petross

regulator tlaku paliva

20 posts in this topic

zdar .Jak je možno co nejjednodušeji odskoušet ten regulator tlaku . Je označen bosch 0 280 160 227

Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

neda sa vyskusat...no resp da sa ale potom je uz nepouzitelny...jedine tak ze zalozit do auta a diagnostikou ho skontrolovat ci robi pozadovany tlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

kocolid : hmm, chytrý... takže, když ho vyrábějí, tak ho nezkoušejí, bo by pak nefungoval ?

Tomu snad nevěříš ani ty ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: petross

zdar .Jak je možno co nejjednodušeji odskoušet ten regulator tlaku . Je označen bosch 0 280 160 227

Dík

rozpojis privod do vstrikovace, pres nejake Tcko pripojis manometr, vsechny spoje omotas izolackou a natocis motor. Pokud je to ten jednobod, tak je pracovni tlak tusim cca 0,9bar. pro orientaci se da zmerit i normalnim manometrem na pneu:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to udělam na 406?? Docela bych to přeměřil, protože chci vyloučit další věc.. Dělam si takovej soukromej seznam závad co musim odstranit :D

Ne vážně.. Potřebuju to změřit.. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

Původně zaslal: petross

zdar .Jak je možno co nejjednodušeji odskoušet ten regulator tlaku . Je označen bosch 0 280 160 227

Dík

rozpojis privod do vstrikovace, pres nejake Tcko pripojis manometr, vsechny spoje omotas izolackou a natocis motor. Pokud je to ten jednobod, tak je pracovni tlak tusim cca 0,9bar. pro orientaci se da zmerit i normalnim manometrem na pneu:super

Čoveče chlape co to plácáš za hlůpostě !! U nás kde to vyrabí resp.na jiném provoze na to mají mašiny za mega i ty to chceš měřit manometrem na pneu ??? Soory,ale nech se vyšetřit !

Jinak kdyby jste použili hledání,několikrát jsem tu psal,že pokud Vám to špatně měří tlak v čerpadle,tak stačí vymontovat ( zvládne i laik ) a je tam mikrofiltřík,tak vyfoukat vzduchem a jede dál,pokud nevíte jak na to tak nerozdělávat !! Je tam těsnění které když se poruší tak je to v pytly,ale dá sehnat,napsat mi na PM ( zprávičku,nebo meila ) a pošlu,není problém !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele buraku, hod se do klidu. na zmereni neceleho 1baru s presnosti +- 0,2bar masiny za mega vazne nepotrebuju:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to na commonrail čerpadlech, čili ty regulátor na benzínu nemáš ani starší předkomůrky jako je 1,9TD a 2,1TD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

hele buraku, hod se do klidu. na zmereni neceleho 1baru s presnosti +- 0,2bar masiny za mega vazne nepotrebuju:bojim

Za 1) Nejsem Burák,a za druhý,jak jsi přišel na to že tam je jen jeden bar ??? Víš co povídáš ??? Víš co ten DRV ventil měří a kolik má mít barů ??? Dotoho ventilu kamaráde jde kolem 1350 barů ( max ) podle topho v jakém je to čerpadlo režimu jízdy,a chci tě vidět jak měříš 1350 barů manometrem ??

Nevím jak ty,ale u těhlech čerpadel a s těma DRV ventilama pracuju 8 let,tak mě nepoučuj co ten ventil má měřit,notabene,ano do 1 baru to tím manometrem změříš,a k čemu jsi došel ?? Můžeš mi to napsat ?? Fakt mě to celkem zajímá,jako seřizovače na mašinách na kterých to seřizujeme,bude celkem hezkej zlepšováček za pár desítek tisíc,až tam zadám tvoje měření manometrem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim teda, co te nechaji serizovat, kdyz ani nerozeznas rozil mezi naftovym commonrailem a starym benzinakem, pracujicim na principu chytrejsiho karburatoru:myslim

kdyby jsi se konecne sklidnil a cetl taky, co pisou ostatni, tak by jsi si vsimnul, ze tu resime 77kW 405 GRi z roku 1988. vzhledem k tomu, ze typ motoru tazatel zatim neupresnil, tak zatim predpokladam, ze se jedna o slabsi verzi 1bodoveho Fenixu. tam je predepsany tlak paliva tusim 0,8 - 1,0 baru, coz skutecne neni zadna veda v garazi odmerit:papa

[upravil dne 9.11.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je takovej ten plechovej malej bazmek na levo nad hlavou u přívodu benzínu ne? Stojí pár kaček.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasne, to je on, ale u jednobodu je tusim nacpanej v tom "karburatoru". chce to zjistit, o jakej motor jde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co je takovej tan malej plechovej blbec na levé straně rampy vstřikování?? Myslim u mýho motoru.. je to jakýsi přepad.. jedna hadička dovnitř a druhá ven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burisek má pravdu : Dělá seřizovače u Bosche, 8 let seřizuje mašiny za mega a půl a DRV (německy DruckRegelVentil) zná jen u CR na vysokotlakém čerpadle. Nechme ho bejt, dělá (snad) svou práci dobře a (po 8 letech snad určitě) ji rozumí.

Tak ho prosím nechte bejt.

My ale tady řešíme jiný (kupodivu) DRV (německy DruckRegelVentil) na benzínovým "sráči" A protože tlak na benzínovým "sráči" dosahuje něco mezi 3-6 bary (možná o fous víc), tak to při troše štěstí jste schopni ho změřit A pokud Vám nefunguje, tak je stejně většinou zanešený jen sítko, anebo stojí pár kaček. ;)

MMCH: cokoliv jde změřit v polních podmínkách (i manometrem), akorát při výrobě potřebujete Buriska a mašiny za mega a půl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

nevim teda, co te nechaji serizovat, kdyz ani nerozeznas rozil mezi naftovym commonrailem a starym benzinakem, pracujicim na principu chytrejsiho karburatoru:myslim

kdyby jsi se konecne sklidnil a cetl taky, co pisou ostatni, tak by jsi si vsimnul, ze tu resime 77kW 405 GRi z roku 1988. vzhledem k tomu, ze typ motoru tazatel zatim neupresnil, tak zatim predpokladam, ze se jedna o slabsi verzi 1bodoveho Fenixu. tam je predepsany tlak paliva tusim 0,8 - 1,0 baru, coz skutecne neni zadna veda v garazi odmerit:papa

[upravil dne 9.11.07 .mycTD]

Jo tak to soory,auta jsem si fakt nevšimnul,tak to snad přežijete,já myslel.... tak se všem zůčastněným a zasvěceným omlouvám :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIX: zalezi ze o akom regulatore sa bavime .... myslim konkretne 2.0HDi ..a samozrejme ze tak kde ho vyrabaju maju nato pripravky ku ktorym sa bezny smrtelnik nedostane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud vezmu původní dotaz,tak má v podpise benzin:papatakže dle mého se bavím osobně o benzinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.