Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

evasion


Guest novoták

Recommended Posts

Ahojda všichni,

Chtěl sem jen říct že já mám citroena evasiona a mám v tom 2.1td a táhne krásně ,mám ho otipovanýho na 7 míst když sem ho koupil tak byl pěti místnej a nedávno sem jednu sedačku za 3800,- koupil i z bopkem a chtěl sem se zeptat každej rok na autě měnim obě ramena chtěl bych se zeptat jak je to u vás??? moc dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to není moc obvyklé - ne že by ramena neodcházela... přemýšlel si o změně značky ramen? Mně tam teď dali něco, o čem tvrdili, že je to OEM Peugeot, a vypadají slušně... Prachovka čepu z heboučké gumy a ne ten hnusný plast, co se dává na levnou druhovýrobu - první poznávací znamení ramena, které brzo umře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo :D tak to je hustý, když nevidí ani, že si z něj dotyčný dělá taky srandu. No to je věc, ostatní nemění ty ramena každej rok, tak čím ono to asi bude? Že by ty "noooobl" ramena :D nakonec přeci jen měly něco do sebe? Ehm.... a jen tak na okraj, když nemám prachy, je fakt dobrej nápad koupit si provozně drahý MPVčko... který vychází provozně minimálně dvakrát tak draho než velkej kombík.

Pokud nechcete měnit ramena co chvíli, není od věci jej koupit třebas od výrobce Moog - ale věru za 2,5t nebudou, a to ani za dealerku bez daně ;)

A jen tak mimochodem - ty ramena na tyhle MPVčka existují ve dvou verzích - obyč, a heavy duty - s tím, že na 2,1TD patří jen ty silnější, kdežto ty laciné repliky jsou ošizené obyč, které jsou použitelné jen na 1,9TD a 1,8i a jen pro lehčí provoz (tudíž vůbec ne pro ČR a zdejší tankodromy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: novoták

ale já mám čtyři děti!

Blahopřeju.

Zkusím to přeložit:

To, co se vám zdejší osazenstvo snaží naznačit je, že od ramen za 2500kč nemůžete čekat zázraky. Pokud chcete ramena s delší výdrží, máte zkusit ty od firmy Moog, ale jsou dražší.

Pokud za ně nehodláte dát tolik peněz, dávejte tam ty, co nyní, ale smiřte se s tím, že vám nevydrží déle, než rok.

Snad je to jasné. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: novoták

ale já mám čtyři děti!

To sice gratuluji, ale těm ramenům to vskutku bude úplně jedno, ty se nedaj přesvědčit o tom, že kvůli čtyřem dětem mají mít životnost větší. Stejně tak, tohle auto je prostě provozně náročné, a taky nebude slyšet na argument, že nemáš peníze. Naopak, čím levnější do toho budeš kupovat s*ačky a "šetřit", tím spíš se ti to vymstí a provoz bude ještě dražší - pak můžete nadávat na to, jaký je to "krám", ale za hodně věcí si lidi mohou sami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oddie, muzes prosim upresnit, o jaka ramena se presne jedna (o ktere dily)?

Ja mam 2.0i v cca 120 tkm, se kterou jsem za posledni 2 roky najel 30tkm a krome mirne nezvetsujici se vule v prevodce rizeni mne nic na podvozku netrapi... Takze nutnost vicemene pravidelne vymeny nejakych ramen mne docela prekvapila... Tyka se to vsech motorizaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že zásadní rozdíl mezi 2,0i a 2,1 TD je v hmotnosti motoru a tím samozřejmě i vyššímu tlaku na přední nápravu. Jak píše Oddie zde

A jen tak mimochodem - ty ramena na tyhle MPVčka existují ve dvou verzích - obyč, a heavy duty - s tím, že na 2,1TD patří jen ty silnější, kdežto ty laciné repliky jsou ošizené obyč, které jsou použitelné jen na 1,9TD a 1,8i a jen pro lehčí provoz (tudíž vůbec ne pro ČR a zdejší tankodromy).

tak na Tvoje auto by se daly použít i levnější ramena a možná by i něco vydržela, na těžký diesel lze montovat pouze kvalitku a holt něco připlatit, ale následně může dojít k Tebou popisovanému jevu, že při použití kvalitních ramen nebude potřeba každoroční výměny, ale vydrží třeba 5x tolik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedná se samozřejmě o přední ramena, která jsou u těhle aut dost nelogicky v kuse se spodním čepem, takže se mění celá.

To rozdělení na "obyč" a "heavy duty" platí samozřejmě pro orig. díl, s tím že ty "obyč" patří jen na menší motory (a já bych je v ČR nepoužil ani tam). 2,0i má mít podle mě ty silnější vždy (jistě to ale nevím, to je z hlavy).

Problém dotyčného je ovšem to, že nepoužívá orig. díly ani kvalitní neorig., ale ty nejhorší nejlevnější s*ačky, co kde existují - takže pak pochopitelně mení ramena co chvíli. To ale není problém samotného auta... tak to funguje u všech aut. Už jsem zde popisoval příklad ramen na 205, co vydržely 10tis km, nebo čepu řízení na tomtéž, když orig. na jedné straně "přežil" celkem 3 repliky na straně druhé...

Takže, pokud máš na svém autě kvalitní ramena, není divu, že je nemusíš měnit. Až ale jednou i ty doslouží, pak záleží na tom, co tam místo nich dáš - jestli s*ačky za levno, ovšem s nutností časté výměny, nebo dražší kvalitu, od které bude zase chvíli pokoj ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady novoták,se u starýho zapoměl heslo,tak sem koupil to od moog a vypadá že bude dobrý tu gumu má krasně měkou a ne stvrdlou jak u tamtoho moc díky za ty rady jo nevite teda o nikom kdo by měl sedačku na prodej cenu nabídněte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedačky jsou žádané, za 5tis jde sehnat běžně, když je někdo má za 4, jsou většinou hned pryč. Takže jedině sledovat inzerci a být rychlý.

Co se těch ramen týče, pokud není vůle v čepu, ale jen v tom gumovém uložení, jdou ty silentbloky vyměnit i samostatně, prodávají se i zvlášť - jak přední, tak zadní lůžko. Ale výměna je opruz, a životnost těch samotných silenbloků, co se prodávají, také není zázračná (a cena taky ne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...