá). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 14. listopad 2007 Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 A co tak vybehany motor:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 14. listopad 2007 Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 zkusil bych jinou baterku , a pak by se uvidělo,U nafty je to základ se žhavičkama:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brn Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 ja mam podobny problem, toho roku uz druhu zimu, minulu som nejako prezil lebo bola slaba. bateriu mam asi dobru lebo este toci a teraz som kupil zhavice . ked ich vymenim dam vediet ako to dopadlo. co sa tyka toho zhavenia, ak je teplo tak kontrolka len preblikne a ked je chladnejsie tak asi 2 sek, ale chyti az po cca 10tich otoceniach. bateria ale este drzi:nevim, dokedy?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
teh.owner Odesláno 16. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2007 no po nabití baterky startuju do jedné sekundy i při -2° takže evidentně funguje i žhavení, snad to byl zase ten imobilizer a nevšimnul jsem si baterie se dobíjí, už s tím jezdím půl roku - problém nastal až teď v zimě. Je originál peugeot takže předpokládam že je stará tak 6-7 let, patrně zralá na výměnu. Může mít nekvalitní baterie vliv na výšeuvedené zbláznění palubního počítače? docela by mi to dávalo smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 22. listopad 2007 Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 mozna to bude tady u dieslu trosku ale mam podobnej problem s benzinem, ovsem stalo se mi to za tech pul roku co mam to auto asi trikrat .... auto chytlo az na 5. pokus, podeziram svicky (muze to byt jimi, nebo se pletu??) ...jinak baterie original Peugeot - tzn. cca 8-9 let stari a porad se drzi :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. listopad 2007 Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Původně zaslal: teh.owner no po nabití baterky startuju do jedné sekundy i při -2° takže evidentně funguje i žhavení, snad to byl zase ten imobilizer a nevšimnul jsem si baterie se dobíjí, už s tím jezdím půl roku - problém nastal až teď v zimě. Je originál peugeot takže předpokládam že je stará tak 6-7 let, patrně zralá na výměnu. Může mít nekvalitní baterie vliv na výšeuvedené zbláznění palubního počítače? docela by mi to dávalo smysl Ano, stalo se nám to, že se po těžkém zimním startu zbláznil počítač. A teď zase u mého HDi, 7-letá baterka nenastartovala při -2 st.C. Nová baterka OK. (Naštěstí 607 má v kufru rezervní baterku, která drží napájení pro počítač). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 Ja som minulý týžden otestoval štart mojej 406tky HDI pri -8°C. Žhavenie je väčšinou tak do 1sekundy, v tomto prípade to žhavilo prekvapivo dlho, cca 5s. Štart prebehol bez problémov, aj keď som musel točiť trošku dlhšie, cca 3-4 sekundy ale si myslím že vzhladom na tú teplotu to bolo celkom v pohode, tak som spokojný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 28. listopad 2007 Sdílet Odesláno 28. listopad 2007 zdravim zatial u mna OK bolo iba -10, ale mam problém s otváraním dverí všetkých, vždy mi to ráno alebo poobede primrzne a potom nadávam, mazal som to už všeličím poradte niečo overené, ešte som neskúšal hľadanie ďakujem [upravil dne 28.11.2007 mirec.dk.406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syro Odesláno 29. listopad 2007 Sdílet Odesláno 29. listopad 2007 chlapi na Liptove dnes bolo - 14 a auto chytilo asi az na 5- ty pokus. Zatial sa mi to este nestalo, tak neviem, neviem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.