Guano

Peugeot 406 1.8 16v

11 posts in this topic

Zdravím.

Měl jsem problém s otáčkama,zůstavaly mi viset nahoře,a tak jsem vyměnil krokový motorek.Není sice nový,pořídil jsem ho z vrakáče,ale otáčky mezi řazením nahoru normálně padají,tak jak mají.

Vyskytl se však jiný problém.Při podřazování se mi občas stavá,že mi otáčky spadnou třeba až na 500 nebo mi to dokonce někdy i chcípne.

Je možný,že to pořád souvisí s krokáčem nebo to bude něco jiného??

[upravil dne 7/11/07 Guano]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to předtím nedělalo a začalo po výměně krokáče tak to může být i tím. Zkus vrátit ten vadnej krokáč jestli to zmizí. Případně vyčistit kompletně celou klapku sání včetně dosedací plochy krokáče. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to taky zlobilo. Ale pomohlo mě jen odpojení baterky. Načte se potom základní poloha té škrtící klapky a pak mě to fungovalo a fungovalo a fungovalo... :D

Když odpojíš baterku tak na půl minuty, tak ji zapni, otoč klíčkem jen na zapnutý zapalování chvilku počkej a bez plynu nastartuj. Vylítnou ti otáčky asi na 2 000 a hned spadnou na volnoběh. Pak by to mělo být v cajku. ;):papa

Ale to vyčištění není vůůůůůůbec marný. Taky jsem to už musel čistit.:(

[upravil dne 8/11/07 Autoškolič Dodo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě odpojení baterky nepomohlo.. ani výměna baterie ani nabití staré baterie.. Nicméně dnes jsem krokový motorek odpojil a jezdil bez něj.. Autí sice má volnoběh 1350ot/min. ale nekolísá nechcípá ani nic jiného..

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a kdyby nic nepomohlo a nechtel jsi kupovat krokac, tak to zkuse nejak vykoumat, nevim jak je to u motoru 1.8 ale driv jsem to na fieste vyresil stovkou trebikem, s tou jsem nastavil na tvrdo doraz a byl klid. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: stalmik

Mě odpojení baterky nepomohlo.. ani výměna baterie ani nabití staré baterie.. Nicméně dnes jsem krokový motorek odpojil a jezdil bez něj.. Autí sice má volnoběh 1350ot/min. ale nekolísá nechcípá ani nic jiného..

a co spotřeba na kolik se vyhoupla to tu chybí:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 406 1.8 16v

Čauky dneska jsem ten krokáč taky vymontoval a s tim i tu škrtící klapku snažim se to vyčistit kam jen dosáhnu ale asi vše nevičistim nezná někdo nejakej přípravek do kterýho bych to namočil a bylo by to čistý:bojim

A další věc nevíte někdo jestli se ten krokáč volně točí(ta hřídelka) mě se v ruce netočí a nevim jestli neni uplně v čoudu.

A ještě jeden dotaz k tomu u tý jedný hadičky(horní) jsem měl ve vnitř takovou světle hnědou napěněnou mazlavou hmotu nevim jestli se tam nedostává od někud jinud vede totiž do rozbočky a ta k ventilům a do sání jestli neni špatná, ta rozbočka je asi nějaká membrána nebo mi to tak aspoň připadá je totiž placatá a kulatá jsem s toho paf:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Karas

Peugeot 406 1.8 16v

Čauky dneska jsem ten krokáč taky vymontoval a s tim i tu škrtící klapku snažim se to vyčistit kam jen dosáhnu ale asi vše nevičistim nezná někdo nejakej přípravek do kterýho bych to namočil a bylo by to čistý:bojim

A další věc nevíte někdo jestli se ten krokáč volně točí(ta hřídelka) mě se v ruce netočí a nevim jestli neni uplně v čoudu.

A ještě jeden dotaz k tomu u tý jedný hadičky(horní) jsem měl ve vnitř takovou světle hnědou napěněnou mazlavou hmotu nevim jestli se tam nedostává od někud jinud vede totiž do rozbočky a ta k ventilům a do sání jestli neni špatná, ta rozbočka je asi nějaká membrána nebo mi to tak aspoň připadá je totiž placatá a kulatá jsem s toho paf:papa

tim pistkem krokace se ani nepokousej otacet, nebo strhnes vodici drazky a bude v prd..i , pak to blbne a je treba koupit novej, vysouvat a zasouvat se muze jenom pomoci pripojeni na elektronicky obvod kterej to umoznuje, v zadnem pripade vytahovat nebo zatlacovat rukou.

Ta napenena mazlava hmota je smes zkondenzovane vody a par oleje, touhle trubickou se odsavaji ty olejove pary z vika ventilu, je to celkem normalni, pokud se s autem jezdi casteji kratsi jizdy po meste kdy se motor nedostatecne prohreje, staci to nejakym dratem vyskrabnout

[upravil dne 12/3/10 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já od výměny krokáče mam s kolísáním pokoj.. jinak dnes ještě zkusíme prohodit zapalovací rampy s Urdemala a uvidíme co a jak.. Třeba se to tim fakt vyřeší.. Každopádně všechen větší sajrajt ostranit a krokáčem fakt nehýbat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Karas

Peugeot 406 1.8 16v

Čauky dneska jsem ten krokáč taky vymontoval a s tim i tu škrtící klapku snažim se to vyčistit kam jen dosáhnu ale asi vše nevičistim nezná někdo nejakej přípravek do kterýho bych to namočil a bylo by to čistý:bojim

A další věc nevíte někdo jestli se ten krokáč volně točí(ta hřídelka) mě se v ruce netočí a nevim jestli neni uplně v čoudu.

A ještě jeden dotaz k tomu u tý jedný hadičky(horní) jsem měl ve vnitř takovou světle hnědou napěněnou mazlavou hmotu nevim jestli se tam nedostává od někud jinud vede totiž do rozbočky a ta k ventilům a do sání jestli neni špatná, ta rozbočka je asi nějaká membrána nebo mi to tak aspoň připadá je totiž placatá a kulatá jsem s toho paf:papa

tim pistkem krokace se ani nepokousej otacet, nebo ztrhnes vodici drazky a bude v prd..i , pak to blbne a je treba koupit novej, vysouvat a zasouvat se muze jenom pomoci pripojeni na elektronicky obvod kterej to umoznuje, v zadnem pripade vytahovat nebo zatlacovat rukou.

Ta napenena mazlava hmota je smes zkondenzovane vody a par oleje, touhle trubickou se odsavaji ty olejove pary z vika ventilu, je to celkem normalni, pokud se s autem jezdi casteji kratsi jizdy po meste kdy se motor nedostatecne prohreje, staci to nejakym dratem vyskrabnout

Caute vsetci. Mam na predaj fungel novy krokac ak by niekto chcel. Cena 1000Sk/850CZK Siemens VDO. Mimochodom nesuhlasim s tym ze sa krokac nemoze rukou zatlacat a vysuvat, samozrejme s citom,ale ako uz bolo pisane v ziadnom pripade sa nesmie otacat. Ak nejde vysunut ani zasunut tak je zadrety a treba ho vymenit. Vtedy sa stava ze RJ sice posle spravny pocet impulzov do tohoto motoru a tym sa dobry motorcek vysunie pripadne zasunie, ale zadreny motorcek sa posuva menej alebo vobec a zasekava se v nespravnej polohe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.