Sign in to follow this  
Followers 0
Martin.405

Přední tlumiče 405 + karburátor weber

9 posts in this topic

mám dotaz ohledně předních tlumičů - tata má najetejch cca 240tkm na původních tlumičích. teď se je rozhodl vyměnit, kupoval je v peugeotu (zase original) a bylo mu řečeno že je u nich všechno co je k tomu potřeba (ani já ani on pořádně nevíme, ale co tak tuším tak by tam měla být nějaká gumová miska, něco jako doraz). no prostě u tlumičů nebylo nic, tak se chcu zeptat jestli někdo netušíte co všechno je potřeba vyměnit zároveň s tlumičema.

druhá věc je, že mi v peugeotu řekli že na karburátor weber už žádný díly neobjednávají, a já bych potřeboval minimálně těsnění pod karburátor. netušíte někdo kde to sehnat? je to jednokomorovej weber (ze 405ky rv. 88) s ručním sytičem, přesný označení z hlavy nevím ale není problém se jít podívat..

děkuju za jakoukoliv radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

těsnění si udělej.

a na tlumičích jsou prachovky i dorazy-ale nejsou součástí tlumičů,kupují se zvlášť.ale pokud ty původní nejsou poškozené můžeš je opět použít,mnohdy vydrží déle,než nové(kvalita dnešních ND není nic moc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin.405

...

druhá věc je, že mi v peugeotu řekli že na karburátor weber už žádný díly neobjednávají, a já bych potřeboval minimálně těsnění pod karburátor. netušíte někdo kde to sehnat? je to jednokomorovej weber (ze 405ky rv. 88) s ručním sytičem, přesný označení z hlavy nevím ale není problém se jít podívat..

děkuju za jakoukoliv radu

Teda, 405 se sytičem a webrem - to je teda něco...

Pokud to jde, tak si to těsnění vyrob.

Oni by ti ho objednali, jenže to by ho v Peugeotu museli najít a to se jim nechce hledat. Možná že by se to muselo ještě hledat v mikrofiši, kdo ví.

Možná bych to tady v Praze zjistil, ale ono by to těsnění mohlo taky stát třeba 500 Kč, možná víc...

Třeba tohle:

NEC CARBURATEUR SADA TESNENI WEBER 00001417F2 696.07 Kč bez DPH

POCHETTE JOINTS SADA TESNENI WEBER 00001417F3 1945.39 Kč bez DPH

A to ještě nevím, zda je to na 405 - jen pro ilustraci cen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: klumir

těsnění si udělej.

a na tlumičích jsou prachovky i dorazy-ale nejsou součástí tlumičů,kupují se zvlášť.ale pokud ty původní nejsou poškozené můžeš je opět použít,mnohdy vydrží déle,než nové(kvalita dnešních ND není nic moc)

jestli je tam papírový tak to není problem.. ALE - já mám takovej dojem že pod karbem je gumový, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jo, je tam papírový.. jenom su trochu nervózní z těsnění pod víčko, je tam hromada malinkejch záhybů a takovejch různejch krkolomností, doufám že to zvládnu v polních podmínkách vyrobit :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 405, najetu cca 150 tis, tlumice origo, nedavno sem si nechal udelat test tlumicu (delaj to skoro na kazdy STK za cca 200,- penez a trva to asi 20 minut), vysledek je takovej, ze vsechny tlumice sou asi 95% tzn. naprosto v pohode ...

sice existujou teorie, jako ze by se tlumice mely menit kazdejch 50 tisic, ale to sou teorie ... dulezity prece je, v jakym sou stavu a jestli delaj, co maj ...

borec na STK rikal, ze tam mel pana s Astrou, 260 tis. km, puvodni tlumice a taky v pohode, zadnej problem ...

hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tata je měl do poslední chvíle v poho, ale teď mu začly téct.. ale co si budem povídat, 240tkm je na jedny tlumiče úctyhodnej výkon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hribe

ja mam 405, najetu cca 150 tis, tlumice origo, nedavno sem si nechal udelat test tlumicu (delaj to skoro na kazdy STK za cca 200,- penez a trva to asi 20 minut), vysledek je takovej, ze vsechny tlumice sou asi 95% tzn. naprosto v pohode ...

sice existujou teorie, jako ze by se tlumice mely menit kazdejch 50 tisic, ale to sou teorie ... dulezity prece je, v jakym sou stavu a jestli delaj, co maj ...

borec na STK rikal, ze tam mel pana s Astrou, 260 tis. km, puvodni tlumice a taky v pohode, zadnej problem ...

hribe ;)

první tlumiče vydrží až 200 000km.

to až ty nové musíš měnit co 50 000 km,protože jsou v háji.

dnešní ND stojí za ho*no,i když kupuješ tu nejvyšší dostupnou kvalitu,stejně vydrží max. půlku,to co origo-nový.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hribe

ja mam 405, najetu cca 150 tis, tlumice origo, nedavno sem si nechal udelat test tlumicu (delaj to skoro na kazdy STK za cca 200,- penez a trva to asi 20 minut), vysledek je takovej, ze vsechny tlumice sou asi 95% tzn. naprosto v pohode ...

sice existujou teorie, jako ze by se tlumice mely menit kazdejch 50 tisic, ale to sou teorie ... dulezity prece je, v jakym sou stavu a jestli delaj, co maj ...

borec na STK rikal, ze tam mel pana s Astrou, 260 tis. km, puvodni tlumice a taky v pohode, zadnej problem ...

hribe ;)

U Štangla to dělají zadarmo, ne?

Ona je otázka, jak se s tím autem jezdilo, když s ním budeš jezdit centrum, tak toho moc ani ty origo nevydržej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.