Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Teplomer


PEUGEOTIK307

Recommended Posts

Původně zaslal: PEUGEOTIK307

Vieš ale keď mi dnes ukazoval teplomer -4°C a vonku pršalo, tak to je sranda a dosť veľká nepresnosť.

Nevieš náhodou kde je čidlo?

čidlo maš zespod spolujezdcova zrcatka , takova černa skorokulička

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už jsme u těch teploměrů, docela mi leze na nervy, že pokud je teplota blízko nuly nebo pod ní, tak hodnota na PP bliká. Další věc, kterou to napíše je hláška "RISK OF ICE". Ta je dobrá, ale mohla by být doplněna pípnutím, podobně jako když za jízdy člověk zatáhne ručku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, původní čidlo se dá nahradit termistorem a nějakým odporem (ten je potřeba zjistit namístě - pokud vyhledáš starší příspěvky, dovíš se víc).

Ale jde o to, že ten termistor pomocí odporu naladíš na nějakou teplotu - třeba přesně na 5st celsia (venku bude 5st a v aute ti to bude ukazovat 5st), ale jak se bude teplota měnit, tak se ti bude měnit i odchylka vůči realitě. (třeba při reálných 30st ti to bude ukazovat 28, nebo 35).

Pokud ti to bude hodně vadit, tak můžeš rozebrat zrcátko, odpojit originální senzor a předřazovat mu odpory - vždy uvidíš jak se bude teplota měnit. Tak to možná naladíš na určitou teplotu, ale ta zvětšující/zmenšující se odchylka ti tam stejně zůstane.

Originální čidlo se nevyplatí kupovat, protože cena je nehorázná.

Blikání číslice teploty je nah.... Má blikat třeba jen symbol námrazy (sněhová vločka) - kdyby tam byl ovšem :myslim

Pípání při námraze by tě po několika zimních kilometrech přestalo bavit, ne? Takhle se při startu auta podíváš na teplotu (popř hlásku ICE ALERT) a víš na čem seš - pak už to naprosto správně neotravuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Takže taky jsem si kdysi pytlíkoval a shéněl čidlo stojí orginál asi 800Kč.Tak po delším hledání,protože to neřešíte jen VY ale i Renault či Fiat,tak tu mám nějaké ty data

termistor 3K3 + paralerně 15k

termistor 2K2 + paralerně 22k + seriově 86O ohm

termistor 2K7 + paralerně 22k + seriově 33O ohm

měl by tam býti 2K5 ale ten už se nedá sehnat,já měl tu variantu 2K2 orzdíl tam nějaký byl nepatrný pak jsem sehnal náhodně orginál ,tak jej tam mám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pípání při námraze by tě po několika zimních kilometrech přestalo bavit, ne? Takhle se při startu auta podíváš na teplotu (popř hlásku ICE ALERT) a víš na čem seš - pak už to naprosto správně neotravuje.

Při startu auta jo, ale kolikrát se stane, že vyjedeš, teplota kolem 5 stupňů, setmí se a než se naděješ máš nulu a namrzlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...