Martin.405 Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 mám dotaz ohledně předních tlumičů - tata má najetejch cca 240tkm na původních tlumičích. teď se je rozhodl vyměnit, kupoval je v peugeotu (zase original) a bylo mu řečeno že je u nich všechno co je k tomu potřeba (ani já ani on pořádně nevíme, ale co tak tuším tak by tam měla být nějaká gumová miska, něco jako doraz). no prostě u tlumičů nebylo nic, tak se chcu zeptat jestli někdo netušíte co všechno je potřeba vyměnit zároveň s tlumičema. druhá věc je, že mi v peugeotu řekli že na karburátor weber už žádný díly neobjednávají, a já bych potřeboval minimálně těsnění pod karburátor. netušíte někdo kde to sehnat? je to jednokomorovej weber (ze 405ky rv. 88) s ručním sytičem, přesný označení z hlavy nevím ale není problém se jít podívat.. děkuju za jakoukoliv radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 těsnění si udělej. a na tlumičích jsou prachovky i dorazy-ale nejsou součástí tlumičů,kupují se zvlášť.ale pokud ty původní nejsou poškozené můžeš je opět použít,mnohdy vydrží déle,než nové(kvalita dnešních ND není nic moc) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: Martin.405 ... druhá věc je, že mi v peugeotu řekli že na karburátor weber už žádný díly neobjednávají, a já bych potřeboval minimálně těsnění pod karburátor. netušíte někdo kde to sehnat? je to jednokomorovej weber (ze 405ky rv. 88) s ručním sytičem, přesný označení z hlavy nevím ale není problém se jít podívat.. děkuju za jakoukoliv radu Teda, 405 se sytičem a webrem - to je teda něco... Pokud to jde, tak si to těsnění vyrob. Oni by ti ho objednali, jenže to by ho v Peugeotu museli najít a to se jim nechce hledat. Možná že by se to muselo ještě hledat v mikrofiši, kdo ví. Možná bych to tady v Praze zjistil, ale ono by to těsnění mohlo taky stát třeba 500 Kč, možná víc... Třeba tohle: NEC CARBURATEUR SADA TESNENI WEBER 00001417F2 696.07 Kč bez DPH POCHETTE JOINTS SADA TESNENI WEBER 00001417F3 1945.39 Kč bez DPH A to ještě nevím, zda je to na 405 - jen pro ilustraci cen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 8. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Původně zaslal: klumir těsnění si udělej. a na tlumičích jsou prachovky i dorazy-ale nejsou součástí tlumičů,kupují se zvlášť.ale pokud ty původní nejsou poškozené můžeš je opět použít,mnohdy vydrží déle,než nové(kvalita dnešních ND není nic moc) jestli je tam papírový tak to není problem.. ALE - já mám takovej dojem že pod karbem je gumový, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 8. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 tak jo, je tam papírový.. jenom su trochu nervózní z těsnění pod víčko, je tam hromada malinkejch záhybů a takovejch různejch krkolomností, doufám že to zvládnu v polních podmínkách vyrobit :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 ja mam 405, najetu cca 150 tis, tlumice origo, nedavno sem si nechal udelat test tlumicu (delaj to skoro na kazdy STK za cca 200,- penez a trva to asi 20 minut), vysledek je takovej, ze vsechny tlumice sou asi 95% tzn. naprosto v pohode ... sice existujou teorie, jako ze by se tlumice mely menit kazdejch 50 tisic, ale to sou teorie ... dulezity prece je, v jakym sou stavu a jestli delaj, co maj ... borec na STK rikal, ze tam mel pana s Astrou, 260 tis. km, puvodni tlumice a taky v pohode, zadnej problem ... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 8. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 no tata je měl do poslední chvíle v poho, ale teď mu začly téct.. ale co si budem povídat, 240tkm je na jedny tlumiče úctyhodnej výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Původně zaslal: hribe ja mam 405, najetu cca 150 tis, tlumice origo, nedavno sem si nechal udelat test tlumicu (delaj to skoro na kazdy STK za cca 200,- penez a trva to asi 20 minut), vysledek je takovej, ze vsechny tlumice sou asi 95% tzn. naprosto v pohode ... sice existujou teorie, jako ze by se tlumice mely menit kazdejch 50 tisic, ale to sou teorie ... dulezity prece je, v jakym sou stavu a jestli delaj, co maj ... borec na STK rikal, ze tam mel pana s Astrou, 260 tis. km, puvodni tlumice a taky v pohode, zadnej problem ... hribe první tlumiče vydrží až 200 000km. to až ty nové musíš měnit co 50 000 km,protože jsou v háji. dnešní ND stojí za ho*no,i když kupuješ tu nejvyšší dostupnou kvalitu,stejně vydrží max. půlku,to co origo-nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Původně zaslal: hribe ja mam 405, najetu cca 150 tis, tlumice origo, nedavno sem si nechal udelat test tlumicu (delaj to skoro na kazdy STK za cca 200,- penez a trva to asi 20 minut), vysledek je takovej, ze vsechny tlumice sou asi 95% tzn. naprosto v pohode ... sice existujou teorie, jako ze by se tlumice mely menit kazdejch 50 tisic, ale to sou teorie ... dulezity prece je, v jakym sou stavu a jestli delaj, co maj ... borec na STK rikal, ze tam mel pana s Astrou, 260 tis. km, puvodni tlumice a taky v pohode, zadnej problem ... hribe U Štangla to dělají zadarmo, ne? Ona je otázka, jak se s tím autem jezdilo, když s ním budeš jezdit centrum, tak toho moc ani ty origo nevydržej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.