Sign in to follow this  
Followers 0
adamB

Zotrvacnik 307

11 posts in this topic

Mam 307SW 2.0HDi 110k a samozrejme zotrvak sa uz hlasi...skusal som aj prispevky o tom 406 kovom zotrvaku co sa tam da prehodit...ale nic, nikto nic nevie aky to je typ...tak ma este napadlo neviete ci z novej 1.6HDi 110k by tam nepasoval? Asi nie .... ozj sa mi nechce vysolit min 30.000Sk za kram co sa zas rozdrbe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo dělá nový setrvák, za asi 10 000, pasuje do 406 2.0 HDi 80 kw, r.v. 03. Zjisti si, jestli pasuje i do tvého - to ti musí zjistit tam, kde ho budeš měnit, jestli to takhle akceptují.

[upravil dne 5.11.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ved prave v servise chcu dat len origo diel takze... a nepoznam nikoho kto by to u nas uz robil...som v koncoch v pezote chcu za novy zotrvak (ten isty kram) 30.000sk a to nehovorim za lamelu,...a ostatok 10.000sk...pmoooooooooooooooooooooooooooc:bojim:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vzhľadom na tú sumu sa ti určite oplatí obvolávať servisy po celom Slovensku a Česku. Možno ušetríš zmenou servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty setrváky jsou podobné z Partnera, 406, 307 - 60kW (nebo kolik ten slabší motor má). Já jsem to na autovrakovišti s chlapama zkoušel, vydělali jsme přímo z motoru, který tam měli na prodej dvouhmotový a dali tam z Partnera klasiku. Všechno pasovalo přesně, je tam myslím 6 takových čepů (možná méně, už si to nepamatuji), jenom na věnci bylo myslím o dva zuby méně, takže byl nepatrně menší. Pak jsme tam zkoušeli přiložit ze 406 i 307-60kW a bylo to úplně stejný. Já bych v tom nehledal nějakou vědu, myslím si, že ty setrváky dávájí do jedněch převodových skříňí a klikovky taky nebudou pro každý model dělat jiné. To je jen můj laický názor. Provedl jsem na 307 - 110 k výměnu dvouhmotovového, mám ujeto asi 10.000 km a všechno je v pohodě. Jinak ale může být problém jestli máš hydraulickou spojku, tam ten pístek nevyjede tolik a stpojku nevystaví. Já mám lanko, takže jsme auto rozdělali, dali tam klasický setrvák, auto složili a od té doby jenom jezdím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dávat místo dvouhmotového jednohmotový bych rozhodně neriskoval. Ten, co jsem psal Valeo za 10 000 je dvouhmotový, ale jiný, než tam byl originál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě, že lepší je origo, když jsou ale zmetkový? Zeptej se ne jenom v servisech Peugeotu, ale třeba i u VW, ŠKODY. Ty problémy s touto vymožeností prostě jsou a já nevěřím, že teďkom vymysleli dvouhmotový setrvák, který se již nebude kazit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a také se mi nechce věřit, že stojí 10.000,- Kč, když VALEO jednohmotnostní stojí 15.000,- Kč, ale jestli je to pravda tak napiš, kde tyto setrváky za 10k prodávají, v Olomouci v Artcomu jistě ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Stam

Jo a také se mi nechce věřit, že stojí 10.000,- Kč, když VALEO jednohmotnostní stojí 15.000,- Kč, ale jestli je to pravda tak napiš, kde tyto setrváky za 10k prodávají, v Olomouci v Artcomu jistě ne.

Olomouc - Artcom nebudu se rozepisovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem mluvil s panem Dvořákem s Artcomu Olomouc, vedoucí skladu a o tomto neví, tak P607Oldo fakt nevím, a dále už k tomtuto tématu nepíši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.