buml

proc Peugeot okrada sve zakazniky?

14 posts in this topic

Muze mi nekdo vysvetlit proc neustale Peugeot okrada zakazniky z rad zivnostniku a firem? Ptate se samozrejme co je to za kravinu, ze?

Takze vymena oleje a dalsi servisni intervaly, jsou pro osoby s icem zkraceny o 1/4 a ja se ptat proc? Nevim, ale u jine automobilky sem se s takovou picovinou nestetkal. Nechapu na jakym principu toto okradani obhajuji, ale i po konzultaci s automechaniky sme neprisli na jiny duvod nez firemniho zakaznika natvrdo okrast ve jmen blaha jeho auta:grr

A nechtejte mi tvrdit ze je auto vic namahano, na to vam neskocim:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeste proc tato otazka? protoze hledam nastupce me 406 B a i servisni interval hraje dost dulezitou roli;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pokud by s tím jezdili zaměstnanci toho živnostníka tak je to jedině dobře.

Z hlediska toho, že s tím jezdí majitel a podle toho se k tomu chová to je blbý, to jo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

No pokud by s tím jezdili zaměstnanci toho živnostníka tak je to jedině dobře.

Z hlediska toho, že s tím jezdí majitel a podle toho se k tomu chová to je blbý, to jo.

no v dnesni dobe je kvalita paliv a maziv na tak vysoky urovni, ze rozdil mezi prase jizdou a klidnou a polo nebo plny nemuze bejt temer znat a to neberu v uvahu, ze u firemnich aut je ten interval vymeny co se tyce doby kratsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protože je předpoklad, že živnostník to má na popojíždění po městě, převozy těžkých věcí, častý zastávky, atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Protože je předpoklad, že živnostník to má na popojíždění po městě, převozy těžkých věcí, častý zastávky, atd.

dobre rano nastartuju mottor se ohreje a ikdyz nekde stojim a v mem pripade cekam na zakaznika tak motor rozhodne nevychladne. a ze startuju i 20x denne a co v tom zadnej problem nevidim

ad prevozy tezkoejch veci jak tezkejch to auto je delany na nakou nosnost a tu musi vydrzet ikdyby ta vytizenost byla 100%

tak mi vysvetli jakej je v tom rozdil, jestli je auto v provozu denne a a dela to k cemu je urceny a nebo ho nakej paprda jednou tejdne vytahne na nakup 4km do mesta a pak zpet (obcas 200km za vnoucatama), neni nahodou to denni pouzivani pro auto lepsi? to co tady pises jako rozumnej argument neberu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jo. ;)

Estli nevidíš problém mezi "celoživotním" provozem v hustým městským provozu s plno studenýma startama (a že ve městě trvá, než se motor pořádně zahřeje!) a dálničníma jízdama na dovolenou, tak fakt nevím... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaky furt studeny starty ten motor jen tak nevychladne a proc to teda nemaj jiny automobilky tohle je co sem se zatim setkal vyprznenost zabozrota, jakto ze napr PDcka (ktery sou vseobecne brany za ****) tak podle WIV (flexibilní servisní intervaly) vydrzi na taxiku i 28t, ano s long life olejem, ale zadny omezeni pro ic-are, tohle je proste obycejna zlodejna a bud to auto ty kilometry najede a nebo se meni podle casu, ale tohle je kdyz budu hodne slusnej diskriminace podnikatelu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale taky nezahřeje. ;)

Zrovna ty variabilní servisní intervaly u škodovek sou pěkná sviňárna, pač pokud jen trochu jezdíš po městě, tak ti to začně hlásit už v polovině předpokládané (a výrobcem udávané) doby.

Jinak, co tě nutí, ty servisní intervaly dodržovat. Pořád nějak nechápu, co tě tak žere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale vzdyt nemas pravdu, vcera sem si to overoval u asi 5 kolegu a vsichni v pohode pres 25t to neni vejmysl, ale fakt a kdyz to vemu z druhy stranky, tak nez sem delal tago, tak sem jezdil malou autodopravu a to stylem rano nastrtoval ujel 350 a vice km, vypnul motor, slozil a po nastartovani to same zpet a i s timhle rezimem byl se zabou musel jezdit na zkracenej servis no fuj:grr

jediny ce tem autum po najeti cca 750t za cca 5let bylo, ze se museli menit kolecka 5. rychlosti v prevodovce:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Pořád nějak nechápu, co tě tak žere.

zere me to, ze budu pristi rok potrebovat novy auto na tago a kdyz uz vypada slusne vnitrek tak politika automobilky je na bliti:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

2Ferin: napriklad zaruka...

Předpokládám, že u auta z roku 2002 už jaxi záruka nebude. ;)

Maximálně na kastli.

Jinak, jasan, dycky, když se stanoví nějaký pravidla, někomu to uškodí, pač je specifickej případ. Já mám ale v uživatelské příručce napsaný něco v tom smyslu, že uživatelům jezdícím výhradně v městským provozu (především taxikáři) DOPORUČUJÍ zkrátit servisní interval na polovinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

(především taxikáři) DOPORUČUJÍ zkrátit servisní interval na polovinu.

ale oni se te na to ptat nebudou a sejmou ti ho hned (jinak ti na zaklade tohoto doporuceni tu zaruku neuznaj), u rozvodaku napr rozdil cini 60t km

ad 02` > nikdo se nebavi o soucasny plecce co mam, ale o budoucim aute a podminkach provozovani noveho :papa

[upravil dne 6/11/07 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.