petross Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 zdar .Jak je možno co nejjednodušeji odskoušet ten regulator tlaku . Je označen bosch 0 280 160 227 Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 taky by mě zajímalo jestli je možné ho nějak odzkoušet.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocolid Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 neda sa vyskusat...no resp da sa ale potom je uz nepouzitelny...jedine tak ze zalozit do auta a diagnostikou ho skontrolovat ci robi pozadovany tlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 kocolid : hmm, chytrý... takže, když ho vyrábějí, tak ho nezkoušejí, bo by pak nefungoval ? Tomu snad nevěříš ani ty ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Původně zaslal: petross zdar .Jak je možno co nejjednodušeji odskoušet ten regulator tlaku . Je označen bosch 0 280 160 227 Dík rozpojis privod do vstrikovace, pres nejake Tcko pripojis manometr, vsechny spoje omotas izolackou a natocis motor. Pokud je to ten jednobod, tak je pracovni tlak tusim cca 0,9bar. pro orientaci se da zmerit i normalnim manometrem na pneu:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Jak to udělam na 406?? Docela bych to přeměřil, protože chci vyloučit další věc.. Dělam si takovej soukromej seznam závad co musim odstranit Ne vážně.. Potřebuju to změřit.. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Původně zaslal: .mycTD Původně zaslal: petross zdar .Jak je možno co nejjednodušeji odskoušet ten regulator tlaku . Je označen bosch 0 280 160 227 Dík rozpojis privod do vstrikovace, pres nejake Tcko pripojis manometr, vsechny spoje omotas izolackou a natocis motor. Pokud je to ten jednobod, tak je pracovni tlak tusim cca 0,9bar. pro orientaci se da zmerit i normalnim manometrem na pneu:super Čoveče chlape co to plácáš za hlůpostě !! U nás kde to vyrabí resp.na jiném provoze na to mají mašiny za mega i ty to chceš měřit manometrem na pneu ??? Soory,ale nech se vyšetřit ! Jinak kdyby jste použili hledání,několikrát jsem tu psal,že pokud Vám to špatně měří tlak v čerpadle,tak stačí vymontovat ( zvládne i laik ) a je tam mikrofiltřík,tak vyfoukat vzduchem a jede dál,pokud nevíte jak na to tak nerozdělávat !! Je tam těsnění které když se poruší tak je to v pytly,ale dá sehnat,napsat mi na PM ( zprávičku,nebo meila ) a pošlu,není problém !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 kdyby jste hledali tak tady je to i s obrázkem - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 hele buraku, hod se do klidu. na zmereni neceleho 1baru s presnosti +- 0,2bar masiny za mega vazne nepotrebuju:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 je nějaký podobný ventil i na mé benzínové 406???? NEbo se jedná jen o diesel?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Je to na commonrail čerpadlech, čili ty regulátor na benzínu nemáš ani starší předkomůrky jako je 1,9TD a 2,1TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Původně zaslal: .mycTD hele buraku, hod se do klidu. na zmereni neceleho 1baru s presnosti +- 0,2bar masiny za mega vazne nepotrebuju:bojim Za 1) Nejsem Burák,a za druhý,jak jsi přišel na to že tam je jen jeden bar ??? Víš co povídáš ??? Víš co ten DRV ventil měří a kolik má mít barů ??? Dotoho ventilu kamaráde jde kolem 1350 barů ( max ) podle topho v jakém je to čerpadlo režimu jízdy,a chci tě vidět jak měříš 1350 barů manometrem ?? Nevím jak ty,ale u těhlech čerpadel a s těma DRV ventilama pracuju 8 let,tak mě nepoučuj co ten ventil má měřit,notabene,ano do 1 baru to tím manometrem změříš,a k čemu jsi došel ?? Můžeš mi to napsat ?? Fakt mě to celkem zajímá,jako seřizovače na mašinách na kterých to seřizujeme,bude celkem hezkej zlepšováček za pár desítek tisíc,až tam zadám tvoje měření manometrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 nevim teda, co te nechaji serizovat, kdyz ani nerozeznas rozil mezi naftovym commonrailem a starym benzinakem, pracujicim na principu chytrejsiho karburatoru:myslim kdyby jsi se konecne sklidnil a cetl taky, co pisou ostatni, tak by jsi si vsimnul, ze tu resime 77kW 405 GRi z roku 1988. vzhledem k tomu, ze typ motoru tazatel zatim neupresnil, tak zatim predpokladam, ze se jedna o slabsi verzi 1bodoveho Fenixu. tam je predepsany tlak paliva tusim 0,8 - 1,0 baru, coz skutecne neni zadna veda v garazi odmerit:papa [upravil dne 9.11.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 To je takovej ten plechovej malej bazmek na levo nad hlavou u přívodu benzínu ne? Stojí pár kaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 jasne, to je on, ale u jednobodu je tusim nacpanej v tom "karburatoru". chce to zjistit, o jakej motor jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 a co je takovej tan malej plechovej blbec na levé straně rampy vstřikování?? Myslim u mýho motoru.. je to jakýsi přepad.. jedna hadička dovnitř a druhá ven.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Burisek má pravdu : Dělá seřizovače u Bosche, 8 let seřizuje mašiny za mega a půl a DRV (německy DruckRegelVentil) zná jen u CR na vysokotlakém čerpadle. Nechme ho bejt, dělá (snad) svou práci dobře a (po 8 letech snad určitě) ji rozumí. Tak ho prosím nechte bejt. My ale tady řešíme jiný (kupodivu) DRV (německy DruckRegelVentil) na benzínovým "sráči" A protože tlak na benzínovým "sráči" dosahuje něco mezi 3-6 bary (možná o fous víc), tak to při troše štěstí jste schopni ho změřit A pokud Vám nefunguje, tak je stejně většinou zanešený jen sítko, anebo stojí pár kaček. MMCH: cokoliv jde změřit v polních podmínkách (i manometrem), akorát při výrobě potřebujete Buriska a mašiny za mega a půl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Původně zaslal: .mycTD nevim teda, co te nechaji serizovat, kdyz ani nerozeznas rozil mezi naftovym commonrailem a starym benzinakem, pracujicim na principu chytrejsiho karburatoru:myslim kdyby jsi se konecne sklidnil a cetl taky, co pisou ostatni, tak by jsi si vsimnul, ze tu resime 77kW 405 GRi z roku 1988. vzhledem k tomu, ze typ motoru tazatel zatim neupresnil, tak zatim predpokladam, ze se jedna o slabsi verzi 1bodoveho Fenixu. tam je predepsany tlak paliva tusim 0,8 - 1,0 baru, coz skutecne neni zadna veda v garazi odmerit:papa [upravil dne 9.11.07 .mycTD] Jo tak to soory,auta jsem si fakt nevšimnul,tak to snad přežijete,já myslel.... tak se všem zůčastněným a zasvěceným omlouvám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocolid Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 VIX: zalezi ze o akom regulatore sa bavime .... myslim konkretne 2.0HDi ..a samozrejme ze tak kde ho vyrabaju maju nato pripravky ku ktorym sa bezny smrtelnik nedostane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 pokud vezmu původní dotaz,tak má v podpise benzin:papatakže dle mého se bavím osobně o benzinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.