Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

FAP filtr


Smety

Recommended Posts

Zdravím chlapi (i pár dam na tomto fóru), mám dotázek ohledně FAPu. Něco jsem našel ale žádnou konkrétní zkušenost nebo blbě hledám. Tak vás žádám o radu, pokud už jste to někdy radili tak buďte od té dobroty a pro mě znovu, díky. :)

Mám 307 SW 1.6HDI 80kW a občas mi netáhne a píše mi to něco o výfuk.splodinách. Ale ta cena nového mě docela děsí, tak jsem četl o nějakém jiném řešení a sice, že se FAP vyndá, vymyje a vysuší a jezdí se dál...

Máte s tím někdo osobní zkušenost zda tohle fakt stačí a jak je to s tím Aditivem, kde je na něj nějaká nádobka a musí to být origo za 2.600,- nebo je na trhu nějaká levnější varianta?

Předem díky za jaké koliv rady a ochotu odpovědět :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to jedno z řešení. To aditivum je jen origo od PSA. Dej si do hledání - FAP , aditivum , atd. a pořadne si to pročti. Zkus i forum o Citronech, maj to taky.

Je tady odemne nekde i foto toho aditiva.

Vymena filtru a doliti aditiva u Peugeotu stoji asi 12000,-

[upravil dne 30/10/07 p406b]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: p406b

je to jedno z řešení. To aditivum je jen origo od PSA. Dej si do hledání - FAP , aditivum , atd. a pořadne si to pročti. Zkus i forum o Citronech, maj to taky.

Je tady odemne nekde i foto toho aditiva.

Vymena filtru a doliti aditiva u Peugeotu stoji asi 12000,-

[upravil dne 30/10/07 p406b]

za 12tisic je vymena repasovaneho FAPu a doliti aditiva + diagnostika:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Repas stojí cca 7.500,- a k tomu aditivum 2.500,- práce pak 2.000,- a seš na 12.000...

Ale teď mi dva mechanici radili jinou věc, zatím jen po telefonu, ať zkusím odpojit podtlakovou hadici od EGR ventilu, tu zaslepit a otestovat jestli mi to trochu začne jezdit. Protože ten problém, který mám je, že auto se při nízkých otáčkách(do nějakých 1800) dusí a nechce táhnout.

Tak jsem něco ohledně zaslepení EGR hledal, pár lidí o tom píše ale nevím kde přesně to mám realizovat...

Někde jsem četl, že jsou tam tři solenoidy a musím odpojit hadici na jednom konkrétním místě, jinak můžou nastat ještě horší věci.

Tak neměl by jste někdo radu, kde přesně to mám u 1.6HDI 80kW zaslepit? třeba i fotečka by pomohla.

V Peugeotu mi řekli, že takovéhle experimenty nepřipadají v úvahu...

Dík za rady :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jenom kroutím hlavou - něco zaslepíme a něco provrtáme...

Motor musíš dostat do originálního stavu, jak byl navržen. Věř mi, že má optimální vlastnosti z hlediska výkonu, spotřeby a životnosti. Jestli to nedokáže jeden servis, musíš najít jiný servis. Toť vše.

Už jsem psal víckrát - HDi je perfektní, pokud je v origo stavu.

Odkud jsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blbost ze Hdi je nejlepsi v origo stavu, na kazdym motoru je co zelpsovat, a uz jenom z duvodu ze se ti nikdo v tovarne nebude delat s ridici jednotkou, ktera ma lepsi charakteristiku (museli by zaplatit vic technikum a nechavaj si otevreny zadni vratka pro dalsi generaci motoru) u origo motoru nikdy

nebudes mit takovej vykon a spotrebu jakou muzes mit kdyz se v nem trochu povrtas, ovsem pod dohledem zkusenych lidi (zadny franta za rohem v garazi) a s urcitou mirou zdarviho rozumu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR ventil vrací nespálené "saze" zpět do sání k opětovnému spálení kvůli snížení emisí. EGR se právě těmi sazemi často zanese a zůstává stále otevřený nebo zavřený. Pokud je stále otevřený může se motor dusit protože má málo vzduchu.

Odpojením se tomuto předejde, ovšem za cenu zvýšení emisí a to i tak, že neprojde přes TK. Odpojení také není možné u všech aut, protože někde to bývá hlídáno snímačem podtlaku nebo nějak jinak a odpojením vyhodnotí ŘJ chybu a přepne se do nouzového režimu, ve kterém auto sotva jede.

S EGR jsou obecně problémy u všech značek, většinou u dieselových motorů. Myslím, že se jednoznačně vyplatí jej vyměnit a nebo vyčistit /pokud je u HDI rozebíratelný/. Myslím, že stojí tak od 1.300,- do 2.500,-.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Smety

john.abruzzi : nevím jestli píšeš že stojí nový 1.300 - 2.500,- nebo vyčištění.

Nový totiž stojí 11.000,- a k tomu práce 2.000,- tak proto řeším, jestli by nebylo lepší ho odpojit...

no nevím kde jsi přišel na tu cenu EGRu? V Peugeotu na 307Hdi nový stojí 3.186kč a to je bez slevy ;)

[upravil dne 7.11.2007 FrenkV]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeot Číněves : 30.10.2007 v 9:05h - Výsledek jejich bádání, proč mi auto v nízkých otáčkách netáhne - špatný EGR ventil ( nový 11.000,- ) a nutná výměna FAP filtru včetně aditiva ( FAP 7.500,- a aditivum 2.500,- )... Takže odsud ty ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...