Smety Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Zdravím chlapi (i pár dam na tomto fóru), mám dotázek ohledně FAPu. Něco jsem našel ale žádnou konkrétní zkušenost nebo blbě hledám. Tak vás žádám o radu, pokud už jste to někdy radili tak buďte od té dobroty a pro mě znovu, díky. Mám 307 SW 1.6HDI 80kW a občas mi netáhne a píše mi to něco o výfuk.splodinách. Ale ta cena nového mě docela děsí, tak jsem četl o nějakém jiném řešení a sice, že se FAP vyndá, vymyje a vysuší a jezdí se dál... Máte s tím někdo osobní zkušenost zda tohle fakt stačí a jak je to s tím Aditivem, kde je na něj nějaká nádobka a musí to být origo za 2.600,- nebo je na trhu nějaká levnější varianta? Předem díky za jaké koliv rady a ochotu odpovědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladerunner Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 fap nemám takže neporadím, ale to tvoje riešenie sa mi zdá veľmi jednoduché, takže predpokladám, že niekde bude háčik:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 To je právě to, že se mi to taky zdá až moc jednoduchý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 je to jedno z řešení. To aditivum je jen origo od PSA. Dej si do hledání - FAP , aditivum , atd. a pořadne si to pročti. Zkus i forum o Citronech, maj to taky. Je tady odemne nekde i foto toho aditiva. Vymena filtru a doliti aditiva u Peugeotu stoji asi 12000,- [upravil dne 30/10/07 p406b] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Samodomo postup nedoporučuju, kromě toho je to prasárna. Repasovanej FAP prej stojí u Peugeotu 7 000,-, což se mi zdá přijatelný, vzhledem k tomu, jak často to člověk potřebuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: p406b je to jedno z řešení. To aditivum je jen origo od PSA. Dej si do hledání - FAP , aditivum , atd. a pořadne si to pročti. Zkus i forum o Citronech, maj to taky. Je tady odemne nekde i foto toho aditiva. Vymena filtru a doliti aditiva u Peugeotu stoji asi 12000,- [upravil dne 30/10/07 p406b] za 12tisic je vymena repasovaneho FAPu a doliti aditiva + diagnostika:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 1. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Repas stojí cca 7.500,- a k tomu aditivum 2.500,- práce pak 2.000,- a seš na 12.000... Ale teď mi dva mechanici radili jinou věc, zatím jen po telefonu, ať zkusím odpojit podtlakovou hadici od EGR ventilu, tu zaslepit a otestovat jestli mi to trochu začne jezdit. Protože ten problém, který mám je, že auto se při nízkých otáčkách(do nějakých 1800) dusí a nechce táhnout. Tak jsem něco ohledně zaslepení EGR hledal, pár lidí o tom píše ale nevím kde přesně to mám realizovat... Někde jsem četl, že jsou tam tři solenoidy a musím odpojit hadici na jednom konkrétním místě, jinak můžou nastat ještě horší věci. Tak neměl by jste někdo radu, kde přesně to mám u 1.6HDI 80kW zaslepit? třeba i fotečka by pomohla. V Peugeotu mi řekli, že takovéhle experimenty nepřipadají v úvahu... Dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 ahoj mě by spíš zajímalo jestli odpojením EGR ventilu se nezačne víc zanášet FAP filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 2. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 No to taky nevím, proto tady o tom píšu a čekám, že se třeba něco dozvím. Ale tady asi moc lidí žádnou zkušenost s tímto nemá a nebo se nechce zapojit a zdržovat s odpovědmi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Já jenom kroutím hlavou - něco zaslepíme a něco provrtáme... Motor musíš dostat do originálního stavu, jak byl navržen. Věř mi, že má optimální vlastnosti z hlediska výkonu, spotřeby a životnosti. Jestli to nedokáže jeden servis, musíš najít jiný servis. Toť vše. Už jsem psal víckrát - HDi je perfektní, pokud je v origo stavu. Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 2. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 P607Olda: Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 2. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Jo a ten servis by to dokázal, ale stálo by to 40tisíc a to je fakt dost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yves Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 blbost ze Hdi je nejlepsi v origo stavu, na kazdym motoru je co zelpsovat, a uz jenom z duvodu ze se ti nikdo v tovarne nebude delat s ridici jednotkou, ktera ma lepsi charakteristiku (museli by zaplatit vic technikum a nechavaj si otevreny zadni vratka pro dalsi generaci motoru) u origo motoru nikdy nebudes mit takovej vykon a spotrebu jakou muzes mit kdyz se v nem trochu povrtas, ovsem pod dohledem zkusenych lidi (zadny franta za rohem v garazi) a s urcitou mirou zdarviho rozumu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 5. listopad 2007 Sdílet Odesláno 5. listopad 2007 Jasan. Není nad to, se zaslepeným EGR ventilem čadit jak traktor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john.abruzzi Odesláno 5. listopad 2007 Sdílet Odesláno 5. listopad 2007 EGR ventil vrací nespálené "saze" zpět do sání k opětovnému spálení kvůli snížení emisí. EGR se právě těmi sazemi často zanese a zůstává stále otevřený nebo zavřený. Pokud je stále otevřený může se motor dusit protože má málo vzduchu. Odpojením se tomuto předejde, ovšem za cenu zvýšení emisí a to i tak, že neprojde přes TK. Odpojení také není možné u všech aut, protože někde to bývá hlídáno snímačem podtlaku nebo nějak jinak a odpojením vyhodnotí ŘJ chybu a přepne se do nouzového režimu, ve kterém auto sotva jede. S EGR jsou obecně problémy u všech značek, většinou u dieselových motorů. Myslím, že se jednoznačně vyplatí jej vyměnit a nebo vyčistit /pokud je u HDI rozebíratelný/. Myslím, že stojí tak od 1.300,- do 2.500,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 7. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 john.abruzzi : nevím jestli píšeš že stojí nový 1.300 - 2.500,- nebo vyčištění. Nový totiž stojí 11.000,- a k tomu práce 2.000,- tak proto řeším, jestli by nebylo lepší ho odpojit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Původně zaslal: Smety john.abruzzi : nevím jestli píšeš že stojí nový 1.300 - 2.500,- nebo vyčištění. Nový totiž stojí 11.000,- a k tomu práce 2.000,- tak proto řeším, jestli by nebylo lepší ho odpojit... no nevím kde jsi přišel na tu cenu EGRu? V Peugeotu na 307Hdi nový stojí 3.186kč a to je bez slevy [upravil dne 7.11.2007 FrenkV] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 7. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 Peugeot Číněves : 30.10.2007 v 9:05h - Výsledek jejich bádání, proč mi auto v nízkých otáčkách netáhne - špatný EGR ventil ( nový 11.000,- ) a nutná výměna FAP filtru včetně aditiva ( FAP 7.500,- a aditivum 2.500,- )... Takže odsud ty ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smety Odesláno 7. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 FrenkV : ty máš nějaký ceník Peugeotu? Můžeš mi napsat ceny podle tebe? Je to na 307 1.6HDI 80kW, dík. Pokud bude cena za EGR 3.000, tak paráda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 7. listopad 2007 Sdílet Odesláno 7. listopad 2007 člověče tak na tu 1,6Hdi to fakt stojí 10.800kč tak to je mazec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.