Blackrider

central 306+dodelani DO

36 posts in this topic

zdravim tak se postim do dodelani DO na central a obracim se na vas s radou jestli nekdo mate schema zapojeni centralniho zamykani na 306 , rocnik vyroby 96 a jedna se o tridver ,ridici jednotku centralu mam pod zadni sedackou

DO jsem zakoupil toto http://www.9000.cz/zbozi/40-dalkove-ovladani

za kazdou radu jak zapojit vystup na central dekuji :papa ostatni vim jak zapojit ,pokud se nekdo nenajde tak v sobotu bude velka laborace a zapojeni zistim sam s merakem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukám, že Ti to prodali bez sirény. A schéma zapojení by mělo být součástí dodávky. Takže o něj požádej a uveď i typ auta. Jinak je to neseriozní prodejce. Napiš, jak jsi pořídil.

Jaký typ alarmu to je?

[upravil dne 7.11.2007 jirkafous]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jsem dalkove ovladani pripojil na draty 6290 a 6291, pozice 5 a 7 na konektoru ridici jednotky ( ta se u 306tky nachazi vpravo pod zadni sedackou, takova seda krabicka 3x5x15cm ),ted uz nevim kderej je zamykaci a kterej odemykaci, musis to vyzkouset, kdyz das na ten drat impulz proti kostre auta tak se central zamkne nebo odemkne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem to na svoje auto taky nedávno montoval a signál zamknout a odemknout jsem našel přímo na konektoru pod pojistkovou skříňkou ( nad nohama řidiče). Stačí žárovkovou zkoušečku, jedním koncem připojit na kostru a druhým ošahat všechny dráty na konektoru, z kterého vedou dráty dolů. Až ti auto zamkne/odemkne, tak máš ty správné dráty a víc pro připojení ovládání cz hledat nemusíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cus Blackrieder... ja mam ten samy problem..mam central ale rozbity klicek od DO tak musim dat jinaci. akorad jsem zvolil firmu www.levnealarmy.cz a tam ti poslou i planek a i radu na presny typ auta. ale jeste jsem se nedokopal si to obednat. ale maji to tam levnejsi nez na tech tvych str.. ale to uz je jedno. Jinak mam 306, r.v.94 ale zajima mě jestli už jsi to své zprovoznil a funguje? Predem diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to typ RS-320 ...dnes jsem to narychlo zapojil tak uz na dalku normalne oteviram a zaviram :D akorat jedinej problem mam a to je zapojeni dvou vystupu na svetla neboli na vystrazne svetla ,ma tu nekdo nejakej napad nebo zkusenost kam zapojit ....premyslim o spinaci na vystrazna svetla jen nevim jak rozebrat stredovej panel :roll poradte kazda rada dobra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vždyť je to jak lego, tohle auto. Připojíš to na spínač varovek, a na tom panelu je vidět, jak se sundavá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj spinac varovek mam v planu ale nevim jak rozebrat ten stredovej panel spodek je jen nasazenej ten jsem sundal a dostal se ke sroubkum od hodin a atd jen potrebuju vytahnout ten spinac ;) tak porad oddie kde sou dalsi srouby? jsem zadne nevidel :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejjednodušší je připojit to přímo u konektoru od páčky pod volantem. Sundáš jen plast pod volantem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem novou řídící jednotku dával za zadní sedačky vedle původní. Signál na serva dveří jsem bral ze svorkovnice pův. ŘJ : svorkovnice má 8 zapojených kabelů - jsou na ní čísla.

- svorka č. 5 - kabel č. 6290 - odemyká

- svorka č. 7 - kabel č. 6291 - zamyká

Směrovky jsem připojil v kufru na pravou skupinovou svítilnu - velký 10-pólový konektor:

- svorka č. 8 - kabel 2333 - žlutý ... levé směrové světlo

- svorka č. 9 - kabel 2343 - červený ... pravé směrové světlo.

Napájení trvalé + 12V - bral jsem ze spínače varovných světel

Řídící napájení + 12V - to, které má + 12V při zapnutí zapalování a rozsvícení všech kontrolek( to je ta druhá poloha ) a nevypíná se při startování, jsem bral ze spínačky pod volantem. Signál z dveřního spínače jsem napojil na podlaze u pravého sloupku. Abych podchytil zadní dveře a kufr, tak jsem doplňoval dveřní kontakty - kabely a konektory pro připojení tam jsou - přístup k nim je ve středovém sloupku nad navíjením pásů - někam na forum už jsem dával fotky. Podobně jsem dával dveřní spínač do motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jirkafous

Já jsem novou řídící jednotku dával za zadní sedačky vedle původní. Signál na serva dveří jsem bral ze svorkovnice pův. ŘJ : svorkovnice má 8 zapojených kabelů - jsou na ní čísla.

- svorka č. 5 - kabel č. 6290 - odemyká

- svorka č. 7 - kabel č. 6291 - zamyká

Směrovky jsem připojil v kufru na pravou skupinovou svítilnu - velký 10-pólový konektor:

- svorka č. 8 - kabel 2333 - žlutý ... levé směrové světlo

- svorka č. 9 - kabel 2343 - červený ... pravé směrové světlo.

Napájení trvalé + 12V - bral jsem ze spínače varovných světel

Řídící napájení + 12V - to, které má + 12V při zapnutí zapalování a rozsvícení všech kontrolek( to je ta druhá poloha ) a nevypíná se při startování, jsem bral ze spínačky pod volantem. Signál z dveřního spínače jsem napojil na podlaze u pravého sloupku. Abych podchytil zadní dveře a kufr, tak jsem doplňoval dveřní kontakty - kabely a konektory pro připojení tam jsou - přístup k nim je ve středovém sloupku nad navíjením pásů - někam na forum už jsem dával fotky. Podobně jsem dával dveřní spínač do motoru.

a prosimte to DO co jsi takhle napojil je ovladano zaporně nebo kladnym impulzem?(v manualu jsou pravě dva typy zapojeni a ja nevim který použít.) předem diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcem si dorobit dailkove ovladanie na centaral ale rozobral som pomali cele auto ale riadiacu jednotku centralu som nenasiel. Je mozne ze ten moj stary rocnik este namal riadiacu jednotku centralu ale ovladanie bolo priamo v motorceku vo vodicovych dverach? Diki za odpovede

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bombarderik

A ked uz spominate za sedacnami tak to myslite v tom bocnom plaste?

Nie sklopis zadne sedacky a pod operadlamy dole je taky plech a na nom je siva krabicka to je CZ.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

vzdy proti kostre

to prave ze ne.. je to ovladany zapornym pulsem..ted sjem to vycetl z manualu 306-tky.

tys napsal proti kostře a to je přeci klady pol...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.