Sign in to follow this  
Followers 0
Guest MMMMM

Pneu na každé náprave

19 posts in this topic

Nevite jak daleko jsou od sebe diry v kolech na 406? Budu podle toho vybírat plechace takze to potrebuji vedet presne.

Jak je to s pneu, kdyz na kazde naprave mam jinou pneu. Co říká o tom zákon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diry jsou 108mm. Nejlepsi je to ale stejne vyzkouset, kvuli ET a vnitrnimu otvoru. Stejnou roztec maji nektere Fordy a Audiny, ale ani z jednoho tam ten disk nedostanes.

Co se tyce pneu, tak musi byt stejne typy(modely) na naprave a vsechny ctyri by mely byt od stejneho vyrobce......;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě by tam měli pasovat kola z nějakejch Hondiček, ale taky musíš rozšířit vnitřní díru. Podle mě musí být stejný typ gum na nápravě a všechny 4 musí být stejné buď diagonály nebo radiály.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukni na me stranky peugeot.sverma.com do TIPY A RADY - napsal jsem tam vse o PCD, CB, ET a dalsich nesmyslech :D

Jinak co se tyka ET je to zahada - mam na kazde naprave jine. Jinak Pneu musi mit vzdy parove tzn. Stejny rozmer, stejna znacka, stejne hmotnostni a rychlostni zatizeni. Nastesti rok vyroby a zeme puvodu muze byt rozdilna :D:D

[Editován dne 4/11/03 Sepp]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, jaky je problem pouzivat v zime i v lete elktrony. Dava jim zima dost zabrat. Myje se to od soli nejakym specielnim roztokem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Radek V.

to jako že by někomu vadilo, že moje lvíče má na přední nápravě Michelinky, na zadní Fuldy a ještě ke fšemu přední 175 a zadní 165? :D:D:D:D:D

Boha jeho toto je ta demokrácija? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravdou je, ze vsechny pneumatiky musi mit stejne rozmery tzn. ze nemuzes mit na predku 175 a na zadku 165 (osobne, to musiby, ale sila). Nicmene neni pravdou, ze vsechny musi byt od stejneho vyrobce (to je blbost). Schodovat se musi pouze na napravach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radek to myslel jako doporuceni. Je lepsi mit vsechny 4 gumy stejny jak od stejnyho vyrobce tak stejnej typ, protoze pak se zadek chova tak jako predek a nehrozi nebezpeci uklouznuti vlivem rozdilnych kvalit gum na napravach. A to se nebavim o tom, ze na predku zimni a na zadku letni, to je to posledni reseni, protoze ta prdel by pak klouzala nehorazne. To same je v analogii s dobryma a spatnyma zimnima gumama, kdy se spatna zimni guma muze chovat jako dobra letni, proto je lepsi mt na vsech 4 stejnou gumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK - pokud mas tolik penez, ze si muzes dovolit 4x stejne pneumatiky, stejnych rozmeru, jednoho vyrobce - fajn.

Osobne jsem ted na zimu prezoval tak, ze na predku mam EUROSTAR a na zadku GOODYEAR - zatim nemam potize (ani je necekam). No a na leto setrim - mam dve DUNLOPky a cekam az se mi privezou jeste dve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 SEPP:

Můži ti říct, že oko laika či policajta nepozná centimetrový rozdíl mezi šířkou pneumatik. Myslím, že na pohled bys to nepoznal, není to nijak tuněný, nijak vystouplý, prostě normálka.

V čem je dost markantní rozdíl je přilanvost při rozjezdu na mokru a hlavně to, kvůli čem jsem tam ty 175 dal, je přilnavost na mokru. Naprostá bomba. Auto při svý hmotnosti stojí jak přibitý.Už žádnej Maribor, už žádná pomuchlaná haupna, už žádná návštěva kufru auta, co zastaví na oranžovou. :D:D:D Asi dám ty 175 i dozadu, ale až příští rok.

Vím, že pro zákon to není moc košer, ale co, třeba mi nebo nějakýmu staříkovi vyběhnuvšímu zpoza autobusu to zachrání kejhák ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, jaky je problem pouzivat v zime i v lete elektrony. Dava jim zima dost zabrat. Myje se to od soli nejakym specielnim roztokem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na sve byvale 306-ce jsem mel hlinikace co prodelali nekolik \"prosolenych\" zim - uz to neslo ani nijak umyt - takze jedine co s tim uz slo delat bylo \"opiskovat\", ale driv nez jsem se stacil objednat, tak jsem ji prodal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V prodeji sem teď viděl AL kola, co prej snesou v pohodě i zimu, ale obyčejný bych asi na zimu čenžnul ( rozumněj vyměnil ) za plechy ... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrony na zimu? Proc ne......ale pokud ho skrabnes nekde o chodnik a porusis lak, tak ti to za cas pokvete at je jakej chce;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skarbnout ho ovsem muzes i v lete ;) Spis jde o to svinstvo, kterym soli v zime, grrrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepsal jsem v kterem rocnim obdobi. Ale kdyz jsi takovy detailista, tak jsi zapomel jeste na jaro a podzim;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prý se na zimu davaji uzsi pneumatiky.O kolik?Nabizeli mi misto 15\" 14\"(175x65) pry na zimu idealni.Ale v TP nejsou povolené.V TP mam povoleno 195x65 kdyz tam dam zimni uzsi co na to na technické.Letni mam totiz 185x70.Chci tam 15\" ale o kolik mohou byt uzsi.Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukni se na me stranky, akorad jsem resil stejne problemy :) Zimni zustaly na plechah 14´´ 185/70 a letni jsou AL 15´´ 195/60 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.