Sign in to follow this  
Followers 0
Dědeček

Dotaz na P306

3 posts in this topic

Mám Peugeot 306 Combi HDXi (r.v.2000).Odešlo podávací čerpadlo nafty u nádrže.Po výměně (starší díl-asi z vrakoviště) auto sice jede,ale při vytáčení do vyšších otáček zhasne motor a rozsvítí se kontrolka diagnostiky .Při jízdě,pokud vytočím více jak 3500 ot. a motor zhasne, pokud se vůz pohybuje (setrvačností),nejde nastartovat.Musím zastavit,pak bez broblémů nastartuji(a zůstane svítit kontrolka diagnostiky).Při vytáčení do otáček na místě to nedělá.Kontrolka diagnostiky jde zhasnout takto : odpojím akumulátor,zapnu klíč zapalování a připojím akumulátor (prý se takto dělá reset počítače). Moje dotazy : bude k něčemu návštěva diagnostiky ?

Může se takto chovat počítač po uvedené opravě?Vypíná motor počítač ,nebo prostě namontované čerpadlo je krám a nedává dost nafty ? Umí diagnostika toto zjistit,t.zn.množství a tlak podávané nafty ?

Děkuji za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čerpadlo je asi špatné a diagnostika umí zjistit nedostatečný tlak v "nízkotlakém" potrubí.

Taky může být něco blbě zapojené nebo namontované.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počítač motoru pokud zjistí nedostatčný tlak paliva v přívodní větvi tak zastaví motor. Může se to projevovat , přesně jak popisujete.

Chycené čerpadlo v nádrži se začne projevovat zvýšeným hlukem po otočení klíče před startem. Taky je možné , že jste tam dali čerpadlo jiné. Je toho dost typů dle stáří auta.

Diagnostikou se to zjistí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.