Montty Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Ahojte. Vie mi niekto poradiť alebo má niekto skusenosť s čipmi na zvýšenie výkonu? Mám 406 2,0i 80kW. Otázky ktoré ma napadajú: 1. Ako veľmi sa zvýši výkon? 2. Je to poznať pri jazde? 3. Ako (teda či vôbec) sa zvýši spotreba? 4. Našiel som firmu čo to robí za 8000Sk - je to primerané? Díky vopred za každý názor............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Na atmosferickém motoru se to neoplatí,nárust je tak cca 10 koní a to ani nepoznáš,mě se u HDIčka spotřeba zmenšila ale nevím jak u benzínu bez turba,za 8000,- .......10 koní to ne :bojim:bojim To je můj názor:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 na benzínu bez turba to fakt moc nepoznáš-tedy myslím na výkonu.na spotřebě to poznáš hned . diesel je pro takové hraní daleko vhodnější..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 1.) Nevim, že by se dělaly 406 dvoulitry s 80kw - nejslabší jsou 16ventily s 97kw 2.) Myslim, že dvoulitr s 406tkou vcelku hejbe a závoďáka z toho neuděláš ani s CHIPem ... takže dle mého názoru zbytečnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 jj , 406 jsou pohodové kočáry , na závodění jsou jiné. Jinak existuje benzín dvoulitr s turbem v 406 (ten můj ), má jej tady pár členů.Dá se s ním experimentovat i dost zablbnout ale bohužel na ukor spotřeby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Miku jj , 406 jsou pohodové kočáry , na závodění jsou jiné. Jinak existuje benzín dvoulitr s turbem v 406 (ten můj ), má jej tady pár členů.Dá se s ním experimentovat i dost zablbnout ale bohužel na ukor spotřeby skoda ze to ma jen 8ventilu, kdyby to melo hlavu z toho 2.0 16V + turbo, to by bylo jeste lepsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 si piš :D:D , ale i tak je to rozdíl oproti klasice:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 JJ, u benzinový turbo406 je opravdu nepatrný rozdíl v kw (cca 10 oproti atmosféře 16v) ... měli to prostě Frantové udělat s 16v, jak píše Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: klumir na benzínu bez turba to fakt moc nepoznáš-tedy myslím na výkonu.na spotřebě to poznáš hned . diesel je pro takové hraní daleko vhodnější..... Já si spíš myslím, že na tydle srandy sou vhodný benzínový turba a biturba, kde se člověk rozhoduje jestli udělat z 300 koní 450, nebo dokopit pár dílů a udělat 600. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: Miku jj , 406 jsou pohodové kočáry , na závodění jsou jiné. Jinak existuje benzín dvoulitr s turbem v 406 (ten můj ), má jej tady pár členů.Dá se s ním experimentovat i dost zablbnout ale bohužel na ukor spotřeby skoda ze to ma jen 8ventilu, kdyby to melo hlavu z toho 2.0 16V + turbo, to by bylo jeste lepsi Souhlas. 16 ventilu to mit mělo. Můžu mít otázku? Co přesně znamená to bohužel na úkor spotřeby?:D:aut:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Já nevím proč se obecně vykládá, že když je auto třílitr nebo když má turba tak musí žrát 20 litrů. A i kdyby, tak co chcete po autě co má 300 koní? Proč by takový auto mělo jezdit za 6l/100? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 No tak díky všetkým zúčastneným a snad len posledná otázka.... ak by som dal čip a aj ked pišete že výkon to velmi nezmení, zaujalo ma že sa spotreba asi zmenší. Vedel by mi to niekto upresniť??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Mimochodom ja z toho nechcem mať nic na okruh... a jazdím priemerku (80% mesto/Bratislava, 20% mimo) za 7,2l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Montty Mimochodom ja z toho nechcem mať nic na okruh... a jazdím priemerku (80% mesto/Bratislava, 20% mimo) za 7,2l/100km Pokud jezdíš hodně po městě tak se na čip Vys.r.....těch 10 PS nemá cenu jak jsem už psal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 spotřeba se někdy lehce sníží jen u dieslu.Chip u benzínu je vyšší spotřeba..... souhlasím s Přemou a nedoporučuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BIBOP Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Na benzin to opravdo nemá cenu ten nárůst opravdu nepoznáš a za ty prachy to nestojí :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 OK... tak na to hodím bobek a radšej tie prachy použijem na niečo iné do atíčka... Díky všem za radu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Neon 1.) Nevim, že by se dělaly 406 dvoulitry s 80kw - nejslabší jsou 16ventily s 97kw 2.) Myslim, že dvoulitr s 406tkou vcelku hejbe a závoďáka z toho neuděláš ani s CHIPem ... takže dle mého názoru zbytečnost Vážne mám 406 2,0i s 80 kW motorem... r.v. 1999 model 2000... chceš poslať ofotený techničák??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasis Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Značka Typ motoru PS série Nm série Nárust PS Nárust Nm Peugeot 2.0 121 176 9 13 Peugeot 2.0 16v 150 183 11 15 Peugeot 1.8 16v 110 155 9 13 Peugeot 2.0 16v 132 180 11 16 Peugeot 3.0 v6 167 235 14 21 Peugeot 3.0 v6 207 285 17 29 Peugeot 2.0 turbo 149 235 33 65 Peugeot 2.1 td 109 250 26 63 Peugeot 2.0 hdi 90 205 24 68 Peugeot 2.0 hdi 94 212 26 69 Peugeot 2.0 hdi 109 250 26 69 Peugeot 2.2 hdi 133 317 28 72 Peugeot 2.5 td 129 285 28 67 Peugeot 1.0/1.1/1.3/1.4 - - 8% 12% Peugeot 1.6/gti/gti6 - - 8% 12% Peugeot 1.9 gti - - 8% 12% Peugeot 1.6 gti - - 8% 12% Peugeot 405/sri - - 8% 12% Peugeot 1.8/2.0 8v - - 8% 12% Benzínové motory bez turba nad 1800 ccm - od 5.000,- Kč http://www.flashmotors.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Původně zaslal: Montty Původně zaslal: Neon 1.) Nevim, že by se dělaly 406 dvoulitry s 80kw - nejslabší jsou 16ventily s 97kw 2.) Myslim, že dvoulitr s 406tkou vcelku hejbe a závoďáka z toho neuděláš ani s CHIPem ... takže dle mého názoru zbytečnost Vážne mám 406 2,0i s 80 kW motorem... r.v. 1999 model 2000... chceš poslať ofotený techničák??? no ja bych ho rad videl a tušim že jde o překlep a jedna se o 1,8 hod sem vin a my si to zkontrolujeme:D stači poslednich 8 čisel z VIN čisla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.