Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Start dieslov - dlhé točenie


ludom

Recommended Posts

No asi som na to prišiel - ked musim dlho toči? tak to znamená, že vo vysokotlakom potrubí ku triskám nie je dostatočný tlak od čerpadla, mal by drža? aj po zhasnutí ak neprepúš?a triska. Asi je už nižší otvárací tlak a po dlhškom státí neudrží dostatočný tlak v potrubí. A keď to potočím viac krát tak sa to natlakuje a funguje to bez problémov. Doteraz to nerobilo, ale trisky som nemal 3 roky pozreté a asi to aj pozna?.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ludom: Já jsem měl podobný problém, padala mi hadina nafty. Když jsem sartoval tak jsem to musel také dlouho točit a po ujetí několika metrů mi to zase zhaslo - probelem byl v předehřejvači nafty ( je umístěn na bloku motoru, hliníková krabička do níž vedou dvě trubky ocel. ). Vynechal jsem předehřívač a spojil obvod na přímo. (předehřívač stojí cca. 1200Kč v PEUGEOTU).

Další co muže souviset s tímto problémem je proražená membrána v podtlakové hlavě naftového filtru. (tudy to může přisávat vzduch). ČUS MAXIM:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paráda. Budu se na to taky muset kouknout. Zvláš? když auto dlouho stojí tak se to musí víckrát protočit. Zatím mě to nijak víc netankovalo ale zima zaklepala na dveře. Jo a taky se mi pořád zavodňuje palivový filtr. Myslíte, že by to mohlo souviset s tím startováním??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jiri.wolf: Nesmíš tam lejt sračky ale pořádnou naftu.:D Pokud tankuješ u jedné benzin stanice tak bych ti doporučil změnit benzinku a zajet k někomu jinému. Mimo jiné, pokud máš na naft filtru čidlo na vodu tak toto čidlo je schopno zaznamenat kapku vody o velikosti špendlíkové hlavičky. Pokud maš problé s padáním nafty tak doporučuju před zimou zkontrolovat celej okruh a udělat ta opatření co jsem tu již psal.

ČUS MAXIM

:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si najprv myslel, ze mi kontrolka vody nefunguje, resp. pol roka som ju vobec nevidel svietit. ked som teraz menil naftovy filter, tak som to pozrel , premeral a ono to funguje OK. je tam plavacik a cvicne som to aj rozsvietil a zhasol - ziarovka v pristrojovke je v poriadku, nikde ziadna voda. Tekutina v nadobke filtra bola pekne zlta skoro ako slnecnicovy olej v potravinach. Teda predpokladam ze to bola nafta :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi zapadava nafta. Ale zjistil jsem, ze kdyz mu pumpuju tou pumpickou na filtru a uz to jde tezko (zrejme se ty vsechny trubicky naplni), tak zacne na cerpadle neco sycet. Bylo mi receno, ze je to v poradku, ze je to prepad zpatky do nadrze, ale neverim tomu. Ja tam slysim vzduch. Musim jeste vyzkoumat, kde presne to syci. Nemate nekdo potuchy, co by to mohlo byt? A to padani nafty se zhorsuje s klesajici teplotou. Ventilek na ty pumpicce u filtru jsem vizualne kontroloval a foukal jsem do neho z obou stran a vypada to, ze je v OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Petr605: Měl jsem stejné problémi jak už jsem tu psal. Jednou mi dokonce začala stříkat nafta z naft. čerpadla, důvod - praskla hřídelka na níž je nasazena páčka plynu (při pohledu ze shora na čerpadlo). Pod tou hřídelkou je malé těsnění ( \"O\" kroužek), to muže být špatné. Jinak ti to muže přisávat vzduch u podtlak. hlavy na naftovém filtru (protržená membrána) a nebo v tělese předehřéjvače nafty. ČUS MAXIM:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To petr605: V té membránce může být dirka vlká jak od špendlíku a pude ti to dělat neplechu. S tím čerpadle je to divné, podívej se jestli ti to na čerpadle někde neprosakuje nafta. Na to čerpadlo se ještě zeptám jednoho chlapa z Ústín/L, ten mi opravoval moje čerpadlo a v pondělí dám vědět. ČUS MAXIM:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To petr605: Ještě se podívej na tu podtlakovou hlavu jestli to tam nemáš o kolo toho tlačítka vlhké. Pokud máš možnost tak si půjči naft filtr i z podtlak. hlavou a vyměň to, (nebo to zkus napojit na přímo bez filtru). Uvidíš co to bude dělat. MAXIM:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pravda je že tankuju u jedné benzinky, ale známí co mají taky diesel a taky tam tankujou tak problémy nemají. No za pokus nic nedám a příště natankuju jinde. Uvidím. Jinak když to odvodňuju tak tam zas tak moc sajrajtu není. Nevím. Aditiva jsem nezkoušel - asi tam něco naliju. Dík za tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jiri.wolf: A jak tam máš dlouho žhavící svíčky? Pokud je maš dlouho, tak doporučuju vyměnit. Ono stačí když nenažhaví jen jedna a jde to blbě startovat.

Ty sračky v naft. filtru najdeš možná až na dně, až když rozebereš naft. filtr. (ten bych také vyměnil- já ho vyměňuju při každé druhé výměně oleje).

ČUS MAXIM:cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žhaviče jsou nové (cca 3/4 roku a filtr taky tak cca 12 tis km). To je vpoho. No o víkendu jsem natankoval u jine benzinky a odvodnil filtr (tekla jen nafta) a kontrolka už nebliká. To startování vypadá spíš na to, že nedrží tlak. Startuje blbě jen když stojí přes noc nebo hodně dlouho. Přes den vpoho (teplý i studený motor). No za chvíli tam bude 120 tis. km a bude se dělat rozvoďák tak se to pořeší při jednom zátahu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...