Sign in to follow this  
Followers 0
fousek

odvzdušnění nádrže

19 posts in this topic

Nevíte někdo jak pracuje odvzdušnění nádrže ? Kudy nasává vzduch do nádrže !? Kdy a jak dlouho je sepnut el.ventil odsávání par? Mám podtlak v nádrži.Dik za vaše rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolem plniciho hrdla je nekolik odvzdusnovacich hadicek. jedna pak vede pres strechu po prave strane do praveho predniho podbehu, tam je filtr s aktivnim uhlim a elektromagnetickej ventil, ovladanej ridici jednotkou motoru, ta si ho otvira kdyz jsou vhodne podminky (otacky, telota motoru apod), ted kdyz je vice zima tak ho slysim tak dve tri minuty po startu cvakat, nekdy vydrzi treba 10 minut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím to jistě , ale já si myslím že přes ten el. ventil se nasávají výpary do sání = podtlak ve vedení .Ja potřebuju dostat vzduch do nádrže :myslim jak se tam dostane? Je to někde u hrdla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo pres ten ventil se odsavaji pary do sani ke spaleni v motoru - ekologie.

Asi bude ucpana nejaka ta hadicka co jde podel nalevaciho hrdla, kdyz se sunda plastovy podbeh zadniho kola, tak jsou videt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolik otvorů má filtr s aktivním uhlím ? Není v něm zabudován ventil pro přisávání vzduchu z podběhu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtr ma zezhora dve hadicky - privodni od nadrze a vyvodni k ventilu a zespoda je odvetravaci hadice, rekl bych ze je otevrena volne do atmosfery, pac kdyz jsem to prohlizel a cuchal k ni, tak smrdel benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to prozkoumal. Podle mě to pracuje tak , že ve filtru je ventil na podtlak přes který se přisává vzduch . Protože při vhodných podmínkách vzniká podtlak ve filtru ( částečně i v nádrži ) a to od sání přes el. ventil a tento podtlak je kompenzován přisáváním vzduch z venčí - (ventil podtlaku ve filtru) jinak by se podtlak mohl zvětšovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

velice pěkné já ani nekoukal zdali to tam mám ale asi jo protože vedle kastlíku je ten ventil,slyšel jsem že někteří to mají pod blatníkem

jedná se o toto v kroužku

[upravil dne 10/11/07 sarkomi]

post-0-14109596966199_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sa skusim na to mrknut ale asi neskor lebo teraz napadlo 20cm snehu a este som nestihol prezut cakam na gumy pojdem s tym do garaze, dakujem za foto a popis

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem měl v tom blatníku bláto a vodu , voda byla také ve filtru , zřejmně tam byla natažena tím podtlakem.

post-0-14109596966818_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je snad jasný.:super Ale mam podezření že možná ten podtlak. vent. je načatej (udržuje jinej podtlak ) .Protože když odpojím hadičku - od nádrže k filtru tak se podtlak v nádrži netvoří . El.ventil funguje . Jestliže jsou připojeny všechny hadičky - projedu auto a potom zastavím a zhasnu motor je slyšet u filtru jak se natahuje vzduch do okruhu. Po chvilce to přestane a já když jdu k víčku nádrže tak si to stejně ještě přisaje vzduch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.