mbleho Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Mam problem zo studeným startom. Zistil som ze mi nejde stava z rele žhavenia na žhavice. Tak som to vsetko popremeraval a zistil som ze mi nechce zopnut rele tak, aby presla stava na zhavice.. Rele je umiestnene na poistkovej skrinke v motorovom priestore.. vedu don dva hrube a 4 tenke kable. Prvý hruby je stály privod napatia 12 V. Druhy je odvod z rele na zhavice, po s pravnom zopnuti rele je v nom prud. 4 tenke kabliky su farebne odlidsne. Jeden je zeleno-žlty , druhy ružový a dva su biele.. Premeral som ze v tom zeleno-zltom je kostra, nakolko sa do rele nedostane inak, tak ju tahali kablikom. Jeden biely, hned nasledujuci od kostry, je kablik v ktorom je prud po otoceni kluca v spinacej skrinke. Dalsie dva neviem kam vedu.... A to prave potrebujem od vas zistit....malo by to ist na nejake cidlo alebo neviem kam, podla coho rele vie ze teraz ma zopnut...Rele som otvoril a kukal som nan ako blazon...Auto ma 150000 km a rele je ako nove, neopalene, otec je stary mechanik a povedal ze toto dlho nechodilo.... Len tak na kratko som rele odskusal, pekne zopne ak na RUZOVY kabel pryvedem kostru. Cize spinanie je zabezpecene kostrou.... úposielam aj taky moj maly nakres aby som to podrobnejsie vysvetlil......ty co su v peugeotoch zdatný, poradte...... vsetko si robím doma sam, takze ma neposielajte do peugeot servisu..... Moja otazka. : KAM VEDIE TEN RUZOVY A JEDEN BIELY KABEL:::VOPRED DAKUJEM, A VERIM ZE SA TU NAJDE NIEKTO CO MI PORADI S TÝMTO PROBLEMOM. RIESME SKUTOCNE PROBLEMY A NIE BANALNOSTI AKO VYBRAT KRYTKU Z ELEKTRONU :potlesk tu je slubeny nakrsés http://img3.imgup.eu/307.JPG [upravil dne 13/11/07 mbleho] [upravil dne 13/11/07 mbleho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 to tu nikto neni zdatny do týchto veci........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 nejsem si jisty ale jeden stych kabelu bude asi od nejakyho casovaca nebo spinace ktery da pokyn ze zhavice zhavi na 100% v te chvili zhasne kontrolka a startujes taky bys to mel slyset kdy to cvakne, skusel si uz hledat poistkovou skrinku pro funkconost motoru je tam vse ok nejaky zly kontakt nebo neco taky je nekde snimac ktery identifikuje nastartovany motor a to pak dava instrukci zhavicum nevim mozna placam ale se mito zdaze je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 nemas niekoho kto by ti pomohol skusit prehodit to rele z ineho vozu???? a ked pojdes po zvezku tie kable idu z motora alebo niekde pod pristrojovku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 to rele je urcite v poriadku, odskusane...len tie zvysne dva kalliky niekam idu...urcite idu na nejaky snimac len neviem na aky....pritom som skusal na jednom z nich najprv priviest prud ci zopne...- ale nezopol...potom som priviedol kostru...a zopol... JA LEN HLADAM KAM IDU TIETO DVA KABLIKY...URCITE SU NA NEJAKY SNIMAC...LEN NEVIEM NA AKY , A KDE SA NACHADZA...TAM BUDE URCITE ZRADA...VSETKO SOSTATNE BY MALO BYT DOBRE.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Tvuj priatel fiam uz zhana ivana ten urcite bude vediet pomoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 kam to islo ved som pisal, no nic napisem este raz. skus otvorit kapotu a hladat tie kabliky bud to pojdu k nejakej skrinke alebo k nejakemu cidlu a potom uvidis alebo ich skus hladat u poistkovej skrne:mrk:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Este otazka na telo nemas tam nahodou magikcar alebo nejake ine poplasne zariadenie????