Sign in to follow this  
Followers 0
vvvrtep

zástavba 405 vícebodové vstřikování do jednobodového vstřikování

8 posts in this topic

Chtěl bych do své 405 s jednobodovým vstřikováním dát jiný motor s vícebodovým vstřikováním.Ten starý má problémy se snímačem škrtící klapky a těsností na klice.Chtěl bych přehodit celou elektriku k motoru a počítač a všechny snímače. Je to vůbec možné vyměnit. Nenarazím na nějáký problém ? Myslím, že se dostanu i na lepší spotřebu.

Díky Petr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hanys55

Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW

Share this post


Link to post
Share on other sites

A takže jsem tušil správně že se tu jde po konících :aut

To ovšem vyvstává druhá otázka , kdo mi prodá vícebodové vstříkování do mé 405 ?!?!?:D:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mefisto86

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW

GTI měli výkon 88kw a pak byli i verze 94kw a to myslím bez katu... Ale nejvíc se dělalo verzí 88kw :):xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

pouzil jsem samozrejme tech 94kW, kdyzuz takuz:P

kazdopadne po konich se tu urcite neslo, tech 108 by mi na 4km cestu do prace taky stacilo.

hlavni duvod byl v neustalem odhalovani hledani a novych zavad v elektronice solexu, vse pochopitelne metodou pokus-omyl, pac diagnostiku to zadnou nema.:grr MPI si myslim, ze je mnohem spolehlivejsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.