Sign in to follow this  
Followers 0
bery

205-ka málo topí,i když motor je v pracovní teplotě.

7 posts in this topic

ahoj lidi,mám problém,moje malá 205-ka nechce moc topit.V minulosti jsem s tím u 205-tek neměl problém.Auto ohřáté,ale žádná "SAHARA" z topení nejde,jen lehce ohřátý vzduch,opravdu nevytopitelný,zima v autě.Jeden takový postřeh-když za běhu motoru povolím odvzdušňovací šroub na hadici nejvýše položenou a vedoucí k topení,tak na nízké otáčky z něj tryská slabě voda,ale po přidání plynu přestane a jakoby protékající voda v hadici neměla ten tlak,aby tím odvzdušňovákem tryskala.Je to normální?Může to o něčem vypovídat?Nějaký jiný problém?Každopádně mám podezření na špatný topení nebo ucpaný-zarostlý,prostě slabý průtok vody nebo co.Díky za reakce-rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bud mas zavzdusneny radiator kurenia, resp. malo vody v okruhu chladenia, alebo je zaneseny radiator a nema dobru ucinnost. Vzhladom na ten odvzdusnovak by som zacal kontrolou stavu vody v chladiacom okruhu - niekedy to treba odvzdusnovat na 2-3x a dolievat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

radiátor topení, vodní pumpa, termostat ... to bych zkouknul pro začátek

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nebo taky fouklé těsnění pod hlavou.....,topení se za rok jen tak neucpe,pokud jsi tam nelil nějaký sajrajt.Nemáš problémy s přehříváním??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za Vaše reakce.Termostat už jsem dal nový,to bylo první.Voda tam je.Čerpadlo,tak to nevim,že by bylo špatný? :-( Ale je fakt,že se mi stalo při zastavení a auto nastartovaný,že se přehřálo,ale to je jiná příčina-nemá ventilátor na chladiči a stalo se to,když jsem se zakecal a nevypl to.Asi by se stalo při koloně,ale to je věc,kterou nemusim zatim řešit,jedzim v plynulém provozu a teď zimní období.No a co se týká zasviněnýho systému,to je taky možný,protože jsem tam lil obyč vodu.No,věci se mají tak,že konečně tenhle víkend se na to chystám to řešit komplexně,ať to je a včetně zalití směsí nemrz.kap. a dest.vody do -20°C.Jak se dostanu k výměníku někdo neví?To je na rozebrání celý palubovky?Asi pakec.Musim to dát do kupy,vozí mě do práce a z práce a má se ochlazovat a nechci umrznout :-) Vlastně tady na západě sněží.. ..,ale ráno to zas spláchne déšť,jako vždycky.Tolik z 675 metrů nad mořem :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebreč...

... mě to taky netopilo, nakonec jsem zjistil, že to byl stále otevřený termostat (seklo se v něm těsnění). Shánět šrouby M7 je fakt super :)

... proč dolíváš obyč vodu, když destilka stojí cca 10,- Kč/lt ? (v nouzi nejvyšší bych ji tam nalil, ale normálně ?)

... zkus to prohnat nějakým odrezovačem, a uvidíš :)

... na výměník topení potřebuješ rozebrat spodní část palubky :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.