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 TY KOKSO...TO JE TAM TOTAL ZABALENE.....ALE AK SOM DOBRE ISIEL PO STOPACH BIELEHO A RUZOVEHO KABLIKA...TAK SOM SA DOSTAL NA ELE. LISTU NAD VSTREKOVACMI...TIETO DVA KABLE ISLI NIEKAM PRI MOTOR...A ISLI TAM AJ HADICKY OD NAFTOVEHO FILTRA NA TOMTO NENI ABSOLUTNE ZIADNY ALARM A ANI NIC PODOBNE [upravil dne 13/11/07 mbleho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sokyno Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 neni to nejaky elektricky regulator paliva alebo nejake elektricke cerpadlo ktore indikuju dostatok paliva a povolia zhavenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 URCITE TO BUDE NA NEJAKY TAKYTO SYSTEM...LEN TO POTREBUJEM VEDIET NA STO PERCENT KED SA DO TOHO PUSTIM...NECHCEM ROZOBERAT VEC CO SA TYKA UPLNE NIECOHO INEHO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 19. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 toto je to rele.... moze mi robit prosblem aj kvalita nafty pri rannom starte v nizsich teplotach...?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Původně zaslal: mbleho Mam problem zo studeným startom. Zistil som ze mi nejde stava z rele žhavenia na žhavice. Tak som to vsetko popremeraval a zistil som ze mi nechce zopnut rele tak, aby presla stava na zhavice.. Rele je umiestnene na poistkovej skrinke v motorovom priestore.. vedu don dva hrube a 4 tenke kable. Prvý hruby je stály privod napatia 12 V. Druhy je odvod z rele na zhavice, po s pravnom zopnuti rele je v nom prud. 4 tenke kabliky su farebne odlidsne. Jeden je zeleno-žlty , druhy ružový a dva su biele.. Premeral som ze v tom zeleno-zltom je kostra, nakolko sa do rele nedostane inak, tak ju tahali kablikom. Jeden biely, hned nasledujuci od kostry, je kablik v ktorom je prud po otoceni kluca v spinacej skrinke. Dalsie dva neviem kam vedu.... A to prave potrebujem od vas zistit....malo by to ist na nejake cidlo alebo neviem kam, podla coho rele vie ze teraz ma zopnut...Rele som otvoril a kukal som nan ako blazon...Auto ma 150000 km a rele je ako nove, neopalene, otec je stary mechanik a povedal ze toto dlho nechodilo.... Len tak na kratko som rele odskusal, pekne zopne ak na RUZOVY kabel pryvedem kostru. Cize spinanie je zabezpecene kostrou.... úposielam aj taky moj maly nakres aby som to podrobnejsie vysvetlil......ty co su v peugeotoch zdatný, poradte...... vsetko si robím doma sam, takze ma neposielajte do peugeot servisu..... Moja otazka. : KAM VEDIE TEN RUZOVY A JEDEN BIELY KABEL:::VOPRED DAKUJEM, A VERIM ZE SA TU NAJDE NIEKTO CO MI PORADI S TÝMTO PROBLEMOM. RIESME SKUTOCNE PROBLEMY A NIE BANALNOSTI AKO VYBRAT KRYTKU Z ELEKTRONU :potlesk tu je slubeny nakrsés http://img3.imgup.eu/307.JPG [upravil dne 13/11/07 mbleho] [upravil dne 13/11/07 mbleho] Na starych klasikach je krabicka v ktorej je okrem relatka co pripaja stavu na zhavice aj elektronika, ktora riadi dlzku zhavenia. Ocakaval by som podobny system, keby ..., ale precitaj si STUDENY START vs ZHAVICE a odpis ci ti to funguje podobne. Tiez mi to blbo startuje pri terajsich teplotach. Mimochodom aka ma byt bateria na 2,0 hdi? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 mbleho - přece jenom řešíš banální věc. Odstranění závady žhavení u motoru HDi je z hlediska servisu Peugeot banální věc. Mechanik-diagnostik připojí auto k diagnostice a prohlédne paměť závad v počítači motoru, aby věděl co je tam uloženo. Poté vydá pomocí diagnostiky povel ke žhavení - součastně kontroluje průběh napětí na svíčkách. Pokud na svíčkách se neobjeví 12 V, je buďto vadný modul žhavení nebo nemá spojení s počítačem motoru. Prozvoní tedy ještě růžový a bílý drát které vedou do počítače motoru, pomocí nich počítač motoru řídí potřebu a dobu žhavení. Nakonec pomocí zkoušečky žhavících svíček přezkouší jednu po druhé, aby se ujistil jestli některá není po smrti. Vymění vadné díly a auto odjíždí. Tak ať si tady tím domácím laborováním metodou pokus-omyl nezničíš modul žhavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mbleho Odesláno 20. