Sign in to follow this  
Followers 0
dýzl

P-405 v naftě

13 posts in this topic

Na co si dát pozor (mimo zadní nápravu) při koupi P-405 v naftě?Samozřejmě i mimo všeobecné věci,myslím tím specifika jen pro tento model,zda jsou nějaké.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dýzl

Na co si dát pozor (mimo zadní nápravu) při koupi P-405 v naftě?Samozřejmě i mimo všeobecné věci,myslím tím specifika jen pro tento model,zda jsou nějaké.

na nic, jdi od toho, většinou se to prodává před smrtí

ale pokud na ní trváš tak si jí nech natočit studenou, to je rozhodující

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dýzl

Na co si dát pozor (mimo zadní nápravu) při koupi P-405 v naftě?Samozřejmě i mimo všeobecné věci,myslím tím specifika jen pro tento model,zda jsou nějaké.

na nic, jdi od toho, většinou se to prodává před smrtí

ale pokud na ní trváš tak si jí nech natočit studenou, to je rozhodující

Share this post


Link to post
Share on other sites

V cenové ralaci,v jaké jsou tyto modely prodávané,jsou vlastně před smrtí všechny.Znám dost lidí co mají péčka (i citrony) v naftě-a všechny startují i v mrazech dobře.Měl jsem Ibizu- s prasklou hlavou a vychozeným motorem chytal v prvním roce mého vlastnictví i při -25°C ale v létě s teplý moterem bez žhavení nechytala.Takže prosím o bližší upřesnění.

Share this post


Link to post
Share on other sites

čerpadla na 405 většinou držej, ale i tak zkus jak studenej start tak teplej start, pokud studenej chytne dobře a teplej bude točit, tak je v řiti čerpadlo. jinak si myslím že kromě zadní nápravy 405ka žádnou specifickou vadu nemaj? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díkec za upřesnění.V současnosti mám BX14RE-a právě zadní náprava je špatná,kola jako štafle a asi je někde prsklej blok-teče olej,když jsem ho koupil tak jsem u tom neveděl,už při koupi byly do A ale ne tolik.Osobnně sháním BX v naftě,ale polovička chce 405.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No přijde mi, že plolvička je o něco rozumnější - BX je prů*er obecně, natožpak v naftě, na 405ce je míň průšvihovejch věcí, takže jednoznačně lepší volba.

Btw: jak moc na to spěcháš?? vrabci na střeše mluvili něco o tom, že možná v dohledu půjde do světa bejvalá Neonova 405ka, a to byl celkem slušnej kousek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medvěd: Já bych to s tim BX zas tak černě neviděl. Sem tam se ještě pár kousků, který stojej zato, objeví. U BX je největší průšvih ta hydraulika, ale když je v cajku, je to super kočár a jízda s autem tohoto typu je fakt zážitek, když se jen tak vznáší nad vozovkou.....:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mefisto86

Medvěd: Já bych to s tim BX zas tak černě neviděl. Sem tam se ještě pár kousků, který stojej zato, objeví. U BX je největší průšvih ta hydraulika, ale když je v cajku, je to super kočár a jízda s autem tohoto typu je fakt zážitek, když se jen tak vznáší nad vozovkou.....:super

Dneska jsem viděl v Bílině nádherného BX v černé barvě. Karoserie i interiér bez chyby. Odjeli v něm starší manželata.... Takovýho bych klidně koupil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdybych našel někde opravdu nějakej výstavní kousek, nejlépe s 16V motorem tak bych to za 405 vyměnil okamžitě:D Diesel mě nějak neláká, když vidim ty ceny nafty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já sice neznám pežoty,ale lidi co je maj si je chválí.Zrovna tak citroeny.Nejporuchovější co je v těchto vozech je spojka mezi opěradlem sedáku a volantem.Pokud jim dáte co jim patří,tak jsou to spolehlivá auta-ale to platí pro všechny a pro citroeny s hydrem tuplem.Pro mefista na www.bxclub.cz je k prodeji BX 19GTi Soupapes (16V)rv89,na fotu v profilu vypadá dost dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dýzl: Už jsem po ní taky koukal. je to fakt mooooc hezkej kousek:mrk:mrk:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už je doma.Modrej kombík 1,8, tažák na 1200kg,stř.nosič (hagusy)-zadní náprava po repasi-kola jsou kolmo,zatím chytá dobře-uvidíme při teplotách -10 a víc.Je na něm pár drobných závad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.