Sign in to follow this  
Followers 0
Mišak

Díra v kapotě...

6 posts in this topic

MA dotaz kdybch vyžízl kapotu a dal na ní nasavač vzduchu a tím vzduchem chladil intercoler mělo by to nějaký vyznam?Ptam se jen proto že mam dvě kapoty tak bych to chtěl zkusit.

Podle mě čím bude studenější tím víc se tam vleze vzduchu né?

Děkuji za reakce

Share this post


Link to post
Share on other sites

za zkoušku nic nedáš. Potom si natáhni do kabiny teploměr a máš jasno hned. Stačí to projet !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hlavne pri tom prerizni nejaky vyztuhy, at ti muze kapotapri dalsim crashi useknout hlavu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achjo ja se jen ptám jestli ochlazením intercoleru dosahnu lepších vysledků....

A když už je to moje hlava:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem nad tim premyslel ale pak jsem to zavrhnul prave z duvodu bezpecnosti. Jinak nevim kolik by to mohlo pomoct. Ja kdyz jsem delal sani tak odstineni filtru od horka znatelne pomohlo ale jestli mas intercooler tak myslim ze na vystupu bude dost ochlazeny vzduch. nejjednoduzsi je dat teplotni codlo primo do potrubi sani a merit teplotu vzduchu a jestli tam bude jen par stupinku rozdil od okolniho vzduchu tak to neres.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mišak

Achjo ja se jen ptám jestli ochlazením intercoleru dosahnu lepších vysledků....

to asi jo, to dosahnes. na 1PS potrebujes asi -4°C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.