Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunkčné žhavenie 307 2,0 Hdi 66 kW


mbleho

Recommended Posts

Mam problem zo studeným startom.:bojim

Zistil som ze mi nejde stava z rele žhavenia na žhavice. Tak som to vsetko popremeraval a zistil som ze mi nechce zopnut rele tak, aby presla stava na zhavice..

Rele je umiestnene na poistkovej skrinke v motorovom priestore.. vedu don dva hrube a 4 tenke kable.

Prvý hruby je stály privod napatia 12 V. Druhy je odvod z rele na zhavice, po s pravnom zopnuti rele je v nom prud. 4 tenke kabliky su farebne odlidsne. Jeden je zeleno-žlty , druhy ružový a dva su biele.. Premeral som ze v tom zeleno-zltom je kostra, nakolko sa do rele nedostane inak, tak ju tahali kablikom. Jeden biely, hned nasledujuci od kostry, je kablik v ktorom je prud po otoceni kluca v spinacej skrinke. Dalsie dva neviem kam vedu.... A to prave potrebujem od vas zistit....malo by to ist na nejake cidlo alebo neviem kam, podla coho rele vie ze teraz ma zopnut...Rele som otvoril a kukal som nan ako blazon...Auto ma 150000 km a rele je ako nove, neopalene, otec je stary mechanik a povedal ze toto dlho nechodilo....:roker

Len tak na kratko som rele odskusal, pekne zopne ak na RUZOVY kabel pryvedem kostru. Cize spinanie je zabezpecene kostrou....

úposielam aj taky moj maly nakres aby som to podrobnejsie vysvetlil......ty co su v peugeotoch zdatný, poradte...... vsetko si robím doma sam, takze ma neposielajte do peugeot servisu.....

Moja otazka. : KAM VEDIE TEN RUZOVY A JEDEN BIELY KABEL:::VOPRED DAKUJEM, A VERIM ZE SA TU NAJDE NIEKTO CO MI PORADI S TÝMTO PROBLEMOM.

RIESME SKUTOCNE PROBLEMY A NIE BANALNOSTI AKO VYBRAT KRYTKU Z ELEKTRONU :P:potlesk

tu je slubeny nakrsés

http://img3.imgup.eu/307.JPG

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

post-0-14109596976411_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejsem si jisty ale jeden stych kabelu bude asi od nejakyho casovaca nebo spinace ktery da pokyn ze zhavice zhavi na 100% v te chvili zhasne kontrolka a startujes taky bys to mel slyset kdy to cvakne, skusel si uz hledat poistkovou skrinku pro funkconost motoru je tam vse ok nejaky zly kontakt nebo neco

taky je nekde snimac ktery identifikuje nastartovany motor a to pak dava instrukci zhavicum

nevim mozna placam ale se mito zdaze je to tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rele je urcite v poriadku, odskusane...len tie zvysne dva kalliky niekam idu...urcite idu na nejaky snimac len neviem na aky....pritom som skusal na jednom z nich najprv priviest prud ci zopne...- ale nezopol...potom som priviedol kostru...a zopol... JA LEN HLADAM KAM IDU TIETO DVA KABLIKY...URCITE SU NA NEJAKY SNIMAC...LEN NEVIEM NA AKY , A KDE SA NACHADZA...TAM BUDE URCITE ZRADA...VSETKO SOSTATNE BY MALO BYT DOBRE....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TY KOKSO...TO JE TAM TOTAL ZABALENE.....ALE AK SOM DOBRE ISIEL PO STOPACH BIELEHO A RUZOVEHO KABLIKA...TAK SOM SA DOSTAL NA ELE. LISTU NAD VSTREKOVACMI...TIETO DVA KABLE ISLI NIEKAM PRI MOTOR...A ISLI TAM AJ HADICKY OD NAFTOVEHO FILTRA

NA TOMTO NENI ABSOLUTNE ZIADNY ALARM A ANI NIC PODOBNE

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mbleho

Mam problem zo studeným startom.:bojim

Zistil som ze mi nejde stava z rele žhavenia na žhavice. Tak som to vsetko popremeraval a zistil som ze mi nechce zopnut rele tak, aby presla stava na zhavice..

Rele je umiestnene na poistkovej skrinke v motorovom priestore.. vedu don dva hrube a 4 tenke kable.

Prvý hruby je stály privod napatia 12 V. Druhy je odvod z rele na zhavice, po s pravnom zopnuti rele je v nom prud. 4 tenke kabliky su farebne odlidsne. Jeden je zeleno-žlty , druhy ružový a dva su biele.. Premeral som ze v tom zeleno-zltom je kostra, nakolko sa do rele nedostane inak, tak ju tahali kablikom. Jeden biely, hned nasledujuci od kostry, je kablik v ktorom je prud po otoceni kluca v spinacej skrinke. Dalsie dva neviem kam vedu.... A to prave potrebujem od vas zistit....malo by to ist na nejake cidlo alebo neviem kam, podla coho rele vie ze teraz ma zopnut...Rele som otvoril a kukal som nan ako blazon...Auto ma 150000 km a rele je ako nove, neopalene, otec je stary mechanik a povedal ze toto dlho nechodilo....:roker

Len tak na kratko som rele odskusal, pekne zopne ak na RUZOVY kabel pryvedem kostru. Cize spinanie je zabezpecene kostrou....

úposielam aj taky moj maly nakres aby som to podrobnejsie vysvetlil......ty co su v peugeotoch zdatný, poradte...... vsetko si robím doma sam, takze ma neposielajte do peugeot servisu.....

Moja otazka. : KAM VEDIE TEN RUZOVY A JEDEN BIELY KABEL:::VOPRED DAKUJEM, A VERIM ZE SA TU NAJDE NIEKTO CO MI PORADI S TÝMTO PROBLEMOM.

