honzyh Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Nechám si od Vás poradit.Ještě že jsou tady takový fajn ldi co poradí.Takže poprvé mám naftu a mám pár dotazů.Mám 2.0hdi. r.v.1999. Musí se dávat na zimu do nafty nějaká přísada proti zamrzání-a jestli ano tak jaká a kde ji seženu? Jak poznám jestli musím koupit žhavící svíčky a kolik můžou stát? Nemám vůbec šajnu co dělat s naftákem v zimě tak se nezlobte že mám blbé dotazy. Fridex i vodu v ostřikovači vyměněnou mám-to ještě umím:mrk.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxbury7 Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 sewa ja mám tiež 406 hdi ,ale 2000 a tiež je to moja 1. zima. skontroluj hlavne chladiacu kvapalinu kolko je tam. myslím že si vymenil všetky filtre a náplne tak sa nemáš čoho bát. a do nafty stačí kúpit aditívum . na každej pumpe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Hlavně pravidelně měnit naftový filtr. Jinak s tím nic nedělám. Beru u značkových stanic včetně Eurooil. Dodavatel by měl (tuším od 15.11. každý rok) dodávat zimní naftu. Svíčky by se ti projevily na špatném startování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyh Odesláno 6. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 A to jmenuje jak to aditivum?A jak často ho tam musím lít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Naftaci, nic do nafty netreba liat, pretoze, ako pise Olda, aditivum automaticky pridavaju do nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyh Odesláno 6. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 A ještě se zeptám jestli je nějaký rozdíl mezi r.v.99 a 2000 a když jo,tak v čem.Mám už tu novou masku s čirou optikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Původně zaslal: honzyh A ještě se zeptám jestli je nějaký rozdíl mezi r.v.99 a 2000 a když jo,tak v čem.Mám už tu novou masku s čirou optikou. ziadny nie je, okrem vybavy. Niekto moze mat problem s medzi typom. Niekedy tam zabozruti davali co chceli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 aditivum si kup od firmy VIF a davej celorocne,motor to rááád:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pacinka Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 mam P406 2.0 HDI 80kW teprve druhy mesic, kdyz rano startuju, motor zhavy cca 1 vterinu, ale nez naskoci, tak se musi parkrat protocit cca 2 vteriny. dela vam to taky nebo mam nejaky problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: pacinka mam P406 2.0 HDI 80kW teprve druhy mesic, kdyz rano startuju, motor zhavy cca 1 vterinu, ale nez naskoci, tak se musi parkrat protocit cca 2 vteriny. dela vam to taky nebo mam nejaky problem? to tak je normalne, rek bych, ze to proste trva par otacek, nez je dostatecny tlak na rampe. Stare TD startovalo okamzite, ale zase zhavil treba 10s kdyz byla kosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Zkus toto aditivum (napravo): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pacinka Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: rimmer Původně zaslal: pacinka mam P406 2.0 HDI 80kW teprve druhy mesic, kdyz rano startuju, motor zhavy cca 1 vterinu, ale nez naskoci, tak se musi parkrat protocit cca 2 vteriny. dela vam to taky nebo mam nejaky problem? to tak je normalne, rek bych, ze to proste trva par otacek, nez je dostatecny tlak na rampe. Stare TD startovalo okamzite, ale zase zhavil treba 10s kdyz byla kosa jj, mame doma 205ku 1,8D, zhavy nim 5 vterin a chytne na cvrnknuti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: OK406 Zkus toto aditivum (napravo): Používám aditivum na obrázku vlevo, brácha zase to vpravo a jsme oba spokojený:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Hlavně to moc nehoň po ránu za studena...naftíci to nemají moc rádi...ať se Ti motor pozvolna ohřívá...a pozor na turbínu, nechavej ji dotočit, než vypneš motor:papa Jak to hůř startuje, a kouří se z výfuku po nastartování razantně více než po chvíli z nastartovaného motoru, svíčky bych měnil....uděláš si sám doma...cena materiálu 4x svíčka cca 1 200Kč, vyplatí se! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Hele a vy co do nafty lejete nějaký ty aditíííva,který mají motory tak rády, poznali jste nějaký rozdíl oproti tomu, když to tam nenalejete? Já jsem do diesla nelil nic (sice to byl starý 1.9D v 306) ale i při -15°C startoval bez problémů a ani jsem neměl problém se zamrzáním nafty a to jsem tankoval všude možně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goth Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Používám již několik let aditivum CASTROL celoročně.Je dobré dávat větší množství než je doporučeno(i výrobce píše že předávkování neškodí) a motor je tišší a jaksi měkčí chod.Doporučuji a nešetřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: pacinka mam P406 2.0 HDI 80kW teprve druhy mesic, kdyz rano startuju, motor zhavy cca 1 vterinu, ale nez naskoci, tak se musi parkrat protocit cca 2 vteriny. dela vam to taky nebo mam nejaky problem? Přesně jak popisuješ startuji taky. Vždy tři otáčky motoru a pak chytí ať je venku teplo nebo mráz nebo ať je motor studený nebo teplý. Laicky bych to svedl na elektroniku, že si protočením naprázdno vyhodnotí aktuální stav a potom tam naftu stříkne a jede se. Starý karburátor chytal na „drc“. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: Leo Původně zaslal: pacinka mam P406 2.0 HDI 80kW teprve druhy mesic, kdyz rano startuju, motor zhavy cca 1 vterinu, ale nez naskoci, tak se musi parkrat protocit cca 2 vteriny. dela vam to taky nebo mam nejaky problem? Přesně jak popisuješ startuji taky. Vždy tři otáčky motoru a pak chytí ať je venku teplo nebo mráz nebo ať je motor studený nebo teplý. Laicky bych to svedl na elektroniku, že si protočením naprázdno vyhodnotí aktuální stav a potom tam naftu stříkne a jede se. Starý karburátor chytal na „drc“. Tak tak jak píšete a já tam dal nový olej místo Total Qartz 9000 10w40 jsem dal Total Qartz Ineo ECS 5w30 a točí to ještě o poznání rychleji až jsem se poprvé lekl že jsem něco při té výměně po...l ale zatím je vše OK,je prostě řidčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladerunner Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 doteraz som nedával aditívum a pred 2 rokmi keď boli mrazy -20 st som vždy naštartoval, aj keď ten zvuk motora chvíľu po štarte bol všelijaký / ala traktor/ t.r. som pred 3 týždňami náhodou videl v obchode VIF zimný, dokonca zlacnený na 149 Sk !!! a kedže som už o ňom niečo čítal tak som ho zobral a skúsim tankujem zvyčajne shell diesel extra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Původně zaslal: pacinka mam P406 2.0 HDI 80kW teprve druhy mesic, kdyz rano startuju, motor zhavy cca 1 vterinu, ale nez naskoci, tak se musi parkrat protocit cca 2 vteriny. dela vam to taky nebo mam nejaky problem? S tim problém nebude aj mě to dělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.