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: vlado-.m Původně zaslal: mbleho Mam problem zo studeným startom. Zistil som ze mi nejde stava z rele žhavenia na žhavice. Tak som to vsetko popremeraval a zistil som ze mi nechce zopnut rele tak, aby presla stava na zhavice.. Rele je umiestnene na poistkovej skrinke v motorovom priestore.. vedu don dva hrube a 4 tenke kable. Prvý hruby je stály privod napatia 12 V. Druhy je odvod z rele na zhavice, po s pravnom zopnuti rele je v nom prud. 4 tenke kabliky su farebne odlidsne. Jeden je zeleno-žlty , druhy ružový a dva su biele.. Premeral som ze v tom zeleno-zltom je kostra, nakolko sa do rele nedostane inak, tak ju tahali kablikom. Jeden biely, hned nasledujuci od kostry, je kablik v ktorom je prud po otoceni kluca v spinacej skrinke. Dalsie dva neviem kam vedu.... A to prave potrebujem od vas zistit....malo by to ist na nejake cidlo alebo neviem kam, podla coho rele vie ze teraz ma zopnut...Rele som otvoril a kukal som nan ako blazon...Auto ma 150000 km a rele je ako nove, neopalene, otec je stary mechanik a povedal ze toto dlho nechodilo.... Len tak na kratko som rele odskusal, pekne zopne ak na RUZOVY kabel pryvedem kostru. Cize spinanie je zabezpecene kostrou.... úposielam aj taky moj maly nakres aby som to podrobnejsie vysvetlil......ty co su v peugeotoch zdatný, poradte...... vsetko si robím doma sam, takze ma neposielajte do peugeot servisu..... Moja otazka. : KAM VEDIE TEN RUZOVY A JEDEN BIELY KABEL:::VOPRED DAKUJEM, A VERIM ZE SA TU NAJDE NIEKTO CO MI PORADI S TÝMTO PROBLEMOM. RIESME SKUTOCNE PROBLEMY A NIE BANALNOSTI AKO VYBRAT KRYTKU Z ELEKTRONU :potlesk tu je slubeny nakrsés http://img3.imgup.eu/307.JPG [upravil dne 13/11/07 mbleho] [upravil dne 13/11/07 mbleho] Na starych klasikach je krabicka v ktorej je okrem relatka co pripaja stavu na zhavice aj elektronika, ktora riadi dlzku zhavenia. Ocakaval by som podobny system, keby ..., ale precitaj si STUDENY START vs ZHAVICE a odpis ci ti to funguje podobne. Tiez mi to blbo startuje pri terajsich teplotach. Mimochodom aka ma byt bateria na 2,0 hdi? dik ja tam mam novu bateriu 72 Ah, 640 A . kupil som ju novu bez dane za 1756 SK priamo vo výrobni autobaterii v Hornej Kralovej.....prakticky v susednej dedine...je to pobocka nejakeho madarskeho vyrobcu....ale neni problem, bateria je super....tieto 72 Ah su pomerne drahe.....isli cenami hore....takze kupit obycajnu bateriu od priemerneho vyrobcu za 2800SK nieje problem precital som si tvoju temu STUDENY START vs ZHAVICE....tiez to nestartuje pri poklese teploty...ked je zohriaty ,alebo ked idem este raz nastartovat a vonku je -15, tak to chyti v pohode...len musel byt nedavno nastrtovany aspon 2 sekundy:roker problem mam vzdy so startom ked auto dlho stoji.....vecer zaparkujem , rano sa ide prec a je problem to nastartovat na supu [upravil dne 20/11/07 mbleho] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest petaneubauer Odesláno 16. duben 2008 Sdílet Odesláno 16. duben 2008 ja tam mam jiné relé mohlo by to byt tim třeba tímto [upravil dne 16/4/08 petaneubauer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tyristor Odesláno 29. listopad 2013 Sdílet Odesláno 29. listopad 2013 ja tam mam jiné relé mohlo by to byt tim třeba tímto [upravil dne 16/4/08 petaneubauer] Nevie mi niekto poradiť aké napätie má dávať riadiaca jednotka motora na ovládanie relé žhavenia ??? Ja som nameral na pätici 7 V. Relé nezopne. Teraz neviem či je vadné relé alebo riadiaca jednotka dáva nízke napätie. Na silových kontaktoch pätice relé nameriam 12V. Ďakujem za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 29. listopad 2013 Sdílet Odesláno 29. listopad 2013 Tyristor - aký motor ? A presne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tyristor Odesláno 30. listopad 2013 Sdílet Odesláno 30. listopad 2013 Tyristor - aký motor ? A presne! V technickom píšu RHY 66kW 2HDI vin VF33HRHYB83618450 viac o motore tam nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tyristor Odesláno 30. listopad 2013 Sdílet Odesláno 30. listopad 2013 Prikladám aj foto ak by niekto vedel poradiť čo v tom obvode premerať? čo by mohlo byť vadné a dalo by sa nahradiť. Relé je typ: G.CARTIER 51 252 002 96 404 696 80 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.