RIESME SKUTOCNE PROBLEMY A NIE BANALNOSTI AKO VYBRAT KRYTKU Z ELEKTRONU :P:potlesk

tu je slubeny nakrsés

http://img3.imgup.eu/307.JPG

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

Na starych klasikach je krabicka v ktorej je okrem relatka co pripaja stavu na zhavice aj elektronika, ktora riadi dlzku zhavenia. Ocakaval by som podobny system, keby ..., ale precitaj si STUDENY START vs ZHAVICE a odpis ci ti to funguje podobne. Tiez mi to blbo startuje pri terajsich teplotach. Mimochodom aka ma byt bateria na 2,0 hdi? dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mbleho - přece jenom řešíš banální věc. Odstranění závady žhavení u motoru HDi je z hlediska servisu Peugeot banální věc.

Mechanik-diagnostik připojí auto k diagnostice a prohlédne paměť závad v počítači motoru, aby věděl co je tam uloženo. Poté vydá pomocí diagnostiky povel ke žhavení - součastně kontroluje průběh napětí na svíčkách. Pokud na svíčkách se neobjeví 12 V, je buďto vadný modul žhavení nebo nemá spojení s počítačem motoru. Prozvoní tedy ještě růžový a bílý drát které vedou do počítače motoru, pomocí nich počítač motoru řídí potřebu a dobu žhavení. Nakonec pomocí zkoušečky žhavících svíček přezkouší jednu po druhé, aby se ujistil jestli některá není po smrti.

Vymění vadné díly a auto odjíždí.

Tak ať si tady tím domácím laborováním metodou pokus-omyl nezničíš modul žhavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vlado-.m

Původně zaslal: mbleho

Mam problem zo studeným startom.:bojim

Zistil som ze mi nejde stava z rele žhavenia na žhavice. Tak som to vsetko popremeraval a zistil som ze mi nechce zopnut rele tak, aby presla stava na zhavice..

Rele je umiestnene na poistkovej skrinke v motorovom priestore.. vedu don dva hrube a 4 tenke kable.

Prvý hruby je stály privod napatia 12 V. Druhy je odvod z rele na zhavice, po s pravnom zopnuti rele je v nom prud. 4 tenke kabliky su farebne odlidsne. Jeden je zeleno-žlty , druhy ružový a dva su biele.. Premeral som ze v tom zeleno-zltom je kostra, nakolko sa do rele nedostane inak, tak ju tahali kablikom. Jeden biely, hned nasledujuci od kostry, je kablik v ktorom je prud po otoceni kluca v spinacej skrinke. Dalsie dva neviem kam vedu.... A to prave potrebujem od vas zistit....malo by to ist na nejake cidlo alebo neviem kam, podla coho rele vie ze teraz ma zopnut...Rele som otvoril a kukal som nan ako blazon...Auto ma 150000 km a rele je ako nove, neopalene, otec je stary mechanik a povedal ze toto dlho nechodilo....:roker

Len tak na kratko som rele odskusal, pekne zopne ak na RUZOVY kabel pryvedem kostru. Cize spinanie je zabezpecene kostrou....

úposielam aj taky moj maly nakres aby som to podrobnejsie vysvetlil......ty co su v peugeotoch zdatný, poradte...... vsetko si robím doma sam, takze ma neposielajte do peugeot servisu.....

Moja otazka. : KAM VEDIE TEN RUZOVY A JEDEN BIELY KABEL:::VOPRED DAKUJEM, A VERIM ZE SA TU NAJDE NIEKTO CO MI PORADI S TÝMTO PROBLEMOM.

RIESME SKUTOCNE PROBLEMY A NIE BANALNOSTI AKO VYBRAT KRYTKU Z ELEKTRONU :P:potlesk

tu je slubeny nakrsés

http://img3.imgup.eu/307.JPG

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

[upravil dne 13/11/07 mbleho]

Na starych klasikach je krabicka v ktorej je okrem relatka co pripaja stavu na zhavice aj elektronika, ktora riadi dlzku zhavenia. Ocakaval by som podobny system, keby ..., ale precitaj si STUDENY START vs ZHAVICE a odpis ci ti to funguje podobne. Tiez mi to blbo startuje pri terajsich teplotach. Mimochodom aka ma byt bateria na 2,0 hdi? dik

ja tam mam novu bateriu 72 Ah, 640 A . kupil som ju novu bez dane za 1756 SK priamo vo výrobni autobaterii v Hornej Kralovej.....prakticky v susednej dedine...je to pobocka nejakeho madarskeho vyrobcu....ale neni problem, bateria je super....tieto 72 Ah su pomerne drahe.....isli cenami hore....takze kupit obycajnu bateriu od priemerneho vyrobcu za 2800SK nieje problem

precital som si tvoju temu STUDENY START vs ZHAVICE....tiez to nestartuje pri poklese teploty...ked je zohriaty ,alebo ked idem este raz nastartovat a vonku je -15, tak to chyti v pohode...len musel byt nedavno nastrtovany aspon 2 sekundy:roker

problem mam vzdy so startom ked auto dlho stoji.....vecer zaparkujem , rano sa ide prec a je problem to nastartovat na supu

[upravil dne 20/11/07 mbleho]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
  • O 5 let později...
ja tam mam jiné relé mohlo by to byt tim třeba tímto

[upravil dne 16/4/08 petaneubauer]

Nevie mi niekto poradiť aké napätie má dávať riadiaca jednotka motora na ovládanie relé žhavenia ???

Ja som nameral na pätici 7 V. Relé nezopne. Teraz neviem či je vadné relé alebo riadiaca jednotka dáva nízke napätie. Na silových kontaktoch pätice relé nameriam 12V. Ďakujem za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...