Sign in to follow this  
Followers 0
Guest koutny

sterace problém

4 posts in this topic

caute,mam problem,ze kdyz zapnu klicek,tak se mi nekdy sepnou samy sterace a vsiml jsem si ze se prestaly vracec az k dorazu jak je to skoro pod kapotou,eletrikar mi rekl ze je jsou spatne tahla ze ten motorek po vypnuti udela nakou spesl otocku a sterace zajedou az na doraz a tim ze to nezajede az na doraz tak to zbusobuje to ze se nekdy samy rozjedou,protoze to da jeste ten impuls,ALE nekdo uz tu psal ze vymenil nake rele a vse bylo ok,ty tahla se mi nechcou vymenovat,jelikoz jsme to uz jednou menili a cela ulice slysela co jsi muj kamarat automechanik mysli o tomhle systemu:o:bojim,tak nevim jestli to mam znovu vymenit nebo zastrelit toho elektrikare:myslim:):super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zastrel elektrikare :-) mel jsem stejnej problem stirali samy nebo nekdy vůbec...., pres motorek steracu je pretazenej takovej cernej navlek ( jako na boty) kvůli vlhkosti, zjistil jsem ze je nejakej deravej tak jsem ten motorek zabalil do silnyho igelitu od balenych vod, pretahl tim původnim návlekem aby ten igelit nebyl videt a zatim běhaj .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi jsem blbej:myslimkdyž jsou zaplé stěrače tak mají pohotovostní polohu kdy nezajedou "pod" kapotu.tohle chápu.ale když je úplně vypnu tak mi zůstavají v té pohotovostní poloze.a zjistil jsem že se mi to stává jen v zimě:oléto jaro krásně zajíždí a příjde zima a zůstavají.čím to může být?že by ten dojezd někde zatuhnul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná reaguji s křížkem po funuse, ale přece přispěji. Před nějakým časem si stěrače začaly dělat co chtěly. Po jedné akci jsem to už nevydržel a dal se do rozborky. Zjištění: tím prodřeným \"protektérem\" jinak prezervativem natekla voda do vnitřku motorku. Ten sice chodil, ale občas se divně přikostřil a v zimně přimrz a stěrače nešly vůbec. No motor to přežil, ale musel jsem nahradit na víku převodovky kontakty. Vyrobil jsem nové z nějakého relé. Při skládání pozor. kotva je vymezena dvěma koly v převodovce. ty mají speciální polohu vůči sobě, zachycuje se tak axiální síla, kterou by normálně zachycovalo ax. ložisko. Doporučuji při demontáži-rozborce poznačit polohy. Stejně tak poznačit i polohu drah kontaktů, ať se s tím nedrbete tak dlouho jako já, než vyladíte parkovací a pohotovostní polohu. Motorek zatím běhá a když to teď počítám, tak už asi dva roky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.