Sign in to follow this  
Followers 0
VP605

Alternátor P605 2,5 TD

14 posts in this topic

Vážení Pažou?áci, vysílám SOS. Potřebuji poradit s demonáží altíku z P605 2,5 TD. Spodní šroub-čep nejde fyzicky celý vysunout, protože se opře o kastli v mot. prostoru. Je potřeba demontovat kompresor klimy a následně konzolu těchto agregátů a venku pak sundat altík? Jeví se mi to jako nesmyslné, ale nic jiného mne nenapadá. Altík musí ven, protože je pravděpodobně hyn, minimálně však plný hasícího prášku. Díky předem za jakékoli rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze by pozar?:o:o:o

...ja taky jednou hasil:(

s altikem ti nepomuzu,ale jak znam pezoooo,tak musis rozebrat pul autaku:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Stoupa

Ze by pozar?:o:o:o

...ja taky jednou hasil:(

s altikem ti nepomuzu,ale jak znam pezoooo,tak musis rozebrat pul autaku:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je vetsina altiku na PEU stejne konstrukce tak staci ten sroub (tusim ze ma asi 22-23 hlavu) vysroubovat kompletne z ezavitu na pravem uchyceni altiku. To leve uchyceni je jen pulocko, takze to staci vyhaknout... No blbe jsem to pospal, ale v realu staci jen vysroubovat sroub jak to jen jde a pak kvedlat a kroutit a ruzne hejbat altikem. Mel by vyskocit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikes, zabralo to. Až jsem si posvítil, tak jsem zjistil, že máš pravdu. Ještě, že tohle fórum je, protože k P 605 2,5 TD není nikde kloudná dokumentace k mání.

Nevíš o nějaké.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim , neporadim... ale mozna by se dalo na Googlu sehnat neco o citrousich XM, nebo xantia.... to jsou stejny vehikly....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Požárek nic moc co do intenzity, ale škoda na hranici čosové ceny nového vozidla. Na servis nemám, tak pěkně sám a oprášit zašlé automechanické zručnosti. Ale některé specialitky holt člověk musí získat zde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citróňácké fórom čtu pravidelně, ale tam k 2,5 TD je minimum, na Webu .ru taky nic moc. Navíc angličtina není moje silná stránka a ruštinu jsem už taky trochu pozapoměl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guru pres P605 je zde bezpochyby Dydzej. :cool::cool::cool: Ovsem, ma jen 2.1, stejne jako ja. :(

Neeee, nic mi za tu reklamu neplati :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jeden dotaz k altíku 120A. Kolik se ještě dají stočit kroužky na kotvě? Kartáče jsou ještě evidentně dobrý, ale v kroužcích už je drážka 0,4 resp. 0,5 mm. Nová kotva asi není z nejlacinějších. Altík je Valeo. Klasickej komutátor bych např. na startéru bez mrknutí oka přetočil, ale tady jsou kroužky o průměru 14,9mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to nevim, asi ti tu nikdo neporadi, ale sel bych metodou pokus omyl - pokud tu kotvu chces zrekonstruovat, tak ti nezbyde nez zkusit to stocit a pokud to bude na guwno, tak koupit new kotvu..... nebo se mozna daji koupit i samostatne krozky.. nebo aspon kus kotvy s krouzkama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem hodil oko do kakalogu a hle! Rotor tam maji pod jednim cislem s krouzkama, takze tudy asi ne, ale nabizeji Reparatusatz za nejakych 1400,- ale chce to zjistit co v tom vsechno je :) to uz tam nepisou :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.