Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor dkz díra při akceleraci


ufo

Recommended Posts

Tohle resi kamos (MAtton) s tou 1,1i TUZ(Magnett Marelli). Az ma teply motor a odpoji krokovy motorek volnobehu tak to prestane delat )> ta plynova dira

U me zatim kolisaji jen ty otacky volnobehu :D - ale jen obcas ... a malinko

Mozny problem je, ze ten halluv snimac pohohy krokoveho motorku dava spatny signal (ma davat obdelnikove pulsy) a ridici jednotka si s tim neumi poradit a zmatkuje. Kdyz ji ten krokovy motorek maton odpoji tak podle me si RJ rekne ze je vadny a vubec s nim nepocita.

Jenze nejzajmavejsi je ze krokovy motorek je v aki jen kdyz ridic nedava povel plynovym pedalem, jakmile se dotkne pedalu rozpoji spinac volnobehu (otoci tu kladku). Ale data z toho hallova snimace RJ cte porad a asi ji to nedela dobre ... - tyhle informace jsem vycetl z jednoho chytreho CDecka kde se touto problematikou zaobiraji...

Ale klidne muze byt vsecko jinak ... :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 406ku 1.8 16V a mám u studenýho motoru podobnej problém. Po nastartování volnoběh běží, ale jakmile popojedu tak začne kolísat až úplně motor zhasne. Tohle mi to dělá u studenýho motoru. Jakmile se ohřeje tak to zmizí a absolutně nevím co to dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Dave_406

Mám 406ku 1.8 16V a mám u studenýho motoru podobnej problém. Po nastartování volnoběh běží, ale jakmile popojedu tak začne kolísat až úplně motor zhasne. Tohle mi to dělá u studenýho motoru. Jakmile se ohřeje tak to zmizí a absolutně nevím co to dělá.

Tak podobnej problem mam i ja, kdyz nastartuju ( podotykam ze na benzin, protoze i kdyz jezdim na LPG, tak starty jdou na benzin) a chci pridat plyn, motor v jednom miste drahy plynu (hned na zacatku) najednou jakoby chtel chcipnout a pokud neprislapnu plyn poradne a nedostanu se pres tenhle mrtvej bod, tak taky chcipne, jinak ale kdyz se nepridava a necha se bezet na volnobeh tak to nechcipa.Vypada to jako kdyby v tom miste elektronika vypnula sytic nebo tak neco

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Ferry

Napsán autorem Dave_406

Mám 406ku 1.8 16V a mám u studenýho motoru podobnej problém. Po nastartování volnoběh běží, ale jakmile popojedu tak začne kolísat až úplně motor zhasne. Tohle mi to dělá u studenýho motoru. Jakmile se ohřeje tak to zmizí a absolutně nevím co to dělá.

Tak podobnej problem mam i ja, kdyz nastartuju ( podotykam ze na benzin, protoze i kdyz jezdim na LPG, tak starty jdou na benzin) a chci pridat plyn, motor v jednom miste drahy plynu (hned na zacatku) najednou jakoby chtel chcipnout a pokud neprislapnu plyn poradne a nedostanu se pres tenhle mrtvej bod, tak taky chcipne, jinak ale kdyz se nepridava a necha se bezet na volnobeh tak to nechcipa.Vypada to jako kdyby v tom miste elektronika vypnula sytic nebo tak neco

jo jinak pri teplym motoru to z nedela, nevim jestli to ma souvislost s tim ze pak uz startuju primo na plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě to blbne i když zvýším otáčky. Prostě dokud se neohřeje tak otáčky musím držet pedálem jinak to prostě chcípne a pak mu chvíli trvá než ho vůbec natočím. Tohle na nějakej čas zmizelo když bylo teplo teď to dělá nanovo a to auto garážuju. takže začínám uvažovat o konzultaci s Peugeotem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Dave_406

U mě to blbne i když zvýším otáčky. Prostě dokud se neohřeje tak otáčky musím držet pedálem jinak to prostě chcípne a pak mu chvíli trvá než ho vůbec natočím. Tohle na nějakej čas zmizelo když bylo teplo teď to dělá nanovo a to auto garážuju. takže začínám uvažovat o konzultaci s Peugeotem.

Hmm tak to me ne, to me jen chvilku po startu a jakmile se pak rozjedu tak v pohode.

Ta konzultace by mozna neskodila, i kdyz mozna ze taky nebudou vedet co s tim :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a taky se mi stane když vyjíždím od baráku do mírnýho kopečku, motor je ještě studenej a volnoběh drží tak to prostě chcípne. A zase trvá než ho natočím. Prostě si myslím že to bude třeba nějaká ptákovina (kontakt či co) a ta funguje kdy se jí zachce. A nebo ne. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vostik: to neudrzeni volnobehu pri studenem motoru, je u motoru s volnobeznyma otackama rizenyma krokovym motorem tim ze je moc napnute lanko plynu a je vyrazena regulce volnobehu (rozpojen spinac volnobehu) a logicky se studeny motor bez umeleho pridavani plynu neudrzi ... :)

ale u tech motoru bez toho motroku to bude asi jine ... :(

[Editován dne 9/11/03 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

No a mám to tu zas. Tak jsem si liboval že to najednou zmizelo. Jestli to je tím že se ochladilo nebo co? Včera jsem nastartoval opět nedržel volnoběh a když mi to chcíplo tak jsem ho dobrou 1/4 hodinu nedokázal nastartovat. Točil ale nenaskočil a docela dost bílýho kouře z vejfuku. A když už naskočil tak jsem musel držet plyn dokud se to neohřálo a pak už to zmizelo a fungovalo to jak má. Kámoš mi říkal abych to dal na počítač, ale když je studenej motor jestli se něco neukáže. Tak nevím co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...