Sign in to follow this  
Followers 0
ajsik

1.6 8V 72kw ?

24 posts in this topic

Zna nekdo tenhle motor jedna se o 306tku r.v. 2001, puvodne jsem myslel ze to je 1,8cka, ale overoval jsem, si to a je to 1580ccm 8V a ma vykon 72kw (98k)

predpokladam ze to bude stejny drzak jako 90k verze , jen lehce inovovany ?

nejak o nem nemuzu najit oficialni informace, jako servisni interval, rozvody apod...

diky za kazdou radu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vim ze do 306tek se delali 1.6 8V a ty maj 65kW(89PS) pak se delali 1.6 8V a ty maj 72kW(98PS) ty se davaly ale az do tech poslednich rocniku myslim 2000-01..:roker

[upravil dne 11/11/2007 Béďa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to klasický 1,6 8V TU5JP s 100PS. Ve VIN se dá lehce poznat má místo Z písmeno T. VF37xNFZ je VF37x NFT. Kde x je typ karoserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mares

Perfektní motor :potlesks úžasně malou spotřebou.

Dovolená při plně naloženém kombíku za 5,6 l.

Spotřeba u tohoto benzínového motoru, může klidně konkurovat nafťákům.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mares

Původně zaslal: mares

Perfektní motor :potlesks úžasně malou spotřebou.

Dovolená při plně naloženém kombíku za 5,6 l.

Spotřeba u tohoto benzínového motoru, může klidně konkurovat nafťákům.

no bude to v 306 kabriu coz ma velkou pohotovostni hmotnost takze nizka spotreba potesi ;-) zvlaste kdyz s nim chci v lete najet par tkm :super

[upravil dne 11/11/07 ajsik]

[upravil dne 11/11/07 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe...Nevíte někdo jak se liší konstrukčně od 90k verze, popř. jestli by se to dalo překopat:myslim:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chudinka malinká...:( Konstrukčně vypadaj stejně, až na měrku oleje a lambdu... Vážně to někdo z vás ještě nezkoušel překopat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já už sem nad tim uvažoval, ale ještě sem nesehnal dostatak informací pro přehození a hlavně ani ten motor.

Vypadá stejně až na to sání s filtr boxem.

Moc by mě zajímalo kde se tam vezmou ty koně navíc, protože jestli je to jenom jinou hlavou nebo tak něčim tak je zbytečný přendavat motor, ale nevim jenom věštim.

Jak koukám má to jenom 8 ventilů. Co takhle tam dát 16ti ventilovou hlavu šlo by to?

doufám že mě neukamenujete te za moje sci-fy nápady třeba sou reálný:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle me je hlavni rozdil v RJ a pak v tom sani.. jinak mensi rozdil je i v tech svodech a lambda sondou.. ten motor bych urcite neprehazoval, za tech 10PS to fakt nestoji, to je radeji ziskat nejakym kvalitnim chiptuningem a sport. vlozkou filtru..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže je to v RJ, nebo sání a možná ve svodech??? Nic jinýho??? NU dobrá. A co ta hlava s 16v?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kohlla

Takže je to v RJ, nebo sání a možná ve svodech??? Nic jinýho??? NU dobrá. A co ta hlava s 16v?

problem je ze tech motoru je jako safranu.. takze bohuzel live sem se s nim jeste nesetkal a ani jsem nenasel nejakej popis na netu..10PS je sakra malo na to aby menily hlavu atd. kdyby to byl 16V tak mozna ale takhle tezko.. 1.6 16V se daval treba do 106tek a ten mel vykon 120PS ale jestli by sla hlava pouzit na tenhle 8V o tom dost pochybuju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

co takhle celej motor ze 106 seděl by? (úchyty silenbloků, čidla a co RJ, atd...) Dalo by se někde zjisti jestli ty hlavy dou prohodit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.