Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 2.0Hdi 66kw (maly vykon + chip)


XiXao

Recommended Posts

Prolistoval jsem forum a nasel spoustu zajimavych informaci, presto ne uplne to co se deje v mem pripade. Nejdrive popisu situaci.

Na doporuceni jsem se rozhodl nechat auto chipnout, clovicek co to prisel zprovoznit se pres notas napichnul do RJ a zjistil prd. Proc? Protoze RJ neni od Bosh ale Siemens. Rikal, ze Siemens se moc nevidi, ze si vezme RJ sebou a nahraje tam potrebny *bin soubor. Za nejakou dobu privezl auto zpet se slovy, ze to stejne neni ono a proste to netahne. Ze s nejvetsi pravdepodobnosti je spatna vaha vzduchu, ci ucpany kat. Vahu vzduchu jsme pouzili z jine fukncni 406 (ne ovsem novou) na test a nic se nezmenilo, rovnez kat. je pry v poradku. Bohuzel, se pry do diagnostiky nemuze dostat aby se daly odmerit hodnoty za jizdy diky tomu ze RJ je Siemens. Byl jsem tedy odeslan do autorizovaneho Peugeot servisu na diagnostiku, tu uz jsem ovsem absolvoval pred tim pri servisu a ta nic neukazala. Ovsem diagnostika pry nemusi ukazat nic (ohledne spatne,snizene, funkce cidla) pokud auto nema tah. Takze nyni stojim na rozcezti a nevim kterym smerem se dat. Zadne penize jsem samozrejme jeste neplatil, ale jsem z toho dost vedle.

Vlastne nevim co to znamena u 2.0Hdi maly vykon.... kamaradova chipla Audina A6 2.5TDi ma vyrazne vetsi odpich a daleko vice koniku, urcite od sve 406 nemuzu ocekavat stejny vykon. :) Muze mi nekdo poradit, jak je to s tou diagnostikou, ci nastinit jake dalsi kroky podniknou, zvazit?

Diky za Vas cas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlepší by jsi měl zkusit se svést v jiné 2.0Hdi aby jsi věděl jestli máš skutečně nižší výkon. Ona 406tá je poměrně těžké auto a 66kW není moc. S tím chipnutím ti vůbec, ale vůbec neporadím - bohužel...Jen vím - pozor u koho necháváš chipovat a hrabat se v jednotce! Hlavně si nech udělat zálohu dat na cd...

Na firemním autí jsme s tím měli sakra problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne to se chystam zkusit, jeste budu muset sehnat stejnou karu, snad bazar. :) Osobne se mi zdal ze auto jede proste plynule, neni to zadny skokan, ale odpich to ma v poradku. Nezarazi to cloveka do sedadel, ze se nemuze hnout, ale vykon tam videt je. S maximalni rychlosti jsem zatim uplne nekoketoval ale 170km/h auto urcite jede. Viditelny narust vykonu, dle mych par rychlejsich jizd je tak kolem 130km/h, dal uz to nezene takovym fofrem. Rovnez spotreba uz kolem 130> neni nekde kolem 6l. Souhlasi to s tim co mate vysledovano vy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak první chyba už byla při koupi - na trhu je dost 80kw nebo když pohledaš tak i 98kw, 66kw je jen na pohodovy ježdení,tak to tak ber, nebo to vyměň!:aut

Další kroky - investovat do servisu,aby to bylo uplne v cajku.

- koupit kvalitni gumy ,s nizkym valivym odporem,pojede to lehčejc a vratí se to na naftě.

- a ne platit za pochybny chip, když ti není schopnej udělat ani diagnostiku!

Ja ted jezdim do prace přes 30km a auta jedouci 100 předjiždim jen občas a to jen na 2-3 místech, jinak je mě 98kw na prd a využiju tak třetinu. Poslední nadrž vyšla na 6,2l/100km a s tim jsem spokojenej vzhledem k objemu.Ty se mužeš dostat ještě níž.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: XiXao

Presne to se chystam zkusit, jeste budu muset sehnat stejnou karu, snad bazar. :) Osobne se mi zdal ze auto jede proste plynule, neni to zadny skokan, ale odpich to ma v poradku. Nezarazi to cloveka do sedadel, ze se nemuze hnout, ale vykon tam videt je. S maximalni rychlosti jsem zatim uplne nekoketoval ale 170km/h auto urcite jede. Viditelny narust vykonu, dle mych par rychlejsich jizd je tak kolem 130km/h, dal uz to nezene takovym fofrem. Rovnez spotreba uz kolem 130> neni nekde kolem 6l. Souhlasi to s tim co mate vysledovano vy?

To co píšeš je na 66 kw normální....jestli jsi chtěl silnější auto tak jsis měl koupit 80 kw a nebo 98 kw ....s tímhle žádné zázraky nečekej.......:papa:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. 66kW neni nejak moc, ale je to vykupene spostrebou. Ja jezdim za 5.2, a to jezdim len mesto a okrsky na kratke vzdalenosti. (do 20km). Aj v TP ma uvedenu 66kw nizsi spotrebu jak ta 80kw. Len to nemozes honit, lebo ta prevodovka je dost nakratko, prave kvuli temu malemu vykonu, pri 130km/h toci 3000ot. Ale ked jedes kolem tej 100km/h suvislu jazdu napr po dalnici, tak sa zmestim do 4,8l/100km, a to je myslim na take auto o.k. A Este neco: Jak moze nekdo povedat, ze ked jedes s HDi 2000ot/min, ze ho podtacas?????? Najvecsi krutak ma pri 1900ot, takze toto su najidealnejsie otacky pre motor, auto a hlavne spotrebu!!!! :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec jsem skocil ke kamaradovi co uz dela auta hooodne dlouho a proste veci rozumi a ten mi rekl, ze je definitivne neco spatne, protoze to auto netahne jak by melo. Vaha vzduchu to urcite neni, bude to v necem jinem. Takze prespristi tyden se mi v tom pohrabe a snad to nebudou vstriky, nevim jak by se poznalo ze sou KO, ale zas tak spatne auto nejezdi. Jen tak spotreba co jsem sledoval je po meste za studena celkem drsna, neni problem aby pocitadlo ukazovalo 10l+ pri rozjezdech nebo na 3. klidne 9l pri tom courani od semaforu k semaforu, ale to je vztazene na 100km, takze 3 100km skutecne nejdedu :). Realne si myslim, ze se zatim vejdu tak do 7l a to jezdim hlavne mesto... 5l je pro me momentalne uplne mimo dosah. Po dalnici jsem to protahnout byl a skutecne pri nejakem delsim stoupani kdy je schopne to jet tech 140 to chlasta tak tech 10l v prumeru. Myslim tim taaaahle stoupani par km. Jinak to jede tak prumerne tech 5-6l.

[upravil dne 2/11/07 XiXao]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam stejny typ auta,66 kw,dlouhodoby prumer 6,3l,tahle kopce na dalnici 10 litru daji v pohode,jen nechapu,jak nekdo muze mit pri 130 kolem 6 litru,to proste nejde,jedine z mirneho kopecka.Ted se mi zda,ze spotreba nepatrne roste,muze to byt tim,ze mam pred vymenou filtru a oleje?Uz to bude mit najeto 15 000km.Asi za 14 dni pojedu do Plzne,jestli chces a bude to aktualni,muzeme auta vyzkouset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no 66 urcite nema papirove mensi spotrebu, maji vetsi (sice o deci nebo 2, ale ma ji vetsi) ? a proc ? protoze na ten motor si lip poradi s tou vahou a aby to jelo neni potreba moc slapat na plyn.

Původně zaslal: foxo

Ahoj. 66kW neni nejak moc, ale je to vykupene spostrebou. Ja jezdim za 5.2, a to jezdim len mesto a okrsky na kratke vzdalenosti. (do 20km). Aj v TP ma uvedenu 66kw nizsi spotrebu jak ta 80kw. Len to nemozes honit, lebo ta prevodovka je dost nakratko, prave kvuli temu malemu vykonu, pri 130km/h toci 3000ot. Ale ked jedes kolem tej 100km/h suvislu jazdu napr po dalnici, tak sa zmestim do 4,8l/100km, a to je myslim na take auto o.k. A Este neco: Jak moze nekdo povedat, ze ked jedes s HDi 2000ot/min, ze ho podtacas?????? Najvecsi krutak ma pri 1900ot, takze toto su najidealnejsie otacky pre motor, auto a hlavne spotrebu!!!! :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

Ahoj. 66kW neni nejak moc, ale je to vykupene spostrebou. Ja jezdim za 5.2, a to jezdim len mesto a okrsky na kratke vzdalenosti. (do 20km). Aj v TP ma uvedenu 66kw nizsi spotrebu jak ta 80kw. Len to nemozes honit, lebo ta prevodovka je dost nakratko, prave kvuli temu malemu vykonu, pri 130km/h toci 3000ot. Ale ked jedes kolem tej 100km/h suvislu jazdu napr po dalnici, tak sa zmestim do 4,8l/100km, a to je myslim na take auto o.k. A Este neco: Jak moze nekdo povedat, ze ked jedes s HDi 2000ot/min, ze ho podtacas?????? Najvecsi krutak ma pri 1900ot, takze toto su najidealnejsie otacky pre motor, auto a hlavne spotrebu!!!! :mrk

So spotrebou aj všetkým ostatným súhlasím. K tým otáčkam - krúťák je jedna vec, ale keď to má najvyšší výkon písaný pri 4.300ot, tak držať ten motor max. do 2.000ot je krávovina. Aj diesel potrebuje svoje otáčky, ale už sme to tu rozoberali v inej téme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: apevecko

Mam stejny typ auta,66 kw,dlouhodoby prumer 6,3l,tahle kopce na dalnici 10 litru daji v pohode,jen nechapu,jak nekdo muze mit pri 130 kolem 6 litru,to proste nejde,jedine z mirneho kopecka.Ted se mi zda,ze spotreba nepatrne roste,muze to byt tim,ze mam pred vymenou filtru a oleje?Uz to bude mit najeto 15 000km.Asi za 14 dni pojedu do Plzne,jestli chces a bude to aktualni,muzeme auta vyzkouset.

Tak to si to auto daj checknúť. Ako som tu už niekde spomínal, ja mám priemer medzi 5,5 a 5,8. Jazdím cca. pol mesto, pol okres. Na ceste do Chorv. sme išli dvaja s narvatým kufrom, celú cestu po diaľnici, spotrebu som rátal od plnej do plnej nádrže a mal som spotrebu 6,0. A to som 130km/h teda nešiel... :D

[upravil dne 5.11.2007 Tomášik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: apevecko

Mam stejny typ auta,66 kw,dlouhodoby prumer 6,3l,tahle kopce na dalnici 10 litru daji v pohode,jen nechapu,jak nekdo muze mit pri 130 kolem 6 litru,to proste nejde,jedine z mirneho kopecka.Ted se mi zda,ze spotreba nepatrne roste,muze to byt tim,ze mam pred vymenou filtru a oleje?Uz to bude mit najeto 15 000km.Asi za 14 dni pojedu do Plzne,jestli chces a bude to aktualni,muzeme auta vyzkouset.

Jj, může to být tím, také vezmi v potaz, že venkovní teplota je již dost nízká, což také přidává na spotřebě u dieslů...sice ne nějak zásadně, ale je to znát!:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Přema

66 KW fakt moc nejede tak to fakt zkus u jiné 406tky 66 KW to je nejlepší řešení.....

servus,

trochu si dovolim nesuhlasit. Ked idem s otcovou 306 a 1,9d tak sa to nie a nie rozbehnut. Ale na mojej 66kw verzii citit ze zapne turbo od cca 1800 ot/min.

Takze ja som spokojny a neriesim to!:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajven

Původně zaslal: Přema

66 KW fakt moc nejede tak to fakt zkus u jiné 406tky 66 KW to je nejlepší řešení.....

servus,

trochu si dovolim nesuhlasit. Ked idem s otcovou 306 a 1,9d tak sa to nie a nie rozbehnut. Ale na mojej 66kw verzii citit ze zapne turbo od cca 1800 ot/min.

Takze ja som spokojny a neriesim to!:papa

No podobne, podobne... ;)

Inak ja som mal tú 1,9D v 405-ke a bol som s tým veľmi spokojný. Spotreba skoro až neuveriteľná a na hladký diesel to išlo veľmi slušne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podobne, podobne... ;)

Inak ja som mal tú 1,9D v 405-ke a bol som s tým veľmi spokojný. Spotreba skoro až neuveriteľná a na hladký diesel to išlo veľmi slušne...

musis uznat ze 2,0hdi a 1,9 je nieco uplne ine. Ked dupnes na to tak to turbo zapne a citis ze to ide lepsie. Na otcovej 306 cakam a nic, :bojim

takze milujem HDI:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ajven

No podobne, podobne... ;)

Inak ja som mal tú 1,9D v 405-ke a bol som s tým veľmi spokojný. Spotreba skoro až neuveriteľná a na hladký diesel to išlo veľmi slušne...

musis uznat ze 2,0hdi a 1,9 je nieco uplne ine. Ked dupnes na to tak to turbo zapne a citis ze to ide lepsie. Na otcovej 306 cakam a nic, :bojim

takze milujem HDI:aut

Jasné jasné, absencia turba a jeho funkcie je bez debaty.

Chcel som sa len zastať toho 1,9D, bol to podľa mňa skvelý motor, ktorý pri minimálnej spotrebe ponúkal viac ako uspokojujúci výkon...:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...