Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Žádost o povolení Pneu


Vopičí

Recommended Posts

Zdrávím,

četl jsem tady téma "Velikost pneu .... " a tak trochu mi to připomnělo, že jsem Vám chtěl něco ukázat.

Takže abych to vzal od začátku.

Pokaždé, když jsem na mé 205 potřeboval technickou, dal jsem auto k mechanikovi (kterýho nějak osobně neznám), ten mojí 205 odvezl na STK (kde určitě dobře zná všechny pracovníky a je s nima jedna ruka ) a večer jsem si u něj vždy auto zase vyzvedl.

Všechno bylo v pohodě až do chvíle, kdy jsem letos jel na STK sám. Byl tam takovej starej nerudnej dědek, kterýmu jsem byl od pohledu nepříjemnej a kterej si asi myslel, že se před ním budu plazit po podlaze. Choval jsem se k němu slušně a když něco řekl, tak jsem to hned udělal. Auto prošlo emisema a i prohlídkou úplně v pohodě (no bodeť ne, když na autě je vše 100% funkční, oleje netečou, výfuk novej......prostě se o auto starám). Pak dědek najednou vylezl a říká: "Mladej, co ty kola". No a průser byl na světě(mám tam 175/60/13 místo 165/70/13), prej ať si zajdu na úřad a nechám si je dozapsat, jinak že to nepůjde. Pak ať přijdu na opakovanou STK a bude.

Na úřadě mě paní poslala do zastoupení Peugeot. Takže jsme navštívil Peugeot ICWEST Plzeň, kterej poslal žádost do Prahy.

A co mi přišlo????

Toto:grr:grr:grr:grr Co má jako znamenat, že jiné rozměry nejsou schváleny, to snad nemyslej vážně.:grr:grr:grr

Zadost01.JPG

Takže jsem si musel půjčit kola od kámoše, přezout je na moje auto a dodělat technickou.:nevim Kde jsem se s dědkem ještě pohádal, protože zase nic neříkal a nechal mne tam zbytečně 30minut naschvál čekat, opravdu hodnej starej pán. Nikdy už k nim znova na STK nepojedu, jsou to namyšlení a arogantní ... .

Ale zpět k té žádosti na zastoupení Peugeot v Praze.

Originál jsem auto koupil na 175/65/14, ty kola na autě byla originál z výroby od Peugeotu.

Kola01.JPG