r.dasylva

Turbo

17 posts in this topic

Zdravím! Začíná se mi ozývat turbo, slyším jeho nástup atd.. ještě před měsícem bylo v klidu. Mám se začínat ohlížet po druhém?? :bojim Má nalitáno 175km. litáno 175km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky doufam. Olej to začíná mírně tlačit no. Měl jsem asi po 500km sundaný interkoler, po předchozím vyčištěním výtlačné hadice turba, a byla znovu dost zaolejovaná.. Trochu oleje tam asi unika ale vždy že? Dle olejové rysky mám ale úbytek zatím minimálni. Po 4000tkm asi 2mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo,to je v klidu,turbo vždycky trošku oleje pustí.nedávej mu moc zabrat a ještě ti pár desítek tisíc km vydrží.A užívej si toho krásného zvuku,když se turbo rozjíždí....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam motor d8a a ma 260tkm, ale turbo je tam z dhy ktory mal 300tkm, a olej to vobez nezere, ale trosku to tlaci oleja, a vobec ten motorcek nesetrim, teda ani turbicko si nevydychne, spravil som 8000km a olej je stale na hornej ryske... som spokojny, len keby som bol aj s inymi vecami....tento tyzden by som mal doriesit napravu zadnu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se přece nedá říct "já mám na turbu 250" a předpokládat že tolik najede každý.

To je podobný tvrzení jako "moje babička je taky Františka". Přitom každá babička zažila něco jinýho a neznáme přesnej životopis...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

To se přece nedá říct "já mám na turbu 250" a předpokládat že tolik najede každý.

To je podobný tvrzení jako "moje babička je taky Františka". Přitom každá babička zažila něco jinýho a neznáme přesnej životopis...

To je přesný. Líp bych to nenapsal. A platí to nejen o turbu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. v životnosti turb jsou takové rozdíly, že o nich nejde říct vůbec nic. Jsou kousky, co se nedožijí ani 5tis km a mění se na záruku - a nejde o ojedinělé případy. A jsou kousky, co najedou hodně přes 500tis km, sice už foukají málo, ale extra nepropouštějí. Turbo je prostě nevyzpytatelné a žije svým vlastnáím životem, jeho životnost se dá sice slušným zacházením prodloužit a neslušným zkrátit, ale kolik mu bylo předurčeno stejně nevíte, takže úplně klidně vám to vaše co se k němu chováte jak v bavlnce lehne po 100tis, kdežto sousedovi co prasí vyhrží stejný model 3x tolik. Podle zákona schválnosti :)

2. fascinuje mě, jak u 10 let starých TD pixel odněkud z bazaru či dovozu věříte tachometru, kór když začíná jedničkou. To je tak nebetyčná blbost... tyhle auta maj zpravidla aspoň dvakrát tolik, a poznáte na nich leda prdlajz. Pokud to auto nemáte od nového, tak je tam počítadlo už jen na kontrolu lhůt výměny spotřebáku, a to číslo na něm neznamená vůbec nic. Když mi někdo řekne, koupil jsem TD z r.97 a má najeto 150tis km, tak nezbývá než se zeptat kolikrát 150... Znám případ 11 let starého 1,9D od prvního majitele se 430tis km - překupník si s tím přijel pro nějaké díly, a netajil se tím, že na tachu bude při prodeji 150. Nepoznal byste to nikdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už aji servisní knížky sou jenom "jako".

Dokud tady nebude spolehlivej systém jako CarFax s tradicí přes 20 let se bohužel nedá věřit ničemu. Jediný o čem bych tvrdil, že má poctivý km je auto od někoho z rodiny nebo dobrej známej o kom vím, že to auto má od nova a nepotřebuje mě ojebávat na nějakých číslech.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

2. fascinuje mě, jak u 10 let starých TD pixel odněkud z bazaru či dovozu věříte tachometru, kór když začíná jedničkou. To je tak nebetyčná blbost... tyhle auta maj zpravidla aspoň dvakrát tolik, a poznáte na nich leda prdlajz. Pokud to auto nemáte od nového, tak je tam počítadlo už jen na kontrolu lhůt výměny spotřebáku, a to číslo na něm neznamená vůbec nic. Když mi někdo řekne, koupil jsem TD z r.97 a má najeto 150tis km, tak nezbývá než se zeptat kolikrát 150... Znám případ 11 let starého 1,9D od prvního majitele se 430tis km - překupník si s tím přijel pro nějaké díly, a netajil se tím, že na tachu bude při prodeji 150. Nepoznal byste to nikdo.

Jasně, souhlasím s tebou, km na tachometru se nedá věřit, dneska to odtáčí kdekdo. Já koupil svojí 306ku od známého co mi jí dovezl. je z 98 a měla najeto 195000 a je v perfektním stavu.Kdybych teď odtočil 100000, tak nikdo nic nepozná. A to se dělá běžně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus prodat Fabču 1,2 HTP s najetými 355 000. Nikdo ji nechce. Stočíš na 55 000, je po dědovi , jezdil málo a je pryč hned :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

protože cena, najeté kilometry a věk vozu musí být co nejmenší čísla:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

proč? ... pro většinu národa je motor po 120 tkm zralej na GO (alespoň Š120 toto měla, že?) a při nájezdu průměrného českého řidiče po ČR s rozvinutou dálniční sítí a cenou paliva úměrnou jeho platu, tj cca 10 tkm/rok je hranice 120 tkm úplně snová. Co na tom, že oněch zmiňovaných 120 tkm na západ od nás je program na 3-4 roky, u dieselu dokonce ještě na míň.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím, prostě Ti lidi lžou sami sobě a je to hnus. 305 combi s hladnou naftou jsem viděl a na tachometru bylo skvostných 749 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.