GOHii

DIAGNOSTIKA - motor DW10ATED 2.0 HDi FAP

59 posts in this topic

CO ta záporná korekce na prvním vstřiku??? Zkoušel sis udělat test, jestli Ti nejde moc nafty do přepadu oproti ostatním vstřikům???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prečo by to to mal prvý vstrekovač dorovnávať. Ja mám podobné hodnoty na 1. 2. 4. vstrekovači a - 1,8 mám na treťom vstrekovači. Nehovorí tá korekcia náhodou o tom, ktorý vstrekovač je zlý ??? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cat

A to neví ten co ti dělal tu diagnostiku? :myslim

Rada ze servisu - přidat aditivum do nafty, a snad se vstřiky trošku pročistí...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

Prečo by to to mal prvý vstrekovač dorovnávať. Ja mám podobné hodnoty na 1. 2. 4. vstrekovači a - 1,8 mám na treťom vstrekovači. Nehovorí tá korekcia náhodou o tom, ktorý vstrekovač je zlý ??? :myslim

A máš nějaké problémy se startováním jako já?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

CO ta záporná korekce na prvním vstřiku??? Zkoušel sis udělat test, jestli Ti nejde moc nafty do přepadu oproti ostatním vstřikům???

Myslíš jako odpojit ty vrchní hadičky u vstřiků a sledovat co z nich teče při startu? Jednu po druhé, nebo všechny najednou?

Jak poznám, že to je správně...zřejmě by z nich nemělo téct nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a taky se mi nezdají ty volnoběžné otáčky,jsou celkem pod minimem,mělo by tam být kolem 900 otáček !! Ještě jedna rada,nebo zamyšlení,pokud by jsi se tam vrátil,zeptej se jich jestli jsou schopný ti udělat diagnostiku na dodávku nafty při startu. U nás je to poslední bod na seřizovací stanici kterej je hodně důležitej, u nás je to bod na protokolu 4,6 a to znamená že pokud to čerpadlo neprojde na tomto bodu tak můžou ( ale taky nemusí ) být vadné sedla v tělese čerpadla a tady pak utíká tlak a tím pádem ty to nenatočíš,a nebo to jsou pak sací ventilky v tkz. hlavách které jsou z nějakého důvody propustné ( buď jsou laserem letované nebo lisované ) a pokud ty netěsní a nedrží jak mají tak pak je to big problém,a pumpa musí ven,vyměnit a seřídit na stanici a pak by to mělo fungovat tak jak má !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak píše Milhaus viděl bych to taky tak,ale tomuhle fakt nerozumím,umím poradit popřípadně sehnat něco na Common Rail pumpy,ale vstřiky mi nic neříkají,to dělají v Feurbachu v Německu takže bohužel. Ale to co jsem ti psal na PM tak vyzkoušej,nic tím nezk..... , a budeš mít jistotu že máš rail čistej :D , ale pokud se ti do toho nechce pouštět,tak se obrať na Milhause,on je fakt borec ( jak se tady dočítám ) a myslím že ti ve tvém případě poradí nebo pomůže víc než já !

Share this post


Link to post
Share on other sites

To omrknu, ale nejsem si jistý, jaký tam bude přístup...

[upravil dne 11/11/2007 GOHii]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To: GOHii

To auto štartuje celkom dobre, akurát teraz, keď je zima, tak dosť zadymí na modro. Ale to so vstrekovačmi nemá nič spoločné. (201 000 KM)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

On myslí CRail.

Máš vadný vstřík. Odkud jsi ?

Ten první předpokládám...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak je spatný vstrekovac alebo CR, je mozne ze to nebude startovat rovnaho ked je teply aked je studeny.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mbleho

Ak je spatný vstrekovac alebo CR, je mozne ze to nebude startovat rovnaho ked je teply aked je studeny.....

Musím říci, že zimou se to jen zhoršilo. Přesto až tolik nezáleželo, zda je motor studený, či teplý.

Pravidlem však je, že po ránu je to vždy nejhorší a po devíti hodinách odstávky v práci také. Je zajímavé,

že třeba po dojetí do práce, to po chvíli startuje napoprvé. Nekolísají otáčky, nekucká se, motor celkem

táhne (nemorduju ho po ránu)

Vyjímka je, že zase dneska po ránu to chytlo na první otočení skoro jak turbo diesel.

Tak uvidím až půjdu z práce...

[upravil dne 12/11/2007 GOHii]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil jsem odpojit první přepadovou hadičku na vstřiku. Zbývající tři vstřiky zůstaly propojené a z nich při startu stříkala nafta skoro stejně jako z přívodní hadičky do palivového filtru.

Kolik by asi mělo těmito hadičkami přepadu nafty odcházet ?

Určitě ne ale tolik jako mě... :bojim :bojim :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napojil jsem na jednotlivé vstřiky průhledné hadičky a zjistil jsem následující při startu:

1. vstřik - nateklo do hadičky asi 10cm

2. vstřik - asi 3 cm

3. vstřik - asi 3 cm

4. vstřik - asi 3 cm

Nafta volně stříkala už při pouhém otočením klíčku (kdy už se spouští podávací čerpadlo) z hadičky, která je na koncí posledního vstřiku a ze které se přebytečná nafta odvádí...

Má to tak být?

Jo a při takto napojených přepadech to startovalo na poprvé :myslim

[upravil dne 12/11/2007 GOHii